Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Bayern 1974 - Herlevgaard 2014

  1. #1

    Bayern 1974 - Herlevgaard 2014

    Igår holdt vi et rigtig dejligt træf-koordineringsmøde hos Anders og Annette. Vi fik styr på de fleste detaljer - og temaet for årets have-fest!

    Dagen bliver en rejse i både tid og sted. Årstallet er 1974 - og stedet Bayern. Special-klassen, som skal parkere i gårdspladsen og vurderes særskilt, bliver biler med Velour-kabiner og vinyltage.

    Så - find jeres lederhosen frem - og frisér bundesliga-frisuren!

    Wir sehen uns 7. Juni 1974. (2014)

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2
    Das is jäh total gejl, ich freue mich auf eine Scheiß gutes treff

  3. #3
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    I 74 kom greenwood med de vilde wide-body's og selveste Duntov kørte 74 bigblock


    duntovs 74'er på National Corvette Museum



    musikken er en helt anden sag


  4. #4
    David, du har ret... musikken.

    1974, tysk fjernsyn var det helt store i Odense. Deutsche Hitparade ZDF, top 30 værsgo:

    http://youtu.be/mbroYBoGeww

    Læg mærke til nummer 13 og 21 på listen, Suzi Quatro.. Det fedeste efternavn :0) men hende havde jeg plakater af på mit værelse, jeg var en stor fan ( faktisk en lille fan, da jeg kun var 6 år)

    ADVARSEL: har man let til anfald eller generelt dårlige nerver, frarådes det at lytte til musikken der linkes til i ovenstående - undertegnede fraskriver sig ALT ansvar.

  5. #5

    Bayern 1974 - Herlevgaard 2014

    Nu ved jeg at det ikke er mørkt under træffet, men alligevel vil jeg nævne at jeg har en disco-kugle som evt. kunne placeres i teltloftet!!!

  6. #6
    David, du har ret... musikken.

    1974, tysk fjernsyn var det helt store i Odense. Deutsche Hitparade ZDF, top 30 værsgo:

    http://youtu.be/mbroYBoGeww

    Læg mærke til nummer 13 og 21 på listen, Suzi Quatro.. Det fedeste efternavn :0) men hende havde jeg plakater af på mit værelse, jeg var en stor fan ( faktisk en lille fan, da jeg kun var 6 år)

    ADVARSEL: har man let til anfald eller generelt dårlige nerver, frarådes det at lytte til musikken der linkes til i ovenstående - undertegnede fraskriver sig ALT ansvar.
    Skøn musik, minderne dukker op, utroligt at det er 40år siden, fire årtier hold da helt op,,,,,,

Lignende Tråde

  1. Herlevgaard 2014
    Af AndersJ i forum Generelt Forum
    Svar: 9
    Sidste Indlæg: 27-03-2014, 17:39
  2. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 29-10-2013, 19:27
  3. 1974 Motion Can Am Spyder Prototype Heading to Mecum Indy
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 16-05-2013, 15:31
  4. Corvettes on Craigslist: 1974 Corvette Wagon
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 04-10-2012, 18:21
  5. Corvette Values: 1974 Corvette Convertible
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 10-08-2011, 18:22

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •