Resultater 1 til 8 af 8

Tråd: Så blev vi sommerklar

  1. #1
    Macfly
    Guest

    Så blev vi sommerklar

    Hej CCCD så blev jeg klar med min 1979 Corvette det har været en travl vinter ,jeg har været til syn med den og har fået nummerplader på ,
    Motoren er bygget af en masse lækre dele jeg laver en hel A4 side med info om motoren .

    Det næste der skal laves er gearkassen den kan slet ikke holde ,allerede ved 2 prøvekørsel løb den fra da vi trimmede motoren ind så der er endnu mere at hente når gearkassen kan overføre det vilde moment.

    vi ses på havnen

    sommer hilsner fra Martin (Macfy)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Citer Skrevet af Macfly Vis Indlæg
    Hej CCCD så blev jeg klar med min 1979 Corvette det har været en travl vinter ,jeg har været til syn med den og har fået nummerplader på ,
    Motoren er bygget af en masse lækre dele jeg laver en hel A4 side med info om motoren .

    Det næste der skal laves er gearkassen den kan slet ikke holde ,allerede ved 2 prøvekørsel løb den fra da vi trimmede motoren ind så der er endnu mere at hente når gearkassen kan overføre det vilde moment.

    vi ses på havnen

    sommer hilsner fra Martin (Macfy)
    Det ser super flot ud. Hvor er den A4 side? Den kunne da være sjov at se igennem.

    /Ole

  3. #3
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af Ole Brinch Vis Indlæg
    Det ser super flot ud. Hvor er den A4 side? Den kunne da være sjov at se igennem.

    /Ole
    Hej Ole tak for det . Den side skal jeg først til at lave en af dagene jeg skal lige bruge en masse data fra ham som har hjulpet med med at bygge den .

  4. #4
    Citer Skrevet af Macfly Vis Indlæg
    Hej CCCD så blev jeg klar med min 1979 Corvette det har været en travl vinter ,jeg har været til syn med den og har fået nummerplader på ,
    Motoren er bygget af en masse lækre dele jeg laver en hel A4 side med info om motoren .

    Det næste der skal laves er gearkassen den kan slet ikke holde ,allerede ved 2 prøvekørsel løb den fra da vi trimmede motoren ind så der er endnu mere at hente når gearkassen kan overføre det vilde moment.

    vi ses på havnen

    sommer hilsner fra Martin (Macfy)
    Hej Martin

    Det ser rigtig godt ud, så er det bare vejret der skal indordne sig 5 STJERNER herfra

    Kim

  5. #5
    Ser rigtigt godt ud Martin, dejligt at se den omhyggelighed du har brugt på din bil.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  6. #6
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Ser rigtigt godt ud Martin, dejligt at se den omhyggelighed du har brugt på din bil.
    Tak for de pæne ord , nu kan man ikke se alt på de billeder . I ved jo nok at det er noget af en udfordring når vi snakker bigblock i corvette og høje ventildæksler og i sær ved bremseforstærkern men også ved varmekassen jeg har fået lavet det flotteste smede arbejde det ser vildt godt ud ,og det var nødvendigt med de høje dæksler pga rulle vippearmene.

  7. #7
    Nice, VERY NICE :0)

    Ser frem til at se den på havnen :0)

    Var den oprindeligt en SB?

    Mvh
    Kent

  8. #8
    Macfly
    Guest
    Nice, VERY NICE :0)

    Ser frem til at se den på havnen :0)

    Var den oprindeligt en SB?

    Mvh
    Kent
    Hej kent

    Den er født med en 350 den motor der ligger i nu kommer fra en 1970 corvette

Lignende Tråde

  1. Saa blev der alligevel bestilt noget hjem "derovrefra" :-)
    Af Stingray69 i forum Generelt Forum
    Svar: 21
    Sidste Indlæg: 16-05-2011, 22:42

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •