Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Bremse lampe

  1. #1
    Macfly
    Guest

    Bremse lampe

    Hvordan fungere den ? Syntes bare min lyser når man sætter tænding på skal den det ?

    Mvh Martin

  2. #2
    Allan
    Guest
    kan det evt. være en indikator til for lav bremsevæske ?

  3. #3
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    kan det evt. være en indikator til for lav bremsevæske ?
    Jeg ved det ikke , i dag havde jeg lige startet den op og den står bare og lyser i den bremse lampe det har den ikke gjort før ,der er bremsevæske nok på og håndbremsen ligger ned som den skal , jeg var lige inde og kigge på et par videoer på youtube der kunne jeg se at der var nogen der lyste når de kørte det vil jeg da mene er en fejl . Jeg håber der er en her i klubben der ved hvordan den lampe er forbundet og virker.

    Rigtig god pinse Martin

  4. #4
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af Macfly Vis Indlæg
    Jeg ved det ikke , i dag havde jeg lige startet den op og den står bare og lyser i den bremse lampe det har den ikke gjort før ,der er bremsevæske nok på og håndbremsen ligger ned som den skal , jeg var lige inde og kigge på et par videoer på youtube der kunne jeg se at der var nogen der lyste når de kørte det vil jeg da mene er en fejl . Jeg håber der er en her i klubben der ved hvordan den lampe er forbundet og virker.

    Rigtig god pinse Martin
    Nu har jeg fundet ud af hvor den kontakt sidder den sidder i den bremse fordeler blok under hovedcylender og det var fordi der på trods af flere udluftninger stadig var luft i systemet nu er bremsepedalen sten hård .

  5. #5

    Nu har jeg fundet ud af hvor den kontakt sidder den sidder i den bremse fordeler blok under hovedcylender og det var fordi der på trods af flere udluftninger stadig var luft i systemet nu er bremsepedalen sten hård .
    Det har også drillet mig meget, at få udluftet bremser på Corvette. Jeg har ingen problemer med andre biler.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

Lignende Tråde

  1. Købes: Bagerste bremse kalipere C3
    Af Karsten #999 i forum Reservedele til salg
    Svar: 1
    Sidste Indlæg: 17-04-2013, 20:31
  2. Bremse skive for
    Af Macfly i forum Teknisk Forum
    Svar: 16
    Sidste Indlæg: 28-02-2012, 16:05
  3. Bremse/undervogns-tjek dag lørdag den 2/4-2011
    Af Stingray69 i forum Generelt Forum
    Svar: 45
    Sidste Indlæg: 02-04-2011, 09:04

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •