Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Reperation af lak og glasfiber

  1. #1

    Reperation af lak og glasfiber

    Hej venner

    Min mor var så uheldig at bakke ind i min Corvette idag. Bagpanelet blev ramt i den ene side og der er komme en grim revne i glasfiberen i modsatte side, hvor den er skruet på.

    Hendes forsikring dækker skaden. Kender i et godt sted der kan lave sådan en forsikringsskade. Altså reperation af både glasfiber og lak - inklusive demontage og montage.

    Vette-hilsen

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hej venner

    Min mor var så uheldig at bakke ind i min Corvette idag. Bagpanelet blev ramt i den ene side og der er komme en grim revne i glasfiberen i modsatte side, hvor den er skruet på.

    Hendes forsikring dækker skaden. Kender i et godt sted der kan lave sådan en forsikringsskade. Altså reperation af både glasfiber og lak - inklusive demontage og montage.

    Vette-hilsen

    Claes
    Hej Claes

    Hvis jeg var dig vil jeg finde en bådbygger de kan deres kram med glasfiber, ellers må du komme et smut til Jylland så klare vi den lille revne

    Kim

  3. #3

  4. #4
    Citer Skrevet af 555corvette Vis Indlæg
    Hej Claes

    Hvis jeg var dig vil jeg finde en bådbygger de kan deres kram med glasfiber, ellers må du komme et smut til Jylland så klare vi den lille revne

    Kim
    :- ) sådan Kim :-)
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  5. #5

Lignende Tråde

  1. Glasfiber arbejde paa T-TOP
    Af 555corvette i forum Teknisk Forum
    Svar: 22
    Sidste Indlæg: 08-05-2011, 21:47
  2. Lækker birdcage-reperation!
    Af Claes i forum Teknisk Forum
    Svar: 22
    Sidste Indlæg: 29-03-2011, 22:15

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •