Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Resultater 31 til 59 af 59

Tråd: Fællestræf Juni 2011

  1. #31
    Hej Claes
    Campingvogne bruger kun 230 volt, men hvis der er flere der skal på, er det godt med et kabel med stor kapacitet hen til byggetavlen, det kan også være der skal rigges lidt til musikken, deres PA anlæg plejer også at sluge en del. Må jeg foreslå at vi stikker hovederne sammen så skal jeg nok finde ud af hvad vi skal bruge og hvor.
    Leif

  2. #32
    Hej Leif. Yes. God idé.

    Mht. Musikken så er det vist ikke afgjort helt endnu, om der kommer det - men jeg synes det kunne være fedt, hvis nogen kender et band, der er til at betale. Husk - de skal kunne spille alt musik - ikke kun rock'n Roll, da der jo kommer alle slags biler! ;-)

    Hvis nogen kender nogen og vil stå for den side af træffet, så vil jeg meget gerne høre om det!


    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #33
    Mit nyeste påfund: En champagne-lounge i stuerne mod haven

    Der kommer til at holde biler i haven, så hvorfor ikke lave et lille café-område på haveterassen med åbne døre ind til stuerne. Inde i stuerne og på terassen vil man så kunne købe et glas koldt champage og nyde lidt klassisk musik, som en pianist vil spille på flyglet, som står i havestuen.

    Det kunne virkelig skabe en dejlig klassisk stemning, med de åbne døre ud til haven. Musikken vil så kunne høres i baggrunden i hele haven.

    Kunne det ikke være lidt fedt?

    Det er ikke i stedet for band -det er bare en lille ekstra feature, til dem der godt kan lide champagne og klassisk musik. ;-)

    Eventuelt kunne nogle af klubbens gode kage-bagere lave lidt lækre kager, som kunne indtages sammen med champagnen?


    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  4. #34
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Hvad med lidt Elton John jam, kender en som er som er rimelig skrap til det ja det lyder næsten bedre end himself:


  5. #35
    Hej David. Elton John Jam lyder da virkelig cool!

    Men er det til Champagne-loungen eller til band-delen?

    Jeg håber faktisk på at have en stor hal ledig, så vi kan lave band/café derude senere på dagen. Det er der et band kunne rigges til - der er alle former for strøm derinde.. ;-)
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  6. #36
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hej David. Elton John Jam lyder da virkelig cool!

    Men er det til Champagne-loungen eller til band-delen?

    Jeg håber faktisk på at have en stor hal ledig, så vi kan lave band/café derude senere på dagen. Det er der et band kunne rigges til - der er alle former for strøm derinde.. ;-)
    Champagne-loungen lyder som stedet, så ham spille i kalundborg hvor han næsten trak flere folk til end shubberne, det var lidt vildt.

    The Falkentoft Festival here we come

  7. #37
    Jamen det lyder jo rigtig, rigtig godt. Kunne det ikke være ret utroligt at kunne gå i haven til lyden af Elton John jam, der spiller live i Champagne-loungen?

    Tror du, at du kan lokke ham til at spille for en rimelig penge?

    Ser jo godt ud:



    Men, David. Der er ikke plads til andet end flyglet. Kan han klare sig med det? Måske han kan synge stille og rolige sange, så ikke folk får champagnen galt i halsen? Haha.. Måske han også kan spille andre evergreens på flygel?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  8. #38
    Så er TR-Registret inviteret officielt


    http://www.tr-register.dk/forum/topi...lies=1#post-37
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  9. #39
    Hej Christian

    Super dejligt, at du har inviteret Triumph-klubben. Jeg har idag konstateret, at man kun kan se invitationen hvis man er logget ind. Det havde jeg ikke lige tænkt over. Jeg indsætter herunder invitationen også. Så kan man ihvertfald se den her:

    Vette-hilsen

    Claes

    Herlevgaard Fællestræf 2011


    Vores eget mærke og model, Corvette, vil altid have en helt særlig plads i vores hjerter. Det er bilen vi har drømt om ligesiden vi kunne sige Bruum! På trods af det, kan de fleste af os også se noget dragene i mange andre klassiske biler, ligegyldigt hvad mærke de er og derfor vil vi gerne invitere jer til til: Herlevgaard Fællestræf 2011!

    Vi elsker alle former for sportsvogne og klassiskere - ligegyldigt mærke og oprindelsesland, så derfor fik vi idéen til "Herlevgaard Fællestræf 2011". Noglegange føler man lidt den tendens, at det er "os og dem" i de forskellige mærkeklubber. Det vil vi forsøge at bryde med på denne måde!



    Dette billede er taget til et andet arrangement, som blev holdt på Herlevgaard. Det var bl.a det, der inspirerede til Fællestræffet.

    Træffet kommer til at løbe af stabelen Lørdag den 4. Juni 2011. Officiel start klokken 10:00. Idéen er, at bilerne bliver indelt efter oprindelsesland, så man på arealerne kan bevæge sig rundt i forskellige lande - på kryds og tværs, så man føler man er på en lille rejse rundt i verden. Mit håb er, at ejerne af bilerne også vil klæde sig i tøj, der både matcher bil og oprindelsesland. På den måde den måde kunne det få en helt ekstra dimension og blive rigtig sjovt!
    Det er naturligvis ikke et krav at være fuldstændigt udklædt - det er helt frivilligt, men som gulerod vil der være en lille belønning til den/de, der udgør den bedste og flotteste helhed. Et lille dommerteam vil afgøre den sag -og der vil være en lille præmie. ;-)


    Et godt eksempel på hvordan man f.eks kan gøre. Jeg tror vi ville have en sikker vinder hér - men hvem ved?



    Deltagerne er meget velkomne til at tage deres egne picnic-kurve og stole med, så de kan have deres egen lille base i nærheden af deres bil. Der vil blive sat en lille bod op, hvor man kan købe sodavand og pølser etc. Ikke noget stort strømlinet - så derfor vil det være en god idé at have lidt med selv. Der bliver sat en toiletvogn op, så der er også er styr på det. Planen er ligeledes at åbne stuerne mod haven, og indrette en lille Champagne-lounge dér - muligvis med en klassisk pianist til at levere lidt klassisk musik.


    Det er som udgangpunkt et non-profit arrangement, men for at få dækket de udgifter der kommer, vil vi være nødsaget til at opkræve 50 kroner pr. bil, som indbetales på et kontonummer, der kommer senere.


    Det vil være muligt art sætte telt op på marken bag gården, ligesom der bliver arbejdet på at få strøm derud til campingvogne. Det er altid rart, at have mulighed for at få sig et glas vin, champagne - eller en øl.


    Vi ser rigtig meget frem til at se jer til dette arrangement, som vi tror og håber bliver en rigtig hyggelig og dejlig dag!


    Adressen for arrangementet er: Herlevgaard, Lyngevej 16, 3400 Hillerød


    Med venlig hilsen



    Claes K. Falkentoft, Formand CCCD
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  10. #40
    Volvo P1800 klubben har meldt deres ankomst. Super cool! De kommer ca. 10 biler, tror de.

    Sidst rettet af Claes; 25-01-2011 kl 19:27.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  11. #41
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Volvo P1800 klubben har meldt deres ankomst. Super cool! De kommer ca. 10 biler, tror de.

    Saftsusme godt gået Claes ...

  12. #42
    Forresten så har Claus Ebberfeld, ejeren af http://www.motorretro.com - en virkelig god internetside der handler om klassiske biler, også meldt sin ankomst. Det er klassiske biler i alle afstøbninger han tager med. Han ved endnu ikke hvor mange, der kommer med derfra, men de kommer helt sikkert !

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  13. #43
    Så har Cobra-klubben svaret. De er positive overfor Fællestræffet og skriver træffet ind i deres kalender. Når de ved hvor mange de kommer melder, så de tilbage!

    Super cool!

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  14. #44
    Karmann Ghia klubben kommer også.

    De regner med 5-8 biler. Dejlige, dejlige biler!

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  15. #45
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Karmann Ghia klubben kommer også.

    De regner med 5-8 biler.

    Det er fremtiden inden for clubbing du er igang med at skabe intet mindre, der bliver meget spændende at kigge på, vi glæder os

  16. #46
    Så har Porsche klubben www.flat6.dk svaret.

    De vil gerne komme - de melder tilbage senere hvor mange de bliver. Det er primært klassiske porscher af typen 911. Jeg kan næsten ikke få armene ned over, at alle de skønne klassiske biler gerne vil komme og hygge med os!


    Hej David. Ja, det her bliver altså rigtig spændede. Jeg glæder mig virkelig til at nyde synet af alle disse skønne historiske biler, samlet i hyggelige og venskabelige omgivelser!
    Sidst rettet af Claes; 25-01-2011 kl 19:26.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  17. #47
    Helt Vildt det du har gang i Claes, rigtig godt gået-


  18. #48
    Så har Claus Ebberfeld, indehaveren af klassiskbil/livsstil bloggen www.MotorRetro.com, udgivet en fin artikel om vores Fællestræf og giver invitationen videre!

    Kryds fingre for, at mange af dem kommer med deres forskellige typer af klassiske biler i alle afskygninger!

    Mange tak, Claus!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  19. #49
    keddex1982
    Guest
    Super fedt Claes! -det bliver da et fantastisk træf!

  20. #50
    DET ER BARE FOR FEDT DET HER..........
    Kunne det her være en årlig tilbagevendende begivenhed?
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  21. #51
    Tom Fristeen, en af mændene bag Subaru klubben, har skrevet til mig og spurgt om de må komme med til Fællestræffet. Det må de naturligvis godt!

    Det er da virkelig sjovt at have sådan én nyklassiker med - og dejligt med en repræsentant for Japan. Vi må til at økonomisere med pladsen, så de kommer nok ca. 5 biler.

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  22. #52
    Så har Lars Nyegaard fra TR-register Danmark meldt deres ankomst. De kommer minimum 5 stks Trimph TR'er


    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  23. #53
    Så er der styr på pianisten, der skal underholde i champagneloungen / parken.

    Det bliver den vidunderlige pianist Henrik Schouw, der spiller de bedste og fineste steder i landet - bl.a på Hotel D'angleterre. Han er min favorit pianist over dem alle - jeg har flere af hans CD-udgivelser.

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  24. #54
    Super ide Vi krydser datoen af og håber vi kan den dag, dejligt med nogle initiativrige mennesker, især når vi andre har for meget arbejde men der skal jo tjenes til benzinen....

    Johnny.

    ps. 40 dage til VOLBEAT i nakskov

  25. #55
    Så har et par Jensen Interceptor'er 1974/1975 meldt sin ankomster. Den ene er tilsalg for ca. 100.000 kroner og er eftersigende i RIGTIG god stand! Jeg har sælgers kontaktoplysninger, hvis de ønskes. Vi snakker 440Cui MOPAR motorer.

    P.S SUPER i kommer, Johnny!

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  26. #56
    Halløj.
    Da man nu besidder en "lotus" har jeg i dag lagt en invitation til fællestræf ud til Klub Lotus Danmark
    Niels

  27. #57
    Det er rigtig godt, Niels!

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  28. #58
    Jeg har fået tilsagn fra en fra Klub Lotus danmark, men jeg håber på flere. Jeg har sat begrænsning på max. 10 stk.
    Niels

  29. #59

Lignende Tråde

  1. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 21-09-2010, 20:40
  2. Lørdag d. 19 juni
    Af Allan i forum Generelt Forum
    Svar: 22
    Sidste Indlæg: 05-07-2010, 21:26
  3. På søndag 13. Juni
    Af merc i forum Generelt Forum
    Svar: 11
    Sidste Indlæg: 13-06-2010, 22:51

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •