Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: Bremsekaliber, rustfri foring

  1. #1
    bent
    Guest

    Bremsekaliber, rustfri foring

    Hej,
    Min C3'er var begyndt at lægge bremsevædske, så jeg besluttede mig for en lip seal udskiftning. De adskilte kalibre viste dog, at problemet var langt større, stemplerne var koroderede, men det var bagkalibrene også. Jeg har så forsøgt mig at hone den koroderede overflade i kalibrene, men må nok erkende, at det rækker min tålmodighed ikke til, det går meget langsomt. Spørgsmålet er nu, findes der et maskinværksted i DK, der kan montere rustfrie foringer i kalibrene, eller skal jeg bare bestille nogle nye kalibre?

    mvh
    Bent

  2. #2
    Hej,
    Min C3'er var begyndt at lægge bremsevædske, så jeg besluttede mig for en lip seal udskiftning. De adskilte kalibre viste dog, at problemet var langt større, stemplerne var koroderede, men det var bagkalibrene også. Jeg har så forsøgt mig at hone den koroderede overflade i kalibrene, men må nok erkende, at det rækker min tålmodighed ikke til, det går meget langsomt. Spørgsmålet er nu, findes der et maskinværksted i DK, der kan montere rustfrie foringer i kalibrene, eller skal jeg bare bestille nogle nye kalibre?

    mvh
    Bent
    Til 90$ per kaliber ville jeg vælge byt til nyt, når kalibrerne ikke har en rustfast foring i forvejen.

    http://www.vbandp.com/auto-parts.htm...category_id=12
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

Lignende Tråde

  1. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 20-05-2011, 16:23
  2. Bremsekaliber hang - problemet løst nemt.
    Af Claes i forum Teknisk Forum
    Svar: 1
    Sidste Indlæg: 09-05-2011, 06:28

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •