Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: FAST EZ-EFI 2.0 i kufferten?

  1. #1

    FAST EZ-EFI 2.0 i kufferten?

    Hej Folkens

    Nu er der ved at blive lagt planer for vinterens aktiviteter med Madam Blå.

    Det ser ud til, at vi inden for nærmeste fremtid skal have noget af familien en uge til New York.
    Og savler jeg straks over tanken om et Fast EZ-EFI 2.0 kit

    Nu er jeg lidt i tvivl om flere ting.

    1:
    Der er 2 systemer med fuel system http://www.fuelairspark.com/fas/efi-...-complete-kits
    Skal jeg have det med pumpe i tanken (30401-KIT) eller det andet (30402-KIT)?

    2:
    Hvad er erfaringerne med at tage sådan et set med hjem i kufferten?

    3:
    Kan man mon få dem til at sende til det hotel min familie skal bo på?

    4:
    Andre bekymringer jeg slet ikke har tænkt på endnu?

    Med vinterhilsen fra Ole og Madam Blå

  2. #2
    Hej Ole

    Det lyder spændende med sådan et indsprøjtningssystem, og jeg er spændt på at høre hvordan det kommer til at spille, vores motorer er jo begge udstyret med stort set samme 'topend kit'.
    Hvad er dine forventninger til systemet - driftsikkerhed, økonomi eller højere ydelse?

    På SKAT's hjemmeside står der følgende omkring indførsel af varer fra USA (og/eller andre lande udenfor EU):

    Du må tage varer som fx tøj, smykker, elektronisk udstyr, tæpper og golfudstyr til privat brug med tilbage til Danmark.
    Men den samlede værdi af varerne må højst være 3.250 kr., hvis du kommer med fly eller skib fra et land uden for EU.
    Hvis du har rejst med bil, bus eller tog fra et land uden for EU, må du have varer med til Danmark for 2.250 kr.

    Har varerne en højere værdi, skal du henvende dig til SKAT og betale told og afgifter af varerne.

    Koster én af dine varer mere end 3.250 kr. eller 2.250 kr., skal du betale told og afgifter af hele varens værdi. Det gælder også for varer, som består af flere dele, der hører sammen, fungerer sammen og normalt sælges sammen.

    Du kan ikke undgå at betale told og afgifter ved at tage varen med ad flere omgange eller ved at lade flere personer tage forskellige dele af varen med til Danmark.


    God fornøjelse med projektet.
    .

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  3. #3
    Hej Ole

    Det lyder spændne , det med at tage ting med hjem i kufferten kan gøres meget enkelt.

    Når man har modtaget varene pakker man det ud af original embalagen. Alle papire så som regninger
    manualer og ligne putter man i en kuvert og sender hjem. Stumperne pakkes i helst gamle aviser og bobbelplast
    Ned i kufferten og skulle nogle spørge hvor man har køpt delene så er det meget brugt med garage salg ovre der

    Held og lykke

    Hilsen jesper
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  4. #4
    Hej Ole,

    1. Uden at vide det præcist, så mener jeg at pumpe i tanken er for "nye" modeller, og pumpe udenfor tanken er for gamle årgange. Men skriv til dem, for at få et præcist svar.

    2. System kan være en i sportstaske/kuffert, hvis de pakker det ud af de papkasserne det kommer i.

    3. Det ser jeg ikke noget problem i, spec. hvis du kan fortælle room number også.

    4. A- Ja det er for dyrt ift. hvad grænsen "hvad man må medbring til DK".

    B- For at det skal virke optimalt, så skal sætte køre sammen med din strømfordeler, kan din strømfordeler det?, ellers skal du ha' sådan en også (FAST har vist en)
    Hvis du bruger TACH drive fra din strømfordeler i dag, og vil det i fremtiden også, så skal du nok ha' en MSD 8571 strømfordeler. (OBS !! These distributors require the use of a separate ignition box, such as an MSD 6, 7, 8, or 10 Series ignition.)


    Held og lykke med det, det er et super fed sæt, en weekend i værkstedet, og det er monteret. Og den vil starte første gang du drejer nøglen.


    /John
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  5. #5
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

Lignende Tråde

  1. EZ-EFI FAST -v- GM TPI
    Af John i forum Teknisk Forum
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 17-10-2011, 19:52
  2. Fast efi
    Af John i forum Teknisk Forum
    Svar: 1
    Sidste Indlæg: 08-05-2011, 06:30
  3. Fast ez efi
    Af excalibur i forum Teknisk Forum
    Svar: 8
    Sidste Indlæg: 24-05-2010, 21:57

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •