Resultater 1 til 11 af 11

Tråd: nye nummerplader (amerikanerplader)

  1. #1
    Nibe c3
    Guest

    nye nummerplader (amerikanerplader)

    hej så fik jeg betalt afgift på vetten, skal hente plader på mandag, er der nogen som kører med amerikanerplader for og bag evt. billeder hvordan det ser ud evt. målene på dem.

  2. #2
    Jeg har de nye amerikanerplader på (dog på C5) - de måler 24 cm i bredden og 16,5 cm i højden fra kant til kant. Umiddelbart vil de kunne sidde fint på en C3, men dog ikke udfylde nummerpladeholderen bagpå helt. På min gamle C3 havde de kvadratiske for/bag, og foran passede den perfekt (når den blev skubbet helt op), men bagpå hang der lidt for meget underud efter min smag pga. pladens højde.
    ____________________
    Anders Langkjær Tange

    (CCCD #32)

    Garagen:
    2001 Corvette Z06
    2015 Mercedes C450 T AMG


    "...støt flere miljøvenlige biler på vejene - så der er mere 99 oktan til os andre..."

  3. #3
    Hej Nibe C3

    Her får du et par billeder af min C3'er med de nye nummerplader.




    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  4. #4
    Det ser da godt ud Hr. Nielsen :0)

  5. #5
    Nibe c3
    Guest
    så fik jeg monteret de nye plader , valgte dog den uden eu symbol men de passer godt til bilen, dog er den lidt for smal til at dække cromrammen bag på.

  6. #6
    Hej NibeC3 tillykke med pladerne. Hr.Nielsen har snydt en lille smugle, Han har lagt en blank rustfri plade under den bagerste Nr plade.
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  7. #7
    Tillykke med pladerne Nibe C3, vi ses derude.......
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  8. #8
    Nibe c3
    Guest
    skal også have lavet noget til at lukke hullet men det bliver vist et vinter projekt.
    hvordan ligger man billeder op.?

  9. #9
    Det er nemt, du trykker bare på Insert Image, og "henter" dit billede fra din PC .
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  10. #10
    Hej Nibe C3, jeg har en plade magen til Hr.Nielsen's til at lægge og flyde. så hvis du sender mig din Adresse i en privat besked. så sender jeg pladen over til dig mod at du betaler portoen. hilsen Jesper
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  11. #11

Lignende Tråde

  1. Afhentning af nummerplader / betaling af afgift
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 18
    Sidste Indlæg: 21-04-2011, 22:13

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •