Resultater 1 til 19 af 19

Tråd: stelnummer/vinnummer

  1. #1
    Nibe c3
    Guest

    stelnummer/vinnummer

    Hej alle et spritnyt medlem i klubben ,er i gang med at realisere min drøm ,har kik på en 72ér cab. til fornuftig pris ,som skal have en tur (ville meget gerne skrue selv). Har kikket den igennem på kruds og tværs rammen er rigtig fin og birdgage også , men kan ikke finde noget stelnummer i den, i vinduesrammen sidder der ikke noget der er ingen huller efter popnitter, der er heller ikke noget på rammen ved venstre baghjul (har slebet på rammen på oversiden til bar metal) og kan ikke finde noget der, der står heller ingen nummer på den oprindelige reg. attest.
    Hvad gør man nogen gode råd

  2. #2
    Hej, Dette virker lidt underligt. Normalt er der jo et stelnr. i ruderammen, men ok det kan fjernes. Men hvorfor er der ikke stelnr. på US title? Vil dette ikke giver problemer ved syn og SKAT. Har du kigget efter stelnr. på blokken? Mvh, John P.S Velkommen til CCCD. P.P.S er jeg den eneste der ikke kan skifte linje med enter??
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  3. #3
    Nibe c3
    Guest
    på blokken står der 9s70xxx cxk (kan ikke huske det hele), hviket skulle vist høre til en 69ér ,men cxk passer på årgangen 72ér med 200hk ??

  4. #4
    Citer Skrevet af Nibe c3 Vis Indlæg
    på blokken står der 9s70xxx cxk (kan ikke huske det hele), hviket skulle vist høre til en 69ér ,men cxk passer på årgangen 72ér med 200hk ??
    CXK passer på en BB Chevy 215hk (ikke Corvette) fra 75 med automatgearkasse. Men dit stelnr passer på en 69'er. Hvor er bilen tilsalg?, kan du evt. oploade nogle billeder af den?
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  5. #5
    Nibe c3
    Guest
    ja det er lidt mystisk, kan være man skal kikke på noget andet.

  6. #6
    Citer Skrevet af Nibe c3 Vis Indlæg
    ja det er lidt mystisk, kan være man skal kikke på noget andet.
    Du skal passe på!! hvor er bilen tilsalg? Og har du nogle billeder af den? Jeg ved det det lyder meget kedeligt, men brug så mange penge du har, det er det billigste i længden. Har du styr på de forskellige modeller fra 68-69, 70-72, 73, 74-77 osv. Så du ved hvad du køber/får?
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  7. #7
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Nibe c3 Vis Indlæg
    Hej alle et spritnyt medlem i klubben ,er i gang med at realisere min drøm ,har kik på en 72ér cab. til fornuftig pris ,som skal have en tur (ville meget gerne skrue selv). Har kikket den igennem på kruds og tværs rammen er rigtig fin og birdgage også , men kan ikke finde noget stelnummer i den, i vinduesrammen sidder der ikke noget der er ingen huller efter popnitter, der er heller ikke noget på rammen ved venstre baghjul (har slebet på rammen på oversiden til bar metal) og kan ikke finde noget der, der står heller ingen nummer på den oprindelige reg. attest.
    Hvad gør man nogen gode råd
    En del af stelnummeret står også på vangen hvor bagtøjet er boltet på foran, plejer at være på midten og vender mod bagtøjet.

  8. #8
    Allan
    Guest
    gal den lugter ....

  9. #9
    Hej Nibe

    Uanset hvor god og/eller billig den Corvette er, vil jeg som den 'gamle, sure og forsigtige' mand jeg er sige - spring den over!
    Kig i stedet efter en bil hvor både serienummer og papirer er i orden, det andet her lyder kun som om det kan give dig både problemer og unødige omkostninger.
    .

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  10. #10
    Nibe c3
    Guest
    vælger også at hoppe fra og købe en bedre hvor alt er i orden.
    har lige snakket med Allan fra dreamfactury han får en fin 72 cab ind , så den skal jeg kikke nærmere på.

  11. #11
    Citer Skrevet af Nibe c3 Vis Indlæg
    vælger også at hoppe fra og købe en bedre hvor alt er i orden.
    har lige snakket med Allan fra dreamfactury han får en fin 72 cab ind , så den skal jeg kikke nærmere på.
    Godt valg at springe fra den.
    Husk endeligt at spørge om hjælp til at kigge på biler, mange vil helt sikkert gerne hjælpe dig med at kigge. Hvis du ikke er helt sikker på, hvad man skal kigge efter på i Corvette.

    Der er mange Corvetter til salg lige nu, så ta' nu bare god tid om det, det betaler sig :- )
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  12. #12

  13. #13
    Der er noget der ikke passer.
    FEDT FARVE !!!!!!!!!

    Men det ligner vist en BB, så det er nok kun en skrive fejl.


    1972 Chevrolet Corvette Cabriolet

    • 350ci.- 270 Sae hp. Automatic.
    • Original Radio, Hardtop, tinted Window.
    • You who always dream about a "Non Hit Body"
    • Solid frame, perfect fiber Body, with a quality paint job. Stop looking her it is.
    • Check alignment of doors and hood.
    • We have all original documents:
    • Instructions book, window sticker, protector plate.
    • Color name is Ontario Orange. code 987.
    • The cars drives perfect.
    • Last year for chrome bumper Corvette.
    Price 29.500 Euro.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  14. #14
    Nibe c3
    Guest

    Red face

    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Godt valg at springe fra den.
    Husk endeligt at spørge om hjælp til at kigge på biler, mange vil helt sikkert gerne hjælpe dig med at kigge. Hvis du ikke er helt sikker på, hvad man skal kigge efter på i Corvette.

    Der er mange Corvetter til salg lige nu, så ta' nu bare god tid om det, det betaler sig :- )
    lyder godt

  15. #15
    Nibe c3
    Guest
    ja det er den, ja fed farve , er miljøskadet med orange (forældre med en signalorange Ford cortina )
    så er vild med orange

  16. #16
    Nibe c3
    Guest
    har læst og søgt på nettet det sidste halve år, så syntes jeg er godt rustet til hvad der skal kikkes efter , og hvordan de forskelige årgange er i forhold til hinanden

  17. #17

  18. #18
    Nibe c3
    Guest
    ja det er den jeg har haft kik på.

  19. #19
    Se evt. denne, som jeg stadig har til salg: http://www.cccd.dk/forums/showthread...bowtie-427-L88

    Men det er ikke en cruiser, som den orange 270hp 72-BB hos dreamfactory - så hvis du søger cruise og ikke kender så meget til motorjustering mv., er min ikke noget for dig. Allan fra dreamfactory kigger på min i de kommende dage, og vi indgår muligvis en interessant byttehandel - så hvis du har interesse, skal du ikke vente for længe.
    ____________________
    Anders Langkjær Tange

    (CCCD #32)

    Garagen:
    2001 Corvette Z06
    2015 Mercedes C450 T AMG


    "...støt flere miljøvenlige biler på vejene - så der er mere 99 oktan til os andre..."

Lignende Tråde

  1. Stelnummer
    Af Graves i forum Generelt Forum
    Svar: 12
    Sidste Indlæg: 22-10-2012, 21:09
  2. Stelnummer
    Af Henrik E i forum Teknisk Forum
    Svar: 6
    Sidste Indlæg: 09-03-2012, 14:15

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •