Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Resultater 1 til 30 af 34

Tråd: En stor dag

  1. #1

    En stor dag

    Hej Alle

    Så blev bilen synet, og reg.afg. skal betales i morgen,den blev sat til 29.699kr
    betalings anlægget gik i sort, da mit kort skulle til,,
    men så må vi på den igen, pladderne skal bare på i morgen, synsmanden brugte næsten en time på den, der skal lige siges at det var en posetiv synsmand, vi kørte en god tur i solskinnet, og han var som et lille barn, fedt at se og så hjem på liften, ja han brugte tiden til at tage en masser billeder af undervognen, og den blev fremvist til dem som kom ind i synshallen, han sagde til dem som så på, at hvis de sagde noget negativ om kørtøjet, kom de sku ikke ud igen så er det en fornøjelse at køre til syn

    Kim

  2. #2
    Allan
    Guest
    Skide godt KIm ...Stort Tillykke ,det bliver jo fedt at få endnu en cccd på vejen

  3. #3
    Peter
    Guest
    Hej Kim

    Et stort tillykke, du har været langtid undervejs så rigtig dejligt du er kommet i mål.

    Håber vi snart skal ud og køre en tur sammen.

    Peter

  4. #4
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Tillykke med det Kim, hvor der er vilje er der vej

  5. #5
    Fedt at kunne få plader på... godt gået med alle de problemer du har haft undervejs.Vi må kører en tur når vejret tillader det!!

  6. #6
    1000 mange gange tillykke, Kim!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  7. #7
    Citer Skrevet af 555corvette Vis Indlæg
    pladderne skal bare på i morgen
    Kim
    Tillykke med bedriften, og kan kun sige: glæd dig! Kan selv huske da jeg endelig kunne hente pladerne - dét er en dag man husker i rigtig lang tid
    ____________________
    Anders Langkjær Tange

    (CCCD #32)

    Garagen:
    2001 Corvette Z06
    2015 Mercedes C450 T AMG


    "...støt flere miljøvenlige biler på vejene - så der er mere 99 oktan til os andre..."

  8. #8
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII

    Cool

    Stort tillykke Kim
    Så skal der resten af sommeren
    jeg glæder mig til at se den live

  9. #9
    Mange gange tillykke Kim!

    Der skal sgu lidt vilje til at komme igennem sådan en frameoff renovering + birdcage udskiftning
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  10. #10
    Heej venner

    Tak for varme ord, når man ser den rejse min bil har været på de sidste 3 1/2 år, virker det syrealistisk. Utroligt så hurtig man glemmer de sure timer i sådan en opbygning,
    og det er jo kun godt, for det har også været en meget lærerig periode på kryds og tværs.

  11. #11
    Hej Kim. Stort tillykke med det glæder mig til at se den
    MVH.Tommy

  12. #12
    Hej Kim

    Et stort tillykke hernede fra vi glæder os til at se den, da vi kun har fulgt med på din foto..
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  13. #13
    Kæmpe tillykke her fra
    til dig min ven
    og lad os så komme ud at

    Karsten og tina
    71 cabriolet
    (Ford 37 Slantback projekt)
    hi

  14. #14
    Hej

    Her til morgen stod jeg igen på motorkontoret og ventede og ventede, så kom der en venlig dame ud og sagde, dem med betalingskort ikke kunne komme til pga nedbrydning
    af PBS, så måtte jeg hjem igen. forsikrings selskabet skulle jo også lige have kontakt
    med, da der kun er stilstand på, ja de ville godt forhøje præmien, men ikke uden der var en GPS sender i, øv så går der igen et par dage, men jeg kan også godt forstå dem, det kunne havde været rart at man viste det i forvejen, nå men og vær glad.

    kim

  15. #15
    ngendk
    Guest
    Hvad koster det at få sådan en gps tracker installeret og er det noget man selv kan gøre, eller skal forsikringselskabet gøre det?

    Og i øvrigt stort tillykke med syn og den (næsten) klar Corvette

  16. #16
    Sikke en god nyhed Kim, det gælder mig meget.
    Det har været spændende at følge dit projekt de sidste 3 år, jeg kan godt huske de kolde vinterdage, jeg har været på besøg i dit værksted. Det har været en lang og sej vej Kim, men for pokker da du har løst opgaven til UG+

    Jeg gælder mig til vi skal ud at køre en tur.

    Ses,
    John
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  17. #17
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    Hvad koster det at få sådan en gps tracker installeret og er det noget man selv kan gøre, eller skal forsikringselskabet gøre det?

    Og i øvrigt stort tillykke med syn og den (næsten) klar Corvette
    http://cgi.ebay.co.uk/TK102-OEM-Real...item45f46acbcf
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  18. #18
    Accepterer de sådan en? Det skal ikke være en af de der forhåndsgodkendte løsninger med vagtcentral og abonnement pr måned oveni? Sådan var det ihvertfald engang med "luksus" biler.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  19. #19
    Citer Skrevet af Roald Vis Indlæg
    Accepterer de sådan en? Det skal ikke være en af de der forhåndsgodkendte løsninger med vagtcentral og abonnement pr måned oveni? Sådan var det ihvertfald engang med "luksus" biler.
    Nu fik jeg en lang snak med forsikringsselskabet, og de anbefalte mig at købe den hos en som de har lavet en særaftale med ( rabat ordning ) GPS koster 1795.- og 1 kr om dagen, dvs 364 kr årligt, jeg kunne også vælge et andet sted at købe den, men så stod de ikke inde for det, hvis den sætter ud / eller der er fejl, forsvinder bilen hvor GPS `en svigter, er der ingen dækning af køretøjet, fordi du selv har valgt en anden udbyder, så det korte af det lange, jeg har købt den som de anbefaler,gider simpelthen ikke have nogen form for problemer i den retning.

    kim

  20. #20
    Det forstår jeg godt! Prisen lyder nu heller ikke afskrækkende. Jeg kan huske engang hvor prisen lå omkring 7000-8000 kr i indkøb og montering og en 400-500 i kvartalet.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  21. #21
    keddex1982
    Guest
    Tillyke med det! -Måske den kommer med til Odin-træffet sidst på måneden??

  22. #22
    ngendk
    Guest
    Citer Skrevet af 555corvette Vis Indlæg
    Nu fik jeg en lang snak med forsikringsselskabet, og de anbefalte mig at købe den hos en som de har lavet en særaftale med ( rabat ordning ) GPS koster 1795.- og 1 kr om dagen, dvs 364 kr årligt, jeg kunne også vælge et andet sted at købe den, men så stod de ikke inde for det, hvis den sætter ud / eller der er fejl, forsvinder bilen hvor GPS `en svigter, er der ingen dækning af køretøjet, fordi du selv har valgt en anden udbyder, så det korte af det lange, jeg har købt den som de anbefaler,gider simpelthen ikke have nogen form for problemer i den retning.

    kim

    Nå, det er da ikke galt. Måske skulle man tage at få installeret sådan en...

  23. #23
    Citer Skrevet af keddex1982 Vis Indlæg
    Tillyke med det! -Måske den kommer med til Odin-træffet sidst på måneden??
    Desvære ikke, der er jeg på vej til USA, men næste gang.

  24. #24
    GPS
    'Jeg har en fuddstændig magen til ,men den er ikke vagt-overvåget, og det forlangte forsikringen, så kender godt problemet ,var så ikke klar over at denne model kunne vagtovervåges, den gang jeg forespurgte.

  25. #25
    Citer Skrevet af 555corvette Vis Indlæg
    Hej Alle

    Så blev bilen synet, og reg.afg. skal betales i morgen,den blev sat til 29.699kr
    betalings anlægget gik i sort, da mit kort skulle til,,
    men så må vi på den igen, pladderne skal bare på i morgen, synsmanden brugte næsten en time på den, der skal lige siges at det var en posetiv synsmand, vi kørte en god tur i solskinnet, og han var som et lille barn, fedt at se og så hjem på liften, ja han brugte tiden til at tage en masser billeder af undervognen, og den blev fremvist til dem som kom ind i synshallen, han sagde til dem som så på, at hvis de sagde noget negativ om kørtøjet, kom de sku ikke ud igen så er det en fornøjelse at køre til syn

    Kim
    Hej Alle

    I dag fik jeg betalt reg, afgift og nummer pladerne er i hus,

  26. #26
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3

  27. #27
    Citer Skrevet af 555corvette Vis Indlæg
    Hej Alle

    I dag fik jeg betalt reg, afgift og nummer pladerne er i hus,
    Så er det ud at

  28. #28
    Så skal der køreres håber at solen skinner der over
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  29. #29
    Citer Skrevet af Michael Pedersen Vis Indlæg
    Så skal der køreres håber at solen skinner der over
    Ja lige nu gør den, men hold da helt op hvor har vi fået meget regn, men det har vist været lige tosset over hele landet-

  30. #30

Lignende Tråde

  1. For stor Karburator?
    Af Wrang i forum Teknisk Forum
    Svar: 6
    Sidste Indlæg: 10-08-2010, 19:49

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •