Resultater 1 til 18 af 18

Tråd: Anbefaling

  1. #1

    Anbefaling

    Efter min oplevelse med Ecklers (på hjemmefronten aka. Ækel'ers), hvor jeg bestilte og betalte for GM dele, men fik Kina l..t hvor de havde sat nye klistermærker ovenpå Made in China... Så har jeg nu fundet et andet sted at handle i US, og har nu bestilt dele ved Rik's Vet. De er meget omhyggelige med at finde de rigtige dele, og jeg har haft en rigtig god mail-dialog med dem...

    Nu venter jeg på delene kommer frem i løbet af næste uge... Men indtil videre thumps up

    http://www.riksvet.com

  2. #2
    Hej Kent
    Hvad har du købt og bruger du ShopUSA? Jeg har nemlig lige fået en mail fra ShopUSA om at min forsendelse var ankommet (hvilket den ikke skulle være) og de dele de viser på billederne ligner ikke det jeg har købt. Det ligner noget interiør dele.

    /Karsten
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  3. #3
    Hej Karsten

    Jeg har brugt Shop USA de sidste par gange, og det kører perfekt, hvis du har fået et billede af noget du ikke har bestilt, skal du ringe og spørge efter afsenderen, det kan jo være der er en som har skrevet et forkert ID nummer på pakken.

    Kim

  4. #4
    Nej denne gang uden om ShopUSA, og jeg har købt stumper til renovering af mit gearskifte... Samt lidt andet små ting - ikke noget voldsomt stort indkøb denne gang ;0)

  5. #5
    jeg kan ikke oprette ny tråd, kan jeg heller ikke længere svare?

    Det er en der har købt interiør dele til an 76'er.
    Måske Henrik?
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  6. #6
    Da jeg lige har ramt et lille vindue hvor hjemmesiden virker vil jeg skynde mig at sende info videre.
    Det er ikke ShopUSA der har fejlet, det er (ikke overraskende) Ecklers. De har sendt det til mit navn og min ShopUSA suite selvom det er et andet medlem der har bestilt varerne.
    Det er interiør dele (tæppe, rat, dye osv.) samt en spindel og hjulleje. Tæppesættet er til en 76'er. Måske Henrik fra Langeland?

    Jeg har selvfølgelig kontaktet ShopUSA.

    /Karsten
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  7. #7
    Ikke for at gøre dig urolig Karsten, men det tog sgu lang tid for ShopUSA at finde alle mine dele på deres lager sidst... Så hvis Ecklers har lavet lort i det, så kan ShopUSA godt gå i baglås....
    Jeg tror, at så længe det hele glider på skinner, så kan ShopUSA også levere, men kommer der små bump på vejen vælter det hele for dem..

    Men jeg vil krydse finger for at alt løser sig for alle..

  8. #8
    Jeg er slet ikke urolig da mine egne varer slet ikke er sendt fra ZIP Corvette endnu

    Det er enten bestilleren eller Ecklers der har klokket i det. De har sat mit navn og suite nummer på fordi det er "Classic Corvette Club Members Only" kundenummeret der er blevet brugt. Så kan ShopUSA jo ikke gøre andet end at tro at det er til mig, så denne gang kan vi ikke give ShopUSA skylden.

    Ved nærmere eftertanke undrer det mig for jeg kan ikke huske at jeg har handlet hos Ecklers mens jeg har været i CCCD. Jeg handlede en enkelt eller to gange hos dem mens jeg var i CCD.
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  9. #9
    Så er mine dele ankommet, og de er rigtig godt og forsvarligt pakket ind... Alle dele er der, og der er IKKE noget Kina l..t med ;0)

    FEDT!

    Så fremover vil jeg handle med Rik's, de har været i Corvette Parts Business i over 30 år, så de kender til Corvette ;0)

    Hermed giver jeg Rik's min varmeste anbefaling.


    Mvh
    Kent

  10. #10
    Hej Kent

    Dejligt at høre, hvordan kom det hjem, FED EX eller UPS, US POSTEL lidt nysgerrig

    Kim

  11. #11
    Hej Kim,

    Pakken blev sendt med US Postal, og PostDanmark herhjemme...

    Mvh
    Kent

  12. #12
    Med Post Danmark, så har du betalt de ekstra 150,- i dummebøde for at få lov til at betale told og moms eller?
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  13. #13
    Præcis :0(

    Men har dog stadigt sparet penge, så deeet

    Men 150,- til post.dk er ok, istedet for min. 450+ til ShopUSA....

  14. #14
    Allan
    Guest
    Har ikke handlet med shop usa før ,så nysgerrig over du skriver +450 Kent ,forestås det som udgiften til shop usa kontra de 150 til post danmark ?

  15. #15
    Jeg forstod det heller ikke helt.

    Men kan nævne et eksempel fra igår. Jeg købte 4 styk mudguards til min Dodge Ram til 80$

    Fragtpris fra online shop direkte til DK: 95$ + told/moms (der bliver beregnet af 80+95$)

    Fragtpris via Shopusa (fri fragt internt i US): ca 450 kr inkl told/moms/gebyr osv. Men det er meget forskelligt fra vare til vare om ShopUsa er den billigste løsning. Jeg køber sjældent varer for så lidt af gangen, så har ikke lagt mærke til om der er en minimumspris?
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  16. #16
    Vil lige give mit indput med her..

    Har fået flere leveringer hjem, igennem ShopUSA og indtil videre har jeg fået, hvad jeg har bestilt "venter dog på en ny motor, de har lovet leveret i morgen eller overmorgen".

    MEEN - Der må være andre, der IKKE har fået Deres vare leveret, foruden jeg flere gange er blevet adviseret omkring pakker som jeg aldrig har bestilt, nu er ankommet til mit ShopUSA Suit nummer så har jeg pludselig fået mail fra GLS at mine vare nu ligger til afhentning på leveringsadressen, vare jeg ikke har bestilt, ej registreret hos ShopUSA og derfor heller ikke betalt for men alligevel blevet leveret.

    Bl.a. et sæt bremseklodser til en årg. 88-96 så ved ikke om der tilfældigvis skulle være nogen herinde, der står og venter levering af disse, så er jeg leveringsdygtig..

    foto_1.JPGfoto_2.JPGfoto_3.JPG

  17. #17
    Ja det er sjovt hvordan de regner,.
    Jeg købte en knastaksel med løfter ( pakke vægt 8kg ) pris i USA 1174$ fragt incl told og moms 3200kr
    Havde jeg valgt at købe en fabriks fremstillet knast og løfter ( pakke vægt 8kg ) pris i USA 189.99$ fragt told og moms 600kr
    Men det kan godt betale sig at få det fløjet hjem, jeg skulle betale 31$ mere for min benzintank at få den fløjet hjem ( 65 pund ) i fragt.

  18. #18

Lignende Tråde

  1. Anbefaling
    Af C4JOY1 i forum Generelt Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 27-07-2012, 20:54

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •