Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: konfirmations kørsel

  1. #1

    konfirmations kørsel

    Hej Alle

    Jeg har fået , en forespørgelse om konfirmationskørsel. I den anledning vil jeg høre om, der skulle være nogen som er interesseret.
    Det er Lørdag d. 3 maj kl. 15.00 i Hvidovre ?

    Hilsen Anette J. C4Joy2
    De største vet hilsner
    Anette

  2. #2
    Citer Skrevet af C4JOY2 Vis Indlæg
    Hej Alle

    Jeg har fået , en forespørgelse om konfirmationskørsel. I den anledning vil jeg høre om, der skulle være nogen som er interesseret.
    Det er Lørdag d. 3 maj kl. 15.00 i Hvidovre ?

    Hilsen Anette J. C4Joy2
    Desværre er jeg på Talladega Superspeedway den dag. Ellers ville jeg godt. Jeg skal nok tænke på jer, når jeg sidder på række 41, med en kold.

    Niels
    In the garage.
    1 Stk.1997 C5 Hatchback 1 stk Kia Rio 1 stk. Kia Picanto, and a snowbobby 55 snowmachine.
    Kunst er det man ikke kan. Hvis man kunne var det jo ingen kunst. Storm P.
    Det er ikke alt der tæller, der tælles, og det er ikke alt der tælles, der tæller. Albert Einstein.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

  3. #3
    Citer Skrevet af nillerdrengen Vis Indlæg
    Desværre er jeg på Talladega Superspeedway den dag. Ellers ville jeg godt. Jeg skal nok tænke på jer, når jeg sidder på række 41, med en kold.

    Niels
    Tak Niller, og jeg vil så tænke på dig, når jeg sidder med en kølig drink i det svenske med duftende fyrnåle og grillen, der sprudler sammen med andre cccd medl. Rigtig god tur
    De største vet hilsner
    Anette

  4. #4
    Anders vi kan da også være rigtig flinke at tænke på Niels når vi sidder sammen med 200000 andre motorsportsfan nede på Le Mans banen her til sommer, ja jeg ved godt det er en anden dato men alligevel
    vh
    Leif

  5. #5

    Cool

    Citer Skrevet af C4JOY2 Vis Indlæg
    Tak Niller, og jeg vil så tænke på dig, når jeg sidder med en kølig drink i det svenske med duftende fyrnåle og grillen, der sprudler sammen med andre cccd medl. Rigtig god tur
    Anders. Du har det oz med at arrangere tingene på de forkerte datoer.

    Niels
    In the garage.
    1 Stk.1997 C5 Hatchback 1 stk Kia Rio 1 stk. Kia Picanto, and a snowbobby 55 snowmachine.
    Kunst er det man ikke kan. Hvis man kunne var det jo ingen kunst. Storm P.
    Det er ikke alt der tæller, der tælles, og det er ikke alt der tælles, der tæller. Albert Einstein.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

  6. #6
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Citer Skrevet af nillerdrengen Vis Indlæg
    Anders. Du har det oz med at arrangere tingene på de forkerte datoer.

    Niels
    Leif og Niels, prøv lige at tjekke hvem det er der skriver indlægget inden i begynder at skyde............... jeg ved jo ikke hvad min kone skriver herinde............
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  7. #7
    Næ Anders, sådan spiller klaveret ikke, du er lovformeligt gift med Anette(har selv overværet agten) du hæfter derfor også for Anettes udtalelser. Tag den

    vh
    Leif

  8. #8
    Citer Skrevet af C4JOY1 Vis Indlæg
    Næ Anders, sådan spiller klaveret ikke, du er lovformeligt gift med Anette(har selv overværet agten) du hæfter derfor også for Anettes udtalelser. Tag den

    vh
    Leif
    "Agten" er noget der kommer ind bagfra. Jeg vidste ikke i var så nære venner.

    Tag den Leif...

  9. #9

Lignende Tråde

  1. Svar: 1
    Sidste Indlæg: 06-05-2012, 21:48
  2. Konfirmations-kørsel
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 07-04-2012, 19:10

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •