Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Køre lidt mærkeligt ved 3500 rpm

  1. #1

    Køre lidt mærkeligt ved 3500 rpm

    Da jeg kørte på motorvejen den anden dag, opdagede jeg, at motoren ligesom "hopper" lidt under acceleration ved ca. 3500 omdrejninger. Det virker som om den enten ikke får nok luft, eller at benzinpumpen ikke kan følge med? Hvad bruger I af luftfilter og hvor tit udskifter I benzinfilter etc?? Nogen input til hvad jeg skal kigge efter??

  2. #2
    Hej

    Det er enten benzin eller tænding, tjek benzin filter, tænderør, kabler, platiner, vaccum på motoren, vaccum dåse på strømfordeleren, rigtig mængde strøm på tændspolen, osv.....................

    kim

  3. #3
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Er der funktionel retur, tænker det kunne være varm benzin

  4. #4
    @ 555corvette, mange tak for svar... Så har ejer noget at gå efter

    @ David, tak for svaret.... husk nu hvem du skriver til her ;0) kan du evt. forklare lidt mere? Jeg er jo NY i motor...

  5. #5
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    @ 555corvette, mange tak for svar... Så har ejer noget at gå efter

    @ David, tak for svaret.... husk nu hvem du skriver til her ;0) kan du evt. forklare lidt mere? Jeg er jo NY i motor...
    Arrhhh jeg hader auto-stavekontrol... Der skulle stå "Så har jeg noget at gå efter"

  6. #6
    Jeg har for første gang oplevet det i længere tid. Kørte og ledte efter classic car park til CPHGP i næsten en time - i 30 graders varme. Jeg oplever det lidt engang i mellem når bilen har hold lang tid i solen efter at være parkeret en time eller noget.

    Jeg er ret overbevist om at det er varm benzin. Ligeså snart man kommer ud og kører i vinden igen - og den suger den mere kølige benzin fra tanken forsvinder det igen.

    Det er nok 3-4 dage om året man kan fornemme det. Ikke noget jeg gider gøre noget ved. Har oplevet det i alle årene de meget varme dage.

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  7. #7

Lignende Tråde

  1. Lidt lyd
    Af Elektrikeren i forum Generelt Forum
    Svar: 15
    Sidste Indlæg: 10-04-2013, 21:14
  2. Fælles køre tur d.17-09-2011
    Af John i forum Generelt Forum
    Svar: 17
    Sidste Indlæg: 19-09-2011, 22:44
  3. Lidt fed læsning om en CCCD Vette!
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 03-08-2011, 16:11
  4. Så er det ud at køre igen :-)
    Af John i forum Generelt Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 03-07-2010, 22:54

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •