Resultater 1 til 12 af 12

Tråd: sløv bb

  1. #1

    sløv bb

    1 stk postkasse rød corvette 69 træt bb meget sløv se profilbillede ( 70 undskyld ) salvage title :rolleyes:
    sælges pga vil gerne have en sort 1980 forvette...

    Brian
    Sidst rettet af merc; 19-05-2010 kl 08:08. Grund: Ved ikke Hvilken bil jeg har :)
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  2. #2
    1969? - Så vidt jeg er informeret om så er det da en 1970'er den der sjove røde én?

  3. #3
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    1969? - Så vidt jeg er informeret om så er det da en 1970'er den der sjove røde én?
    Fuldstændig enig, en 1969 kan da heller ikke være sløv !!!!!!!!!!
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  4. #4
    Kowa
    Guest
    HeJ sælger.

    Jeg har ikke nogle penge men kan vi ikke bytte ??

    Har et par øl der er gået over datoen og nogle bananer som vist kun kan bruges til kage.

    Venter spændt som en lille dreng til jul om du er frisk på en byttehandel (skal nok værre snart vis du skal bruge bananerne) ;-))))

  5. #5
    Allan
    Guest
    Den napper jeg sku , den er da bare for FEEEED ....
    Pudsigt nok så har jeg en sort 80`r stående på hylden , ja ja den har godt nok stået der længe med en brækket motor ,og sidst jeg så til den ,havde en edderkop satme spundet sit spind på den ene skærm .
    Jeg kan ud fra reg.attesten ,se at den tidligere ejer er af ældre herkomst (nok en af de her flex-leaser hajer ) ...Nå men Brian den historie kan du jo altid få ..Frisk så handler vi :-)

    mv8
    Allan #3

  6. #6
    Hej Allan

    jeg viste ikke at vi har flex biler i klubben er det nu ham med den røde Vette igen.........eller er skrot premien vi kigger på.... smil
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  7. #7
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af Michael Pedersen Vis Indlæg
    Hej Allan

    jeg viste ikke at vi har flex biler i klubben er det nu ham med den røde Vette igen.........eller er skrot premien vi kigger på.... smil
    he he selv smiler når blikket falder på din avatar Michael :-)

  8. #8
    ja der er hygge man skal være på....
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  9. #9
    Kowa
    Guest
    ARGH kæresten har lige smidt banererne ud nu håber jeg at vi kan finde noget andet at bytte med ??

    Har altid været min store drøm men sådan en BB ved ikke med farven men kan vel købe en ny i silvan

    ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  10. #10
    Jeg er alså gået lidt i tænkebox, hvis jeg sælger til allan vil det kun give problemer med alle de fejl den har...
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  11. #11
    gerl
    Guest
    Hej merc

    Vil du evt bytte med et Harleystel på hjul men uden motor ?


    Hilsen Gert

  12. #12
    Den napper jeg sku , den er da bare for FEEEED ....
    Pudsigt nok så har jeg en sort 80`r stående på hylden , ja ja den har godt nok stået der længe med en brækket motor ,og sidst jeg så til den ,havde en edderkop satme spundet sit spind på den ene skærm .
    Jeg kan ud fra reg.attesten ,se at den tidligere ejer er af ældre herkomst (nok en af de her flex-leaser hajer ) ...Nå men Brian den historie kan du jo altid få ..Frisk så handler vi :-)

    mv8
    Allan #3
    Den der med insektboet vil jeg da godt afhente til lejehus, så bliver alle de små børn glade, hvad får jeg for at afhente den.

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •