Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: bremser

  1. #1
    Johnny
    Guest

    bremser

    Er der en der ved hvad der kan være galt med mine bremser ,der er ikke noget pedal den går helt i bund. den er ikke utæt og der er væske på og bremseforstærken er et år gammel. mvh Johnny

  2. #2
    Allan
    Guest
    Hej Johnny

    Jeg går ud fra det en c3 corvette du har 68-82 . Ved du om der er bremse forstærker på bilen ?

    mv8
    Allan

  3. #3
    Johnny
    Guest
    ja der er bremse forstærker på der er også varcum på og siger også et sug når jeg tager slangen af forstærken.

    mvh Johnny

  4. #4
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Det kan både være kalipre eller hovedcylinderen, prøv evt. at starte med at skifte pakninger i hovedcylinderen eller lån en som virker, nemmere end at skifte alle kaliprene for så at finde ud af at det er hovedcylinderen. Er der noget pedal på efter at du har luftet ud og hvis der er kan den holde tryk eller synker pedalen ned (efter at du har luftet ud) ?

  5. #5
    Johnny
    Guest
    hvad er det foor en pakning du mener

  6. #6
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Johnny Vis Indlæg
    hvad er det foor en pakning du mener
    Klik Billede for en større version

Navn:	_Images%5CBlobs%5CDB-371.JPG
Vist:	31
Str:	18.7 KB
ID:	562


    http://www.zip-corvette.com/GroupDetails/SubGroupResults.aspx?gid={56559bb6-7455-4a00-98bd-d8692462233b}&SearchType=_GROUP_SEARCH&GroupName=M aster+Cylinder+Rebuild&

    husk at det er nemmest at lufte hovedcylinderen ud i et skruestik, ellers kan man pumpe tryk og løsne bremserørene lidt mendens man holder pedal på, så kommer det sidste luft ud.


  7. #7

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •