Resultater 1 til 14 af 14

Tråd: Crom

  1. #1

    Crom

    Overvejer om jeg skal give mine kofangere etc. en forkromning, ikke fordi de er meget slemme, men de har dog noget patina.. især venstre bag kofanger

    Hvem er de bedste til dette og hvad kan sådan en omgang koste?

    Følgende overvejes at få forkromet:

    Begge bag kofangere
    Front kofanger
    License Plate Bezel

  2. #2
    Hej
    Jeg fik forkromet begge mine bagkofangere forrige år hos Rødover Krom, jeg har også tidligere benyttet dem til at lave noget for mig, de lavet et rigtigt flot stykke arbejde. Jeg gav kr. 4000,- for at få forkromet begge bagkofangere.
    Hilsen
    Brian Amager


  3. #3
    Puha. Godt man ikke har chrom.......
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  4. #4
    Jeg har fået poleret giiteret ved viskerne og kromet de 2 gitre bagpå hos Croma i Rødovre, sikkert dem Brian mener også, og de lavede et flot arbejde, kan ikke huske hvad jeg gav men kan huske at jeg syntes det var meget dyrt...
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  5. #5
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII

    Cool

    Denne kan jeg ikke anbefale

    Sølvkrom.PNG

  6. #6
    Nibe c3
    Guest
    alt det crom arbejde jeg har fået lavet er også ved croma men det ligger da vist i Glostrup.Men super arbejde da de ligger kobber på inden cromen ,det giver den gode dybde og er rustbeskyttende, vil hellere give det ekstra da mange crom firmaer der kun laver møbelcrom ødelægger mere af.ærgeligt at skal have lavet noget om ,der ruster bare det ser en vaskebørste.

  7. #7
    croma ligger Sofielundsvej 57 2600 Glostrup
    De laver rigtigt flot arbejde. Det holder og er prisen værd :-)
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  8. #8

    Kvalitet og pris.

    Tror at mange eller de fleste af vores biler der er født med krom aldrig er blevet om frokromet - Så kan de lave det samme flotte arbejde holder det i 40 år mere, og så er prisen jo yderst rimelig.

    Hilsen Kalvig

  9. #9
    Det er ikke selve forkromingen som er dyr, men det er det forarbejde såsom slibningen der er dyr og tager tid.
    Hilsen
    Brian Amager


  10. #10
    Det nye krom holder garanteret ikke lige så lang tid for der bliver pudset meget mere på Corvetterne nu

    /Karsten
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  11. #11
    Var ude hos Croma for at få en pris på bagagebæren. Jeg kunne købe 2 nye for den samme pris, men så var de selvfølgelig ikke behandlet med kobber, og ville derfor være gennemrudtede året efter påstod Croma. Jeg droppede det.
    Fossette

  12. #12
    Hæhæ. Det er da rigtigt, Kalvig. Men holder VI 40 år mere?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  13. #13
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hæhæ. Det er da rigtigt, Kalvig. Men holder VI 40 år mere?
    Tal for Dem selv unge mand!!! :0)

    Men heller 35 år mere på fuld gas, end 50 år på lavt blus.....

  14. #14

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •