Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Resultater 31 til 60 af 60

Tråd: sensommertræf

  1. #31
    Allan
    Guest
    For Dem der har lyst....Fælles-kørsel fra Nordsjælland og ned over Roskilde med opsamling kl.10.00 ved Mcdonalds

  2. #32
    Jeg kommer med færge der lander på Odden ca 8:15, så jeg tror jeg tuller til McD og venter på jer andre, men hvad er det for en McD?
    Jeg kan se der er flere forskellige.

    Er den den her?
    https://www.google.dk/maps/place/McD...9921e3bd1d4e20


    /Ole
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    For Dem der har lyst...Fælles-kørsel fra Nordsjælland og ned over Roskildemed opsamling kl.10.00 ved Mcdonalds

  3. #33
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Ole Brinch Vis Indlæg
    Jeg kommer med færge der lander på Odden ca 8:15, så jeg tror jeg tuller til McD og venter på jer andre, men hvad er det for en McD?
    Jeg kan se der er flere forskellige.

    Er den den her?
    https://www.google.dk/maps/place/McD...9921e3bd1d4e20


    /Ole
    Hvad med BurgerKing, nemmere fra motorvejen og kortere til bestemmelsesstedet, drej af ved Roskilde Syd/Roskilde C afkørslen, drej til venstre for enden af afkørslen og så kommer den lige efter motorvejsbroen på højre side.

    https://www.google.dk/maps/search/Bu...3ce34ba8cdda95

  4. #34
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Hvad med BurgerKing, nemmere fra motorvejen og kortere til bestemmelsesstedet, drej af ved Roskilde Syd/Roskilde C afkørslen, drej til venstre for enden af afkørslen og så kommer den lige efter motorvejsbroen på højre side.

    https://www.google.dk/maps/search/Bu...3ce34ba8cdda95
    Jep ..Burger King lige ved motorvejen er bedre . Skriv venligst i tråden så vi ved hvem der triller med :-)

  5. #35
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    Jep ..Burger King lige ved motorvejen er bedre . Skriv venligst i tråden så vi ved hvem der triller med :-)
    Jeg ankommer på Burger King ca. 9.30. Så sætter jeg mig ind og få en bid morgenmad

    /Ole

  6. #36
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    Jep ..Burger King lige ved motorvejen er bedre . Skriv venligst i tråden så vi ved hvem der triller med :-)
    Er med fra morgenstunden ved BurgerKing!

    Klubbens træf-kit leveret idag:

    IMG_0225[1].JPG
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #37
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    Jep ..Burger King lige ved motorvejen er bedre . Skriv venligst i tråden så vi ved hvem der triller med :-)

    Køre fra Glostrup 0900 gennem Tåstrup - Hedehusene er på Burger King ca 0930

    nogle der gider følges ?
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  8. #38
    Vi er med.


    Annette og Ole. -

  9. #39
    Hej Corvette venner

    'Smeden' har lovet at give os aktiv dødshjælp - eehmm undskyld - jeg mener naturligvis aktiv starthjælp til Corvetten, så vi vover også pelsen og kommer til Roskilde, muligheden for årets måske sidste fælleskørsel er for god til at miste!

    På gensyn i morgen!
    Lis og Arne

    PS - er der nogle af jer der ligger inde med en gearstarter til en BigBlock/TH400 som vi kan låne og/eller købe, så tag den endelig med i morgen.

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  10. #40
    Regner med at være hos Smeden 9.00. Det er godt nok tidligt på en lørdag..

  11. #41
    Vil bare lige sige 1000 tak for nogen super hyggelige timer . Jeg måtte desværre køre alt for tidlig hjem .

    Og tak til Helle og Brian for at de lage hus til

    Mvh Tommy E

  12. #42
    Tak for hyggeligt samvær i dag, det var hyggeligt at vi var så mange der var mødt op :-)
    Hilsen
    Brian Amager


  13. #43
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Vi vil også her fra Brøndby Strand sige 1000 tak for en superhyggelig dag og aften, specielt tak til Helle og Brian, fordi i lage hus til og stort tillykke med værkstedet.
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  14. #44
    Super fed dag. Fed bar. Fed hal. Fedt rullefelt. Super mad. Kæmpe tak til Helle og Brian - og Jan Kisling, der styrede rullefeltmålingerne!

  15. #45

    Mange tak for sidst

    Hej Corvette venner

    I skal alle have en stor tak for sidst, og specielt til Helle & Brian skal der lyde en stor tak for at de lagde lokaler til - tillykke med det flotte værksted, vi håber at I vil få mange gode timer derude!

    Det var også yderst interessant med 'rulningen' af bilerne, personligt var det meget overraskende hvor mange heste der 'forsvandt' i systemet - gearkasse, bagtøj samt ikke mindst luftfilteret!
    Måske var det en ide at starte en tråd i vores tekniske forum, hvor der netop oplyses om disse fakta, samt om hvordan man bedst forbereder sin bil til en 'rulning'!

    De bedste hilsner
    Lis & Arne









    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  16. #46
    Jeg siger også mange tak for et supergodt arrangement, måtte desværre køre tidligt. Men nåede da at konstatere at jeg mangler ca 70 €€€€€€€€€€HK og 100 NM gad vide hvor de er


    IMG_0045.JPG

    IMG_0039.JPG



    IMG_0052.JPG

    IMG_0063.JPG

    IMG_0067.JPG

  17. #47
    Citer Skrevet af Steffen Vis Indlæg
    Jeg siger også mange tak for et supergodt arrangement, måtte desværre køre tidligt. Men nåede da at konstatere at jeg mangler ca 70 €€€€€€€€€€HK og 100 NM gad vide hvor de er


    IMG_0045.JPG

    IMG_0039.JPG



    IMG_0052.JPG

    IMG_0063.JPG

    IMG_0067.JPG

    Tjaaa

    Jeg mangler også 300-400 hk sådet er bare at justere !

    Mange tak for det store fremmøde det var super at se så mange corvetter ...
    vi laver nogle aftner i løbet af vinteren så det bliver masser af muligheder til at tale om HK .....

    ses

    Brian
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  18. #48
    Vil gerne stille op i køen og sige mange tak for en rigtig god dag.
    Tak for mad og drikke, husly, rulning (af bilen) osv. osv..
    Vi ses derude i jagten på de forsvundne hestekræfter ( nogen der vil købe et billigt luftfilter? )
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  19. #49

    Tak for en feeeeed dag.

    Når jeg om 100 år er blevet en gammel mand og sidder stille og ser ud af den duggede rude på plejehjemmet
    med en kop tynd kold kaffe og en lille blød småkage, vil jeg stille erindrings skalaen tilbage på lørdag den 21/9 2014
    Dagens minder vil trække smilet helt op til begge ører, og tænderne der ligger i glasset ved siden af vil smile med.
    Hvad skal man sige ellers - sådan og sådan skal det sgu være dejlig dag.
    Tak til Helle og husbon - tak for de flotte kager stort arbejde.
    Uden krokkeri det kom vitterlig bag på mig, dette med at være årets medlem - faktisk skulle i alle have en en del
    af pokalen, derfor vil jeg drikke jeres skål lige til randen hver morgen det næste års tid, lige indtil at pokalen, skal vandre videre
    Det skal naturligvis være i Rød Ålborg.

    Vi ses.

    De bedste hilsner fra Annette og Ole.

  20. #50
    Søren kom lige til at tænke på om du måske kunne hente lidt af de forsvunde hk
    med et pust næse spray??? Måske har dyrlægen noger til heste!!

    Go vind.

  21. #51
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Tak til ildsjælene, Brian og Helle + familie og Kisling. 17 Corvetter + 1 elcykel på rullefelt til efterårstræf med 20 biler! sådan er det jo med CCCD .

    Fantastisk forplejning, 5 stjerner til klubbens slagter !!!

    og kalvig tillykke med de nye hjul, den er dælme flot :


  22. #52
    Allan
    Guest
    Herfra skal også lyde tak for en super dejlig dag ,skøøøøn mad ..... dejligt at se klubbens første c5 . Brian & Helle`s åbenhjertig tilbud om at lave CCCD skrue aftener i de fede lokaler Jan`s lyst til at give fif som vækmedluftfilteret for flere HK ....Dan vores nye lyd-master kunne blive ved og ved..

  23. #53
    Tak for en dejlig dag blandt herlige klubmedlemmer. Alt det jeg ville skrive, er ligesom skrevet, så det sparer jeg jer for - vi ses nu er vi i gang med at søsætte en månedlig motor/skrue dag - i hører

    nærmere, der vil blive et opslag med udstukket opgaver, både til Hr og Fru - så alle kan deltage

    Os der har meldt os til under fanerne med motordag, kan vi lave et møde som skal munde ud i en dato for motordag

  24. #54
    Tak for en hyggelig dag det var godt gået.

    God Mad God Kaffe og Kage Masser af hyggelige mennesker

    Jette og Jesper
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  25. #55
    Kan kun sige.... TAK !!!!!
    71 cabriolet
    (Ford 37 Slantback projekt)
    hi

  26. #56
    Hej alle sammen.

    Det var helt fantastisk, at der kom så mange med deres corvetter. Det var vi bare såååå glade for, fordi det var jo første gang vores nye gårdsplads blev indviet, derfor var det jo mega sejt, at den blev fyldt op af Corvetter. Vi havde sved på panden om vi kunne nå det til d. 20. september, men det lykkes

    Stort stort tillykke til Ole Kalvig som blev årets medlem og dejligt at du vil drikke rød ålborg af den hver morgen, så bliver den da om ikke andet brugt til noget fornuftigt. Jeg kan sgu godt love dig for, at hvis jeg også sidder om 100 år og tænker tilbage på den dag hvor vi indviede værkstedet, så smiler tænderne også nede i glasset LOL

    Tusinde tak fordi I er jer. Vi elsker jeres selskab og vil helt sikkert lave et træf igen

    Helle

  27. #57
    Også jeg takker for et prægtigt træf. Noget af det bedste var lejrbålet, hvor det lykedes mig for første gang, at riste en skumfidus og efterfølgende spise den mellem 2 mariekiks.Det var sjovt, men behøver ikke gentages for mit vedkommende. Forstår ikke helt, hvorfor mine døtre var så vilde med det, da de var spejdere.
    Jeg glæder mig til næste træf hos Helle og Brian.

  28. #58

    skumfidus

    Det var mindst lige så sjovt og sidde og se Christian prøve at spise skumfidusen uden at smøre hele ansigtet ind i den.
    Rødvinen smagte bedre, tak Anette.

    vh
    Leif

  29. #59
    Citer Skrevet af C4JOY1 Vis Indlæg
    Det var mindst lige så sjovt og sidde og se Christian prøve at spise skumfidusen uden at smøre hele ansigtet ind i den.
    Rødvinen smagte bedre, tak Anette.

    vh
    Leif
    Ja, der var en enkelt piveskid, der ikke turde forsøge sig med en ristet skumfidus. Af hensyn til Leif nævner jeg ingen navne. Jeg er dog for en enkelt gangs skyld enig med ham jeg ikke vil nævne i bemærkningen om rødvinen. Den hjælper blandt meget andet på en klistret skumfidus. Det er ham jeg ikke vil nævne, der ligger ned.

  30. #60

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •