Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Mindre skade på Corvette

  1. #1

    Mindre skade på Corvette

    Hej Alle,

    Håber I er kommet godt ind i det nye år, og juleflæsken er ved at være smidt igen??.

    Jeg fik mig en grim overraskelse da jeg "besøgte" min Corvette sidst, to huller i overtrækket gjorde mig nervøs og desværre med rette. Et fjols har ridset min højre kofanger, dør og bagskræm :0((

    Så jeg skal lige en tur til Croma og havde udført kromarbejde, og jeg får lige venstre kofanger og nummerplade rammen ordnet samtidig (når enden er god, er alt godt!!!)

    MEN, hvem, hvor kan man få udført malerarbejde på sin Vette??? Det er en forsokringssag, og jeg VIL have lavet et ordentligt stykke arbejde (altså, ingen Ali-Ben-Skurk fordi det er billigt...)

    Kan I anbefale nogen??

    Håber på masser af ture og hygge med jer i 2015, ses derude

    Med mange Corvette hilsner

    Kent

  2. #2
    Nibe c3
    Guest
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Hej Alle,

    Håber I er kommet godt ind i det nye år, og juleflæsken er ved at være smidt igen??.

    Jeg fik mig en grim overraskelse da jeg "besøgte" min Corvette sidst, to huller i overtrækket gjorde mig nervøs og desværre med rette. Et fjols har ridset min højre kofanger, dør og bagskræm :0((

    Så jeg skal lige en tur til Croma og havde udført kromarbejde, og jeg får lige venstre kofanger og nummerplade rammen ordnet samtidig (når enden er god, er alt godt!!!)

    MEN, hvem, hvor kan man få udført malerarbejde på sin Vette??? Det er en forsokringssag, og jeg VIL have lavet et ordentligt stykke arbejde (altså, ingen Ali-Ben-Skurk fordi det er billigt...)

    Kan I anbefale nogen??

    Håber på masser af ture og hygge med jer i 2015, ses derude

    Med mange Corvette hilsner

    Kent
    Syntes at have hørt at Croma ikke laver kofanger længere, noget med at ham der lavede alt det arbejde med kofanger var blevet bidt af en hund og ikke kan arbejde med det længere. Men skal selv have noget lavet der så håber de stadig kan lave det.

  3. #3
    MEN, hvem, hvor kan man få udført malerarbejde på sin Vette??? Det er en forsokringssag, og jeg VIL have lavet et ordentligt stykke arbejde (altså, ingen Ali-Ben-Skurk fordi det er billigt...)

    Kent ring til mig 24877665

    Niels
    In the garage.
    1 Stk.1997 C5 Hatchback 1 stk Kia Rio 1 stk. Kia Picanto, and a snowbobby 55 snowmachine.
    Kunst er det man ikke kan. Hvis man kunne var det jo ingen kunst. Storm P.
    Det er ikke alt der tæller, der tælles, og det er ikke alt der tælles, der tæller. Albert Einstein.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

  4. #4
    Tak for jeres svar :0) og beklager mit sene response..

    @Nibe, har ringet til dem og det vil de gerne udføre, men de vil se kofangeren før de giver en pris.

    @Niller, jeg ringer til dig i morgen aften..


    En anden ting, så skal jeg muligvis til Santa Clara i april, og vil i den forbindelse høre om I kender et godt sted at købe Vette-dele... skal jo have lidt med hjem ;0)

  5. #5
    ...
    En anden ting, så skal jeg muligvis til Santa Clara i april, og vil i den forbindelse høre om I kender et godt sted at købe Vette-dele... skal jo have lidt med hjem ;0)
    Hvorfor sker det aldrig for mig? Jeg er lige kommet hjem fra Minsk. Knapt så interessant som Californien
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

Lignende Tråde

  1. Split eller skade på gearkasse?
    Af Ole Brinch i forum Teknisk Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 24-04-2013, 17:24

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •