Resultater 1 til 10 af 10

Tråd: Nye dæk?

  1. #1

    Nye dæk?

    Mine dæk 235/60R15 (Remington XT-120 CTR) er fra feb. 2002 og virker meget hårde i overfladen og er begyndt at sprække en smule.... Hvor mange år kan man forvente dæk kan holde?

    Og hvad dæk køre I andre med, og hvad kan anbefales? Jeg vil beholde mine originale fælge 15"..


  2. #2
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Mine dæk 235/60R15 (Remington XT-120 CTR) er fra feb. 2002 og virker meget hårde i overfladen og er begyndt at sprække en smule.... Hvor mange år kan man forvente dæk kan holde?

    Og hvad dæk køre I andre med, og hvad kan anbefales? Jeg vil beholde mine originale fælge 15"..

    Det er ikke unormalt at dæk revner og bliver hårde med tiden ,det ville jeg ikke køre med . Jeg ved ikke hvad for nogen dæk jeg ville montere det er nok lidt en smags sag vil du have hvid skrift på siden igen ?

  3. #3
    Ja meget gerne hvid skrift på siden, og 235 foran og muligvis 245 el. 255 bagpå. Men det skal være til mine 15" fælge..

  4. #4
    Hej
    Jeg har 235/60 foran og 255/60 bagpå på de originale 8x15 fælge.
    Det er BFG T/A med hvid skrift og de er købt her: http://www.ctv-trading.dk/index.htm

    Klik Billede for en større version

Navn:	DSCN1041_1_1.jpg
Vist:	9
Str:	184.3 KB
ID:	4126
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  5. #5
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Ja meget gerne hvid skrift på siden, og 235 foran og muligvis 245 el. 255 bagpå. Men det skal være til mine 15" fælge..
    På min mustang havde jeg cooper cobra på dem var jeg glade for , når du får dækene hjem er der sådan noget blåt klister smurt på dæk siden for at beskytte de flotte hvide bogstaver det får du af ved at smøre dækene ind i brun sæbe lad det side i 20 min så er det lige til at vaske af . Det billigste sted at købe dem er nok dækonline .

    Mvh Martin

  6. #6
    Hej Kent

    Der sad revnede og møre originaldæk på min Corvette da vi fik den leveret, de blev straks udskiftet med BFG T/A i størrelsen 245/60 15 - hele vejen rundt.
    De passer fint i skærmene, og rager ikke udenfor.
    Et helt sæt (4 stk.) købt hos Dækimporten i Horsens for 5600,- kr.

    Klik Billede for en større version

Navn:	Corvette_snob-ring_01_monteret.jpeg
Vist:	42
Str:	171.4 KB
ID:	4127


    Jeg er bare lidt usikker på hvilket dæktryk jeg skal køre med i dem!
    Kan nogle af jer hjælpe til her?

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  7. #7
    Jeg monterede Cooper Cobra fordi de var med hvid skrift på siden og jeg kunne få 4 nye dæk for 2000,- leveret til døren fra tyskland.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  8. #8
    Citer Skrevet af Roald Vis Indlæg
    Jeg monterede Cooper Cobra fordi de var med hvid skrift på siden og jeg kunne få 4 nye dæk for 2000,- leveret til døren fra tyskland.
    Das war doch ser billig

    Hos hvem handlede du???

  9. #9
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Das war doch ser billig

    Hos hvem handlede du???
    tror det var www.nordjysk-daekcentral.com, men det er et par år siden og størrelsen var kun 225/70-15. 68'eren er jo kun leveret med 7" brede fælge. Jeg mener dækkene blev leveret direkte fra en samarbejdspartner i tyskland.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  10. #10
    Hej
    Jeg har 235/60 foran og 255/60 bagpå på de originale 8x15 fælge.
    Det er BFG T/A med hvid skrift og de er købt her: http://www.ctv-trading.dk/index.htm

    Klik Billede for en større version

Navn:	DSCN1041_1_1.jpg
Vist:	9
Str:	184.3 KB
ID:	4126
    Det er lige præcis det setup jeg overvejer, istedet for nuværende 235/60 på alle fire hjul..

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •