Resultater 1 til 20 af 20

Tråd: Le Mans 2013

  1. #1

    Le Mans 2013

    Lidt billeder fra Le Mans 2013

    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  2. #2

    Le Mans

    Dejlige billeder, godt at man tager derned næste år til den franske corvette klub i deres lejr.

    vh
    Leif

  3. #3
    Hej John

    Fine billeder.
    Det ser ud til i alligevel købte tribune pladser?
    Var det pengene værd?

    /Karsten
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  4. #4
    Citer Skrevet af Shark Vis Indlæg
    Hej John

    Fine billeder.
    Det ser ud til i alligevel købte tribune pladser?
    Var det pengene værd?

    /Karsten
    Nej og nej. Jeg ved ikke hvad der sket, men om natten var alle tribuner til fri afbenyttelse. Vi var der kun ½ time, jeg har det bedst med at flytte rundt. Jeg vil (stadigvæk) ikke købe en tribune. Men måske er det bare mig.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  5. #5
    Har været i Le Mans 11 gange, og de sidste fire år har jeg haft tribune... Om det har været pengene værd, ved jeg nu ikke rigtig?

    sæderne er ikke særlig gode at sidde i ( faktisk er det nogle L.... Stole), men at være fri for at slæbe rundt på den sammenklaplige stole er sgu rart, og da vi typisk har teltplads på ca. 150 meter fra hovedeindgangen, er det nemt at smutte "hjem" og hente den ..... Og et par øl :0)
    Dernæst er det også fedt at have en overdækket plads når det regner, it always rains in Le Mans. Men ellers er det nu fedest at komme lidt rundt og se løbet fra flere locations.

  6. #6
    Vi har prøvet begge dele og selv om det koster penge er det helt klart at foretrække at have siddeppladser når starten går og ved slut. Det ene udelukker jo ikke det andet og prisen, ja det er jo en prioritering om hvad man vil ofre på turen. Vi tager Le Man som en slags ferie med flere dage om at komme derned og det samme hjem, på den måde bliver det ikke stresset og man får set andre byer end lige et hotel sent om aftenen. Vi foretrækker også at køre derned i corvetten og ligge på corvette pladsen sammen med andre corvetter fra hele europa. Sidegevinsten er, at for 30 euro kan man så tage sin corvette 2-3 timer før løbet starter og selv køre en tur på banen med tilskuere og det hele, det er stort skal jeg hilse og sig fra alle der har prøvet det. I 2014 kører C7 eren dernede og jeg har allerede henvendelser fra flere der skal derned, så måske er der nogen der syntes deres corvette skal luftes længere end til Køge og kunne tænke sig at enten køre derned selv, eller tage auto toget fra Hamburg, hvis man ikke er til 1500 km i en Corvette.



    vh
    Leif

  7. #7
    Hej Leif
    Kan du fortælle lidt om hvordan det foregår, hvis man kører derned i corvetten. Reseverer man plads hos den franske corvetteclub gennem dig? Hvad koster det at campere hos dem? skal men selv købe adgangbillet derudover. Kan man købe mad i lejren?
    mvh
    Steffen

  8. #8
    Leif, autotoget køre da ikke i Frankrig længere.... Så man kommer vel ikke tættere på Le Mans end til Lorrace..

    Mvh
    Kent

  9. #9

    Le mans 2014

    Hej Alle men mest Steffen og Kent
    Det som normalt foregår til Le Mans, er at jeg får et Excel ark tilsendt fra den europæiske corvette Club, hvor man kan vælge forskellige ting, der er nogen der kommer til campen om torsdagen og nogen om fredagen, der er mulighed for forplejning, fra fredag så krydser man af hvilke aftensmåltider man vil have. Når man har krydset skemaet af plejer man at have "købt" for ca. 400 euro som også inkluderer adgangsbillet campering og morgenmad. omtrent et måned før får jeg skemaet så det er ret sent, men jeg sørger for at det bliver annonceret for alle der er interesseret.
    Turen derned har jeg prøvet på forskellige måder, men altid hvor jeg har kørt i corvetten derned(så jeg kender ikke til togtransport), det er jo derfor man har den. Men jeg kan anbefale at man bruger nogle dage til at komme derned og hjem(mere behageligt) men det koster lidt flere fridage. jeg kan også anbefale at man finder en rute øst eller vest om Paris, det kan godt være et helvede at manøvrere igennem i myldretiden. Når vi nærmer os tiden og jeg har fået info om lejrens placering hører i nærmere.
    Et enkelt punkt at bekymre sig om, jeg har allerede forsøgt at skrive til arrangøren af corvette lejren og hans mailboks er nedlagt, men det graver jeg videre i, hvis der imod forventning ikke bliver oprettet en europæisk corvette lejr må vi så i gang med at lave en selv for vi skal derned.
    vh
    Leif

  10. #10
    Hi Leif,,

    Jeg har lige købe en trailer..... du må gerne låne den.. så kan du sætte din supra op på den og sætte den af 100 Km før ....

    Brian
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  11. #11
    Allan
    Guest
    nu vi er ved emnet ,så er Jans nye C7R lige offentlig gjort http://janmagnussen.dk/

  12. #12
    Den ser godt nok rå ud!
    Og Dan's smil bag rattet da han kørte den ind på scenen ved præsentationen, betyder nok at han er tilfreds med den, og så er jeg sikker på at Jan Magnussen også bliver det!


    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  13. #13
    Hvor mange forventer at køre til Le Mans i sin Vette i år??

    1500 Km i en Vette med god høj lyd fra udstødningen, vil nok kræve to dage at køre der ned og to dage at køre hjem...

    @Smeden, da vi var samlet til motor demontering hos dig, talte list at booke en Autotransport... Er du kommet videre med den ide eller hur?

  14. #14
    Hej Kent.

    Sidder du ned ?

    Prisen rammer et sted imellem 100000-120000 Kr med forsikring

    Tur- Retur for 6-7 Corvetter

    Hilsen smeden
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  15. #15
    1700 kr. tur retur med autotransport lyder ikke vildt, det kan en C4 ikke køre derned og retur for og da slet ikke en C3. Meeen det er nu sjovere at køre derned selv. Det er lykkedes i dag at få kontakt med arrangøren, han havde fået ny mail adresse uden at fortælle det til os. Han vender tilbage når der er noget at berette om.
    Jeg har fået positive tilkendegivelser fra mindst 7 corvetter og vi er 3 der helt sikkert skal derned, vi har allerede bestilt tribune pladser.

    vh
    Leif

  16. #16
    Hej smed,

    Nej, jeg sad ikke ned, men det gør jeg nu!

    For pokker det er jo mange penge ;0) - hvis Corvetten skal til Le Mans, så skal den køre...

  17. #17

    Le Mans 2013

    @Leif, du mangler et nul....., men 10.000,- så var det måske værd at overveje....

    Går udfra at det er Gérard Planche du har kontakt til?

  18. #18
    Måden smeden skrev på troede jeg at det var for alle biler og ikke pr. stk. Men der er 1500 km hver vej, så det kan godt blive til lidt benzin.
    Ja det er Gerard.
    vh
    Leif

  19. #19
    Hej Leif.

    Jo prisen er for alle 7 biler på 1 autotransport.

    Her er tallet skrevet med komma 100000,00 - 120000,00 Kr

    Der til kommer bus / fly til føre og passager . så selv i en C3 med 3 overnatninger hver vej er det billiger.

    Hilsen smeden
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  20. #20

Lignende Tråde

  1. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 19-06-2013, 17:53
  2. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 10-05-2013, 22:40
  3. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 19-04-2013, 16:02
  4. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 19-12-2012, 16:18
  5. 2012 Le Mans: Corvette Racing Links for the 24 Hours of Le Mans
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 15-06-2012, 23:02

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •