Resultater 1 til 11 af 11

Tråd: Race i Tune 28/8-2010

  1. #1

    Race i Tune 28/8-2010

    Pyha... Så blev gryden sku klar alligevel... Med et nyt brændstofsystem som kan føde min tørstige motor... Har skruet til midnat fredag sammen med René for at blive klar (TAK for hjælpen René!!!).

    Håber på at se mange af jer klubkammerater, uanset om i kommer for at køre eller kigge på!

    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  2. #2
    Tillykke med det Chrisitian - bliver sørme spændede at se hvad den kan nu!

    Har lovet at komme til housewarming hos min søster idag, nu min Vette alligevel ikke blev klar til Odin. Elllers havde jeg været dér!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Det må jeg se!
    Jeg kommer
    mvh
    Steffen

  4. #4
    Det var en god oplevelse i tune/FDM nogle fede biler, det går stærkt håber at jan ikke fik alt foe mange skrammer
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  5. #5
    Hvad så Christian, hvordan gik det, er du tilfreds med din nye motor?
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  6. #6
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Hvad så Christian, hvordan gik det, er du tilfreds med din nye motor?
    Jep... Jeg er tilfreds med min nye motor!!! MEN... Efter at vi havde skruet til midnat igår, og testet og justeret trykket, regnede jeg med at alt andet bare ville være OK når jeg startede lørdag morgen... Men så tænder den ikke på 1'eren og 2'eren.... DAMN! Skifter tændrør, og det bliver bedre, kører ned og tanker + karburatorsprit (havde skyllet tanken ud da jeg skulle bore huller). Men i Roskilde er der stadig en del "udsættere". Skifter tændrør 6... Det bliver lidt bedre, men... Så beslutningen blev at være tilskuer... Øv...Øv....Øv, Jeg havde ellers glædet mig længe til at teste :-).
    Bortset fra det, var det en kanon dag! Jan med den gyldne hotrod havde en "oplevelse" som jeg heldigvis ikke så, for så havde jeg nok snavset mine underbenklæder... Men der skete heldigvis ingen skade!!! :-)
    Så next step... Bestille nye tændrør, et nummer varmere, jeg har en mistanke om at de rør jeg har i nu, er for kolde. Men bensinsystemet ser ud til at fungere.

    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  7. #7
    [QUOTE=Stingray69;2373] Jan med den gyldne hotrod havde en "oplevelse" som jeg heldigvis ikke så, for så havde jeg nok snavset mine underbenklæder... Men der skete heldigvis ingen skade!!! :-)

    Jeg så Jans lille uheld, som efter min mening var meget tæt på at gå helt galt. Han skulle lige ha en slapper, så tog han lige et par run mere, og landede på 7,1 sek.

  8. #8
    Kowa
    Guest
    Hej.

    Hvad benzin køre du på ???

    Nu køre jeg selv kun på shell v power syntes at den køre bedre med et højere oktan.

    Allan

  9. #9
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  10. #10
    Det var ærgeligt at fotografen tabte kameraet i befippelse, ellers ville man også kunne se hvor hurtigt at brand/sikkerhedsteamet var fremme ved uheldsstedet.
    Hilsen
    Sikkerhedschefen

  11. #11
    Det var ærgeligt at fotografen tabte kameraet i befippelse, ellers ville man også kunne se hvor hurtigt at brand/sikkerhedsteamet var fremme ved uheldsstedet.
    Hilsen
    Sikkerhedschefen
    Ja, der var fandme styr på sikkerheden... Rigtigt dygtige folk...!
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

Lignende Tråde

  1. FIA GT3: Paul Ricard Race 1 Report
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 03-07-2010, 22:00
  2. Lidt billeder fra Classic Race i Århus
    Af John i forum Generelt Forum
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 28-06-2010, 15:29
  3. Race på Avedøre lørdag d.15/5 er aflyst
    Af Stingray69 i forum Generelt Forum
    Svar: 6
    Sidste Indlæg: 14-05-2010, 21:06

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •