Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: Havnen idag

  1. #1
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3

    Havnen idag

    Stort fremmøde og vildt hyggeligt, godt at se jer allesammen og så var der pandekager

  2. #2

    Tilslutter mig helt Davids ord.

    Og lige et ekstra klap til Jette og Jesper for kaffen og de fine pandekager.

    Vi ses. Kalvig.

  3. #3

    Smile Roskilde Havn



    Herfra Ama´r skal også lyde en tak for en rigtig hyggelig aften på Roskilde havn.

    Super forplejning og der var også sukker til kaffen .

    Hilsen Dan

  4. #4
    Jeg finder det både sygeligt, tarveligt og meget ondt, at nævne hvordan I har hygget jer på Roskilde Havn, og specielt det med pandekagerne burde I have været anstændige nok til ikke at nævne for os der bor så langt væk!


    Nåh - spøg til side. Der er dejligt at læse om jeres ture på havnen, og godt at I finder tid til at hygge jer, men hvor er billederne henne?

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  5. #5
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Citer Skrevet af Hr. Nielsen Vis Indlæg
    Jeg finder det både sygeligt, tarveligt og meget ondt, at nævne hvordan I har hygget jer på Roskilde Havn, og specielt det med pandekagerne burde I have været anstændige nok til ikke at nævne for os der bor så langt væk!


    Nåh - spøg til side. Der er dejligt at læse om jeres ture på havnen, og godt at I finder tid til at hygge jer, men hvor er billederne henne?
    Det var også nogle gode pandekager nej nu skal jeg nok holde op, men du kan se billeder fra i aftes her http://www.youngtimer.dk/ og så går du ind i "Træf" og finder datoen, under Roskilde
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  6. #6
    Citer Skrevet af Hr. Nielsen Vis Indlæg
    Jeg finder det både sygeligt, tarveligt og meget ondt, at nævne hvordan I har hygget jer på Roskilde Havn, og specielt det med pandekagerne burde I have været anstændige nok til ikke at nævne for os der bor så langt væk!


    Nåh - spøg til side. Der er dejligt at læse om jeres ture på havnen, og godt at I finder tid til at hygge jer, men hvor er billederne henne?
    Der er ingen der har fortalt os at jer ovre på Langeland kan lide pandekager.
    Men vi skal nok give besked en anden gang,så i kan nå at komme på havnen


    IMG_2366.jpg
    IMG_2436.jpg
    IMG_2441.jpg
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  7. #7
    Jeg syntes Smeden og Jette, skal flytte langt væk fra fiskebanditten, herover til moder landet, gerne meget tæt på Århus !!
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  8. #8
    HA HA HA John håber aldrig at det kommer til at ske...................for de brygger en dejlig kaffe og bager nogle fantastiske pandekager

    MUMS MUMS
    Hilsen
    Brian Amager


  9. #9

Lignende Tråde

  1. Havnen
    Af Macfly i forum Generelt Forum
    Svar: 6
    Sidste Indlæg: 03-05-2012, 22:26
  2. Jeg kører på havnen - skal andre dertil??
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 3
    Sidste Indlæg: 29-03-2012, 21:47
  3. Skal vi på havnen?
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 23-03-2012, 08:51
  4. Go dag idag ;-)
    Af Allan i forum Generelt Forum
    Svar: 22
    Sidste Indlæg: 17-07-2010, 10:40

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •