Resultater 1 til 1 af 1

Tråd: blinklys

  1. #1
    Nibe c3
    Guest

    blinklys

    hej er ved at lave vetten klar til syn, og er ved at lave sideblink ,de pærer der sider i blinklysene er de speciele ?
    og hvad er forskellen i forhold til alm. pærer, hvis jeg sætter alm. pærer i lyser blinklysene konstant?

  2. #2
    Hej
    Fik du de to sider til at blinke lige hurtigt?

    For at kontrollere om det er de rigtige pærer skal du se efter hvor mange watt pærerne er på og sammenligne med hvad der står i din værkstedshåndbog.

    Hvis den holder op med at blinke når der kommer sideblink på kan det også være de øvrige pærer der er for store eller relæet der er træt.
    Nu skriver du ikke noget om årgang, men på de 69 og 71 jeg har lavet det på kom de til at blinke lidt hurtigere når de fik eftermonteret sideblink. Uden sideblink har de "søvnige" amerikanerblink og med sideblink blinker de med almindelig euro hastighed.
    Hvis de fungerer OK uden sideblink kunne du evt. se om du kan finde et sideblink med LED pærer som ikke trækker så meget strøm som almindelige pærer.
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  3. #3
    Nibe c3
    Guest
    Hej Shark , fandt ud af at positionspæren var sprunget i blinkpæren så den rørte blinklystråden. har bestilt 4 nye pærer.
    har monteret led blinklys og funker fint, bilen er en 72ér
    Hvad er foskellen egentlig på de pærer der sidder i sådan en vogn og dem man køber på tanken, for de virker ikke de lyser hele tiden.

  4. #4
    Det var en sjov fejl, ikke nem at finde

    Jeg må indrømme at jeg aldrig har wæret på tanken efter pærer til Vetten, men hvis ellers pæren passer i fatningen er det kun et spørgsmål om Watt angivelsen, og selvfølgelig at de er til 12 Volt.

    /Karsten
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  5. #5

Lignende Tråde

  1. blinklys c3
    Af Nibe c3 i forum Teknisk Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 12-07-2013, 11:27

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •