Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Forlygter

  1. #1
    Macfly
    Guest

    Forlygter

    Hej jeg har brug for et godt råd , min venstre forlygte klapper ikke ned den højre lukker fint ned det virkede fint sidste sommer men har jo ikke været i brug i løbet af vinteren der har jeg jo bygget ny motor .er det noget justering ? De klapper fint op selv og hvis jeg skal lukke den vensre ned manuelt skal jeg lige som hive ned i beslaget først . Håber der er en der kan give mig et fif .

    Mvh Martin .

  2. #2
    Peter1030
    Guest

    check

    Hej check om vaccumdåsen er tæt, evt kan det være manchetten der er utæt ! Gøes me en vaccumtester, hvis du ikke har en kan du låne af mig !
    Køge tlf 60889880
    Hilsn Peter

  3. #3
    Citer Skrevet af Macfly Vis Indlæg
    Hej jeg har brug for et godt råd , min venstre forlygte klapper ikke ned den højre lukker fint ned det virkede fint sidste sommer men har jo ikke været i brug i løbet af vinteren der har jeg jo bygget ny motor .er det noget justering ? De klapper fint op selv og hvis jeg skal lukke den vensre ned manuelt skal jeg lige som hive ned i beslaget først . Håber der er en der kan give mig et fif .

    Mvh Martin .
    Prøv at smøre der med WD 40 som start, inden du begynder fejl søgning.

  4. #4
    Macfly
    Guest
    Prøv at smøre der med WD 40 som start, inden du begynder fejl søgning.
    Det var da lige det der skulle til :-) nu virker de perfekt igen i begge sider , nu mangler jeg ikke meget for at få nummerplader på glæder mig vildt meget.

Lignende Tråde

  1. justering af forlygter
    Af Nibe c3 i forum Teknisk Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 30-07-2013, 09:39
  2. Rektangulærer forlygter sælges
    Af nillerdrengen i forum Reservedele til salg
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 16-09-2010, 16:12

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •