Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: En international molbohistorie

  1. #1

    En international molbohistorie

    Hej CCCd'ere

    Da jeg for et par måneder siden fik fragtet et FAST EZ-EFI 2,0 kit hjem fra USA forsvandt der en trykføler i transporten.
    Jeg skrev til www.cpgnation.com, hvor jeg havde købt kittet for at få navnet på føleren.
    De svarede, at det var en føler med GM part nr. 12616646

    Jeg ringede til en GM forhandler i Aalborg og fik at vide at de kunne skaffe den i løbet af få dage og den kostede godt 800 kr (med eller uden moms fik jeg aldrig fat i)

    Jeg havde 2 dage for inden fået sendt en stor pakke fra www.ecklerscorvette.com, så det var sur r*v, da de har den til $60 eller ca. 330 kr, men føleren alene ville koste $72 at få sendt. Så samlet set ca. 730 kr og ikke meget sparet i forhold til GM i Danmark.

    Så googlede jeg lidt og fandt det her link http://www.aliexpress.com/store/prod...733822770.html

    $18,41 + $32,80 eller 280 kr MED fragt til Danmark. Jeg kender ikke AliExpress, men lidt søgen på nettet viser at det er en gren af www.alibaba.com, som er en meget stor postordre spiller på markedet.

    Jeg bestilte for en uge siden og nu har jeg i dag så modtaget min føler.....lavet i Mexico, købt i USA, sendt fra Malaysia og monteret i Rønde på Djursland for under 300 kr.

    Det er sku da globalt så det gør noget.

    /Ole

  2. #2

Lignende Tråde

  1. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 11-05-2012, 01:14
  2. [PICS] Corvettes at the North American International Auto Show
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 14-01-2012, 23:45
  3. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 01-06-2011, 16:04

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •