Resultater 1 til 14 af 14

Tråd: Odin

  1. #1
    Allan
    Guest

    Odin


  2. #2
    Hej Allan

    Hvis vejret holder tørt, kommer Lis og jeg op og kigger lørdag ved middagstid. Og det skal ikke undre om der kommer flere hernede fra "Det Sydfynske Øhav", i lørdags kom endnu en Corvette herned til området!

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  3. #3
    Hej Allan,

    Jeg har reserveret weekenden til Odin, så jeg vil være der... Og hvis vejrudsigten holder, så kommer jeg i Corvette...

    Jeg kommer til Odin på fredag om aften, men vil nok ikke overnatte fredag til lørdag på træffet. Men Lørdag til Søndag vil jeg bliver på pladsen, da vi sidste år mødte en masse whisky......

    Ses vi?

  4. #4
    Citer Skrevet af Hr. Nielsen Vis Indlæg
    Hej Allan

    Hvis vejret holder tørt, kommer Lis og jeg op og kigger lørdag ved middagstid. Og det skal ikke undre om der kommer flere hernede fra "Det Sydfynske Øhav", i lørdags kom endnu en Corvette herned til området!
    Hej Hr. Nielsen,

    Hvem er der vi skal ønske tillykke med den "nye" Corvette i det Sy'fynsk'

  5. #5
    Er det den røde der var forbi på Højvang? Hmm....hvorfor kan jeg ikke skrive med Quote?

  6. #6
    Hej Kent og Ole

    Den nye Corvette ejer hedder Tonni, er bosiddende i Svendborg, og ja det er den røde som vi var forbi med i lørdags.


    Her har Tonni netop fået overdraget nøglerne til sin 1975'er af 'Bonden fra Balle', klar til hjemturen fra Djursland til Fyn.


    Tonni's Corvette er allerede flittig gæst her på Langeland, hvor den i dag har fået skiftet alle væsker - godt at vi har Henrik E's værksted (Long Island Corvette Shop)!

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  7. #7
    Allan
    Guest
    så lykkedes det Tonni :-) ..... Tillykke med corvetten ,den ser fin ud .... Keen , ser ud til det bliver et hurtigt smut forbi om Lørdagen ,for mit vedkommende

  8. #8
    Vi er nogne stykker fra All American Cruisers der køre der over Lørdag morgen MVH Tommy E

  9. #9
    Tillykke med den lille ny. Jeg så den godt tilsalg. Det lignede et godt køb !
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  10. #10

    Odin

    Kigger forbi lørdag . Er der et mødested og cirka tid vi mødes ? hilsen Jesper
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  11. #11
    Kæmpe tillykke med Corvetten, Tonni. Håber at hilse på Odin? og måske se din Nye Corvette. Mvh Kent

  12. #12
    Hej Jesper. Hvis i har lyst til at følges med os nede syd fra så mådes vi på afkørsel 43 ved ok tanken MVH Tommy E .

  13. #13
    Hov glemte tidspunkt KL 9,00 Lørdag Morgen

  14. #14

Lignende Tråde

  1. Odin cruising & meet 2012
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 11
    Sidste Indlæg: 11-09-2012, 11:04
  2. Odin Cruising and Meet 2012
    Af KSondergard i forum Generelt Forum
    Svar: 5
    Sidste Indlæg: 07-08-2012, 11:22
  3. Odin...
    Af Allan i forum Generelt Forum
    Svar: 11
    Sidste Indlæg: 28-08-2010, 09:09

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •