Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: Cruise For a Cure 2014

  1. #1

    Cruise For a Cure 2014

    Kære venner


    Jeg er her til aften blevet kontaktet af sekretæren fra Harley-Klubben, Pia, som har overtaget Cruise For A Cure-konceptet og har lavet sit eget velgørenheds-arrangement i stedet. Det er ikke længere Diabetesfonden der støttes, men derimod Systisk-fibrose-ramte. Konceptet er helt det samme som før, dog med visse ændringer. Det har været et meget større arbejde end først antaget.
    Det er med meget kort varsel - arrangementet løber nemlig af stablen allerede på LØRDAG med samling hos Andersen & Martini i Søborg klokken 09:00.
    Jeg lovede Pia, at jeg ville gøre ALT hvad jeg kunne for at få så MANGE, som muligt til at støtte op om denne gode sag.
    Vejrudsigten ser god ud. Brug dagen på at gøre en god gerning - både for jer selv - og for dem!

    Pia vil gerne have en kontaktperson, som kan modtage betalingen fra deltagerne på selve dagen, i kontanter. Dette kan aftales med hende på telefon 26354607. Jeg fik det selv først at vide for ca. 1 time siden og er desværre selv forhindret på dagen pga. arbejde.

    Jeg håber vi kan samle nogle biler for at støtte op om dette tiltag!


    Vette-hilsen

    Claes


    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2

Lignende Tråde

  1. Cruise for a Cure
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 5
    Sidste Indlæg: 24-11-2013, 15:01
  2. Cruise for a Cure Sjælland 27-04-2013
    Af JDRF i forum Generelt Forum
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 24-04-2013, 14:49
  3. Cruise for a Cure 2013
    Af JDRF i forum Generelt Forum
    Svar: 13
    Sidste Indlæg: 18-04-2013, 12:34
  4. ....cruise for cure...
    Af Allan i forum Generelt Forum
    Svar: 35
    Sidste Indlæg: 30-04-2012, 20:44

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •