Resultater 1 til 18 af 18

Tråd: Klubgaragen

  1. #1

    Klubgaragen

    Hermed en opfordring til at alle sætter deres bil i klubgaragen. Jeg synes simpelthen det er fantastisk at læse om og se billeder af alle jeres skønne Corvetter!

    Det er smadder sjovt at kunne genkende bilerne på vejen, når man møder dem og kende lidt til deres / jeres historier.

    Prøv det!

    Vette-hilsen

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2
    keddex1982
    Guest
    Det er hermed gjort!

  3. #3
    Hej venner

    Hvor er det fedt at se så mange Corvetter, der er kommet i klubgaragen! Way to go!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  4. #4
    Halløj..


    jeg prøvede at lægge et par billeder på klubgaragen, men den påstod at filen var for stor, er der nogen der ved, hvor meget billederne må fylde ??



    Mvh Steven

  5. #5
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af Steven Vis Indlæg
    Halløj..


    jeg prøvede at lægge et par billeder på klubgaragen, men den påstod at filen var for stor, er der nogen der ved, hvor meget billederne må fylde ??



    Mvh Steven
    Hej Steven
    Dit spørgsmål kan jeg ikke lige svare på ,men velkommen til klubben og tillykke med corvetten ...Bilen kender en del af os ,og det er ikke noget dårligt valg du har truffet ,en gennemført vette der bla. har været ramme løftet

    mv8
    Allan

  6. #6
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII
    Hej Steven

    Jeg har ikke set nogen info om max størrelse, men jeg har ikke gjort mine mindre og de fylder ca 2 mb.

  7. #7
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Steven Vis Indlæg
    Halløj..


    jeg prøvede at lægge et par billeder på klubgaragen, men den påstod at filen var for stor, er der nogen der ved, hvor meget billederne må fylde ??



    Mvh Steven
    Der er ingen grænse sat, men den giver fejl hvis det er over 6.5mb (6.500kb) tror ikke serveren kan hitte ud af de store billeder, du kan evt. oprette Corvetten i klubgaragen og så sende billederne til webmaster@cccd.dk så kan Roald eller jeg gøre dem mindre og lægge dem op.

  8. #8
    Man kan bare tilføje et billed adgangen, så brokker serveren sig ikke


    Mvh Steven

  9. #9
    Den påstår også at billedet er for stort, når vi loader ind, også selvom vi kun prøvede med èt billede ad gangen. Det har noget at gøre med hvordan kameraet er indstillet, når den loader billederne ind i din computer.

    Du kan få billederne til at fylde meget mindre ved at gøre følg. :

    Åben billedet. Alt afhængig af hvilke programmer du har (xp, windows 7 osv) åbner du billedet i paint.

    Jeg har windows 7, så jeg trykker på : "åben" og tryk så på "paint". Der er næsten øverst til venstre èn som hedder "tilpas størrelsen" dèn trykker du på. Så ændre du "vandret" til eks. 50 % den ændre så resten for dig. Tryk på "ok". Gå op i "gem som" og du gemmer billedet som eks. 01.

    Du har nu ændret den, til at fylde fra eks. 2,09 MB (2.195.244 byte) ned til ca. 683 KB (700.408 byte) af det oprendelige billede, samtidig har du ikke rørt eller ændret det originale billede.

    Jeg plejer at at ændre mine billeder til 25% for så kan jeg oploade 5 af gangen og de bliver rigelig store. Den viser dig hvordan billedet ser ud, når du ændre det, er det blevet alt for lille, gør du det jo bare større igen og gemmer det først når det passer. Når jeg så er færdig, sletter jeg billederne igen fra min computer, så jeg kun har de orginale liggende. Prøv, det tager under 10 sek. når man kan ;)

    Hvis din computer har et andet program, så skriv igen.
    Mvh Helle

  10. #10
    Yes - sådan kan man gøre det. Man skal bare passe på ikke at gøre det man netop har gjort mindre større igen - fordi så gør den bare det lille større - med samme antal pixels, så det bliver fnidret. Hvis jeg har gjort et billede for lille, så åbner jeg originalen igen og vælger så den rigtige % nedskalering.

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  11. #11
    Jeg syntes det er træls at der er så mange biler i garagen, nu er min bil aldrig på forsiden mere :- )
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  12. #12
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Jeg syntes det er træls at der er så mange biler i garagen, nu er min bil aldrig på forsiden mere :- )
    Jeg vil give John ret .. tror jeg taler på manges vegne når jeg siger ,vi savler til den helt store guld medalje ,når John`s fede vette toner frem på forsiden ...MÅ VI SÅ FÅ John`s VETTE PÅ FORSIDEN !!!

  13. #13
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    Jeg vil give John ret .. tror jeg taler på manges vegne når jeg siger ,vi savler til den helt store guld medalje ,når John`s fede vette toner frem på forsiden ...MÅ VI SÅ FÅ John`s VETTE PÅ FORSIDEN !!!
    Er det ikke bare at købe en mere og sætte den i klubgaragen for vinteren


  14. #14
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    Jeg vil give John ret .. tror jeg taler på manges vegne når jeg siger ,vi savler til den helt store guld medalje ,når John`s fede vette toner frem på forsiden ...MÅ VI SÅ FÅ John`s VETTE PÅ FORSIDEN !!!

    Vi er fuldstændig enige Allan, du er en sand ven
    Og jeg også fuldstændig sikker på, at du taler på manges vegne, stort set hele CCCD.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  15. #15
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Er det ikke bare at købe en mere og sætte den i klubgaragen for vinteren


    Ok David, jeg bukker mig dybt i støvet, selv min bil kan ikke stikke den
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  16. #16
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Ok David, jeg bukker mig dybt i støvet, selv min bil kan ikke stikke den
    Synes din er skarp nok, check lige den er blevet nomineret : http://www.cccd.dk/forums/garage_veh...w_vehicle&id=4

  17. #17
    SÅDAN DAVID, HERLIG KLUB.
    Hvor ellers får man så meget reklame for kun 125kr pr. år
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  18. #18
    Er det ikke bare at købe en mere og sætte den i klubgaragen for vinteren

    Uha sikke en årgang, det må da være en C SEX"ER


Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •