Resultater 1 til 16 af 16

Tråd: Lidt lyd

  1. #1

    Smile Lidt lyd

    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  2. #2
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII

    Thumbs up




    Der er da fint brøl i de der




  3. #3

    Chambered Exhaust monteret

    Og så blev Vetten forårsklar og med nye "sko", 235/60R15 foran og 255/60R15 bag


  4. #4
    Det lyder godt
    Så er det bare ud og skræmme gamle damer
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  5. #5

    Lidt lyd

    Citer Skrevet af Shark Vis Indlæg
    Det lyder godt
    Så er det bare ud og skræmme gamle damer
    Overhalede en skolevogn i går, og den arme pige bag rattet slingrede en smule bagefter, havd både ondt af hende men også et kæmpe smil på læberne

    Min 3årig søn jubler når jeg starter den og hver gang jeg accelerer, den dreng er motorgal

  6. #6
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Overhalede en skolevogn i går, og den arme pige bag rattet slingrede en smule bagefter, havd både ondt af hende men også et kæmpe smil på læberne

    Min 3årig søn jubler når jeg starter den og hver gang jeg accelerer, den dreng er motorgal
    Det er en meget klog dreng De har hr. Søndergard

  7. #7
    @Elektrikkeren

    Hvad er det for udstødningsystem du og Jesper har monteret, lyder fantastisk

  8. #8
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    Det er en meget klog dreng De har hr. Søndergard
    Mange tak Allan, ja på det område slægter faren på. Men han er overbevist om, at det er hans Corvette, der slægter han så moren på....

  9. #9
    Fede systemer. Har i headers på? Mine bagpotter ruster sikkert snart af igen - kunne godt være fristet af sådan et system. Nu har vi jo også et par eksperter i klubben til at hjælpe med at montere!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  10. #10
    @ Kent
    Mit system er ligesom dit chambered exhaust købt som rustfri og potterne er rustfri, ikke magnetiske, rørene er tilgengæld magnetiske men belært af Smeden så er det ikke ensbetydende med at de ikke er rustfri så måske er det hele rustfrit.
    Smedens system er et ehhh made by Smeden himself 2½" system i rustfri stål med crossover.

    @Claes
    Jeg har helt almindelige "billige" Flowtech headers på min og Smeden har block huggers eller hvad de nu hedder de der korte headers :-).
    Med hensyn til eksperter og evt. ny udstødning til dig så ved jeg at Smedens system, jeg citere frit efter hukommelsen "bliver til salg når jeg får lagt min bigblock i og det kan kun sælges til et CCCD medlem når den tid kommer" hvorfor ja det må Smeden afsløre når han synes tiden er moden til det.
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  11. #11
    Jeg har et par Magnaflow potter som stadig har mange km i dem... De sad på min vetter før jeg skiftede til Chambered Exhaust... 2" inlet og outlet

    Vedr. Headers, så har jeg beholdt mine originale udstødningsmanifolder, og der er defor svejset en 2" til 2 1/2" overgang på det nye udstødning...

    Nu køre du jo lidt race med din Vette, så de ekstra 1 el. 2 HK ;0) du kan få ud af Headers er muligvis fint. Men jeg kunne ikke finde på at ændre på mit motorrum, da Shark har udført en vild flot restaurering med øje for bevaring af originaliteten...

  12. #12
    Lyder spændende. Jeg gider nemlig heller ikke montere headers. Det er så grimt de de flotte originale motorum. Det er klart, at det er de små marginaler, der tæller for en seriøs-racer som mig. Men - jeg vil nu hellere have de originale.

    Lyder spændende med smedens system. Mine potter er ikke faldet af endnu - så måske det kan times?

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  13. #13
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Og så blev Vetten forårsklar og med nye "sko", 235/60R15 foran og 255/60R15 bag

    Hvorfor kan jeg ikke åbne den video ? Æv ville gerne høre din nye udstødning .

  14. #14
    Citer Skrevet af Macfly Vis Indlæg
    Hvorfor kan jeg ikke åbne den video ? Æv ville gerne høre din nye udstødning .
    Hej Macfly, det kan du nu... Det var en forkert indstilling på Youtube der forhindrede indlejring af videoen..

    mvh
    kent

  15. #15

    Lidt lyd

    En lille video mere

  16. #16

Lignende Tråde

  1. Lidt vildt
    Af david i forum Generelt Forum
    Svar: 3
    Sidste Indlæg: 20-04-2012, 22:05
  2. Så kan man jo tænke lidt over den
    Af Macfly i forum Generelt Forum
    Svar: 1
    Sidste Indlæg: 17-12-2011, 19:30
  3. Lidt fed læsning om en CCCD Vette!
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 03-08-2011, 16:11
  4. Lidt at glæde sig til
    Af Jan i forum Generelt Forum
    Svar: 1
    Sidste Indlæg: 30-01-2011, 12:53

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •