Resultater 1 til 3 af 3

Tråd: Oile bagtøj

  1. #1

    Oile bagtøj

    Hej

    Skulle have skiftet olie på mit bagtøj - så var jeg sikker på at den var OK - men synes at det var noget besværgeligt med at skulle suge olien ud gennem påfyldningen så fandt denne på nettet www.vetteweb.com/tech/vemp_0909_1971_corvette_stingray/electrical_system.html hvor de laver en bundprop så det gjorde jeg så også og det fungere fint, ved ikke om det er almindeligt kendt men ideen er hermed givet videre.
    Fandt så samtidigt ud af at mit bagtøj er med gearing 3.08:1 og er det originale bagtøj.

    Elektrikeren

    Klik Billede for en større version

Navn:	Bundprop.jpg
Vist:	38
Str:	1.16 MB
ID:	524
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  2. #2
    Fint link tak for det
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  3. #3
    Hej

    Skulle have skiftet olie på mit bagtøj - så var jeg sikker på at den var OK - men synes at det var noget besværgeligt med at skulle suge olien ud gennem påfyldningen så fandt denne på nettet www.vetteweb.com/tech/vemp_0909_1971_corvette_stingray/electrical_system.html hvor de laver en bundprop så det gjorde jeg så også og det fungere fint, ved ikke om det er almindeligt kendt men ideen er hermed givet videre.
    Fandt så samtidigt ud af at mit bagtøj er med gearing 3.08:1 og er det originale bagtøj.

    Elektrikeren

    Klik Billede for en større version

Navn:	Bundprop.jpg
Vist:	38
Str:	1.16 MB
ID:	524
    Ja det er da nemmere, tak for det

Lignende Tråde

  1. Bagtøj Byttes/købes
    Af Michael Pedersen i forum Reservedele til salg
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 12-06-2010, 13:43

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •