Resultater 1 til 11 af 11

Tråd: Autobremsen

  1. #1
    Cetin Sert
    Guest

    Autobremsen

    Åbent Hus hos Autobremsen nu på fredag d1. okt. kl14-20.Masser af god mad og fadbamser.F.eks. Rullefelt 99kr. Mere på www.Autobremsen.dk

  2. #2
    Lyder rigtig spændede, Cetin.

    Undersøger lige om jeg kan komme - kunne godt tænke mig at se hvor mange HK, der er tilbage i bilen. ;-)

    Kommer du?

    Mvh. Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Cetin Sert
    Guest
    Vil meget gerne være der. Så hvis jeg ikke kan komme før , kører jeg sikkert forbi senere på dagen.
    Hils. Cetin.

  4. #4
    Jeg er der nok fra ca. 15:30 tiden og et par timer frem.

    Er der mon andre der vil med?

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  5. #5
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Jeg er der nok fra ca. 15:30 tiden og et par timer frem.

    Er der mon andre der vil med?

    Claes
    Husk vesten Claes jeg har ikke set den, kommer efter arbejde, det er jo tæt på

  6. #6
    Hej David. Jeg skal nok påmontere president-vesten så folk kan se hvor vi kommer fra.
    Hvad tid er du der? Jeg regner som skrevet med at være der ved 15:30 tiden og et par timer frem. Vi kan holde en gæt HK quiz. Hvad regner i med min gamle - totalt upillede / halvtrætte bil har af HK? Det bliver ret spændede, da jeg ikke er helt klar over motorens oprindelse.

    Jeg håber der kommer flere CCCD'ere - kunne være hyggeligt!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  7. #7
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hej David. Jeg skal nok påmontere president-vesten så folk kan se hvor vi kommer fra.
    Hvad tid er du der? Jeg regner som skrevet med at være der ved 15:30 tiden og et par timer frem. Vi kan holde en gæt HK quiz. Hvad regner i med min gamle - totalt upillede / halvtrætte bil har af HK? Det bliver ret spændede, da jeg ikke er helt klar over motorens oprindelse.

    Jeg håber der kommer flere CCCD'ere - kunne være hyggeligt!

    Claes
    Cool nok, jeg bliver nødt til at få mig en prospekt vest, anyway er der fra kl ca. 16

  8. #8
    Yes. Jeg synes faktisk vi burde overveje lidt flere veste til bestyrelsesmedlemmerne / æresmedlemmer. Kunne være virkelig morsomt ;-)
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  9. #9
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    totalt hyggeligt arrangement , fik budt på en radio men den blev for dyr, presidenten viste flaget, masser af slemme biler og så var der lige denne chevelle fra 69 som havde 822 heste på baghjulene en total sleeper :
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #10
    Ja, det var godt nok overraskende at den Chevelle havde så mange HK - og så uden gas.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  11. #11
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Ja, det var godt nok overraskende at den Chevelle havde så mange HK - og så uden gas.
    ja hvor klog følte jeg mig lige da jeg mente den lød som en smogget og det så viste sig at være en super stock med 822 heste, en eller anden vil nok få sig en giga overraskelse

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •