Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Realistisk prissat Corvette Cab.

  1. #1
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2
    Alt kan se godt ud på billeder, men hvis billederne holder hvad de lover og rammen også er i orden - så er prisen absolut realistisk.

    Underligt med de danske priser, de falder under recession og stiger kun når økonomien har det godt
    Typisk under recession er det uinteressant at investere i værdipapirer, hvorimod guld, diamanter, og samleobjekter som f. eks. kunst og biler er en mere sikker investering.
    Under recessionen er samleobjekter faktisk steget i værdi rundt i Europa og US, og der er op til flere gange sat pris-rekorder på bil aktioner, men måske er det en blanding af dansk mentalitet og størrelsen på landet...

  3. #3
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Den ser fin ud og til kun 129


  4. #4
    Man kan godt få lidt kuldegysninger over det med "Dansk bil". I veteranbil kredse betyder det normalt at den har kørt i DK fra ny!
    Det ser også ud som om at der er lavet noget ved fronten (hjelmen passer ikke for godt), så det med "original bil" passer måske ikke helt?
    Men dørene ser da ud til at have fin pasform for en Corvette, så den kan da ikke være sunket helt sammen i rammen...
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  5. #5
    Med Dansk bil menes der nok at den er på DK plader....

    En 69'er for 129k lyder sgu rimeligt, jeg gav 129k for min 69'er for 10 år siden..... (før afgift!!!) Og det var en OK pris på det tidspunkt.... Krisen og import af mange Vetter har sgu devalueret vores biler!

    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  6. #6
    Dansk bil hedder det bare på smallblock, når bilen er med dansk afgift.

    Om så den er småmuggen hist og pist er det vildt billigt - men nok den realistiske pris, desværre.

    Der er jo vildt mange Corvetter i Danmark, efterhånden. Det er jo derfor de er så billige. Jeg tror man kan gøre bedre køb her i landet end alle andre steder, efterhånden.

    Og alligevel hives der flere hertil. Det er faktisk lidt småtosset.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  7. #7
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Med Dansk bil menes der nok at den er på DK plader....

    En 69'er for 129k lyder sgu rimeligt, jeg gav 129k for min 69'er for 10 år siden..... (før afgift!!!) Og det var en OK pris på det tidspunkt.... Krisen og import af mange Vetter har sgu devalueret vores biler!

    Det er de indre værdier som tæller, med en Corvette i stalden er der altid plus på kontoen

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •