Resultater 1 til 10 af 10

Tråd: Nyt telefonnummer til Nordisk Veteranforsikring

  1. #1

    Nyt telefonnummer til Nordisk Veteranforsikring

    Jeg har forgæves prøvet at kontakte Nordisk Veteranforsikring da jeg ville høre om min Corvette forsat var forsikret pga af diverse ændringer og ringede så forgæves hele formiddagen og fandt så ud af at de havde fået nyt telefonnummer. Nyt nr. 35 47 77 47

    Forsikringen ville have at jeg skulle tage billeder af motorrum, fælge, udbygget bagskærme samt sidepipes I hører nærmere.
    Hilsen
    Brian Amager


  2. #2
    Macfly
    Guest
    Jeg vil anbefale Aros ,nordisk veteran kræver nærmest at den er 100% standart

  3. #3
    Aros vil så vidt jeg er orienteret ikke forsikre US biler mere slet ikke hvis de har lidt rigeligt hyp heste.
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  4. #4
    Macfly
    Guest
    Jeg har hørt det modsatte nu må vi se jeg skal jo have den forsikret til foråret nu er der kun stilstand forsikring på

  5. #5
    Jeg har Aros, jeg har ingen problemer med std. L46 350/350 motor
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  6. #6
    Hm mærkeligt... nedenstående er fra min korrespondance med Aros for omkring 1½ års tid siden:

    - Derudover skal det siges at veteranbiler der har mellem 250-300 HK, skal de godkendes og så skal vi have GPS i bilen og kende til garageforholdet.

    - Hvis de overstiger 300 HK tegner vi dem typisk ikke, men der kan være undvigelser – hvis man eksempelvis er helkunde eller lign.

    Har så skrevet lidt med dem efterfølgende og fik disse svar:

    Nu må vi som enkeltstående bil kun tegne med max 125 hk og en max værdi på kr. 125.000,-.

    Hvis der derimod er tegning med diverse forsikringer (hus, indbo, bil og ulykke) kan vi gå på kompromis med ovenstående og måske tegne selvom den overgår ovennævnte kriterier.

    Nu ved jeg jo ikke om i har alle jeres forsikringer der så det er det der gør det men i mine øre er det ikke helt nemt at få forsikret sin veteran der med mindre de altså har lavet det om siden jeg snakkede med dem.

    De skriver sådan her i dag på deres hjemmeside vedr. veteranforsikring:

    * Veterankøretøjsforsikring kan kun tilbydes til kunder over 30 år, der samtidig har forsikret deres primære køretøj samt indbo i Aros Forsikring.

    De har tilsyneladende ikke nogen indtegningsregler, det har alle de andre, hvor der står alt det med GPS, max HK, brug af bil osv.. men lad høre hvad i har af oplevelser med dem.
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  7. #7
    Jeg tror jeg skal have fat i ETU. De virker rimelige og jeg vil gerne betale lidt ekstra for at være sikker på ikke at komme i klemme ved en skade.
    Selvom Corvetten syner original, så det jo kun blokken der er original med hensyn til motoren og 300 hk kan jeg forhåbentlig ikke længere holde mig under.

    /Ole

  8. #8
    Ole, du har pm (om din motor)
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  9. #9
    Jeg har snakket med Alm. Brand, Nordisk Veteran forsikring idag og de oplyser at jeg er fuld forsikret , på trods af diverse ændringer.

    Udbygget skærme, fælge, sidepipes m.m, da motoren ikke er yderligere tunet, accepterer de at den er forsikrede under deres betingelser.

    Da jeg snakkede med forsikringen fortalte han at de er villige til at lave en forsikring på det meste, hvis man bare oplyser hvad man har lavet ved bilen og at den ikke for mange hypper

    Jubii har fået det sort på hvidt
    Hilsen
    Brian Amager


  10. #10

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •