Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Resultater 31 til 39 af 39

Tråd: Fortsat kørsel frarådes

  1. #31

    Ro på

    Det går sgu ikke altid som præstens prædikede - det lyder som vejen til de grå hårds holdeplads. Kan virkelig godt forstå din frustration.
    Men det er vel ikke den første motor der har været på operations bordet i den butik, så hvad sker der lige der?
    Doktor David har nok fat i noget centralt, uden at jeg på nogen måde skal spille klog - men kun sende dig og motoren mine varmeste tanker
    og håbet om en snarelig lykkelig genforening.

    Mvh. Kalvig.

  2. #32

    Kort nyt

    De har lige ringet fra værkstedet, hvor vores Corvette netop har været startet op, samt været ude på sin første korte prøvetur.
    Selv om mekanikeren ikke var over et par tusinde omdrejninger, betegner han den som 'frisk', så måske har de nu fået bugt med problemerne!

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  3. #33

    Må den fortsat spinde som en katten.

    Og når den så kan komme lidt op over 2000 håber jeg at du kan mærke tigeren!!
    Uden MISLYDE.

    Mvh. Kalvig.

  4. #34
    Lyder godt, Nielsen. Glæder mig til at høre reportagen fra din første test-tur med den nyreparerede motor.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  5. #35

    Morfar kørsel, med blød hat, tweedjakke, merskumspibe og to broderipuder i bagruden!

    Hej Corvette venner

    Så er der endelig nyt at berette, for i går var dagen hvor vi hentede 'projektmobilen' efter den langvarige motorrenovering, og kors hvor var vi spændte!
    Efter nu at have tilbagelagt de første cirka 400 kilometer med maksimalt 2500 omdrejninger, er konklusionen at motoren både kører godt, trækker godt og lyder godt.

    Men kun at køre 2500 omdrejninger, det duer bare ikke - tænk jer; ude på motorvejen blev vi overhalet af to gamle damer i en rusten Yaris. Det er bare ikke i orden!
    I forbindelse med de lave omdrejninger, har jeg en undskyldning til jer alle, for det er sandsynligvis min skyld at det regner i dag, for ved de omdrejninger kører Corvetten mellem 8 og 10 kilometer per liter V-Power, og på dem måde får jeg jo ikke brændt meget hul i ozonlaget! Det skal jeg nok få rettet op på senere!

    Generelt omkring motorens mærkelige opførsel, som gjorde at afleveringstidspunktet hele tiden blev rykket, kan jeg oplyse at det ikke var tændingen der drillede, men derimod den måde som ventilerne skulle justeres på i forhold til knastakslen. De nærmere detaljer er 'sortsnak' for en mekanikermongol som mig, det vigtigst her er at motoren nu kører som en drøm. Jeg kan næsten ikke vente med at give den nogle over nakken, men jeg må væbne mig med tålmodighed lidt endnu, selv om det er svært.

    Med Corvetten til bage på Langeland, er der nu ved at være trængsel i 'Long Island Corvette Shop', faktisk så meget at vi er ved at stable bilerne.

    Klik Billede for en større version

Navn:	Corvetter_i_lag_01.jpeg
Vist:	74
Str:	64.9 KB
ID:	4834


    Tak fordi I har fulgt med i tråden her, og MANGE TAK for alle jeres råd undervejs, det er bare super klubånd.
    .

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  6. #36
    Hej Gamle-Arne

    Det var sku gode nyheder, godt at høre I endelig er blevet kørende igen og tillykke med den nye Muscle Car

    Kan godt se I er begyndt at stable vetterne, kan der mon stå tre i højden tror du

    PS: Hvad laver den papkasse under bilen?

    Vi ses

  7. #37
    Hej Tonni

    Papkassen er placeret under bilen, for at tjekke den for eventuelt lækager, man kan jo ikke være for forsigtig!

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  8. #38

    Forsat kørsel frarådes på langeland

    Forsat kørsel frarådes på lang eland ... Alle bedes holde helt ind til højre og det gælder hele Langeland og syd fyn hvis i ikke kan blive hjemme. DER SKAL VÆRE PLADS TIL ARNE OG LIS. DE er i køreglædeunderskud. Nå spøg til side. hej arne stort tillykke med at i har fået vetten hjem til Langeland . det er rart at høre den kører godt igen Hils alle på øen hilsen Jesper
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  9. #39

Lignende Tråde

  1. Svar: 1
    Sidste Indlæg: 06-05-2012, 21:48
  2. Konfirmations-kørsel
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 07-04-2012, 19:10

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •