Resultater 1 til 23 af 23

Tråd: Corvette byttes til 912'er

Hybrid View

Foregående Indlæg Foregående Indlæg   Næste Indlæg Næste Indlæg
  1. #1
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2
    Jeg må sige, at det kommer lidt som en chock for mig. Nu troede jeg endelig at jeg havde chancen for at møde dig, nu da min Corvette endelig er meldt klar til kamp, men jeg kan se at der allerede er interesserede til din annonce......

    Vi kommer til at savne dig

  3. #3
    Vil det sige, at du ikke mener jeg kan være formand for klubben længere, bare fordi jeg kører Porsche 912? Jeg troede vi var en åbensindet klub! Puhada. Glæder mig allerede til at starte i Porsche-klubben...

    I ringer bare..
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  4. #4
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Vil det sige, at du ikke mener jeg kan være formand for klubben længere, bare fordi jeg kører Porsche 912? Jeg troede vi var en åbensindet klub! Puhada. Glæder mig allerede til at starte i Porsche-klubben...

    I ringer bare..
    Det ser fra klokke stemplet ud til at du har siddet oppe hele natten og ventet på at nogen skulle købe din Opel GT.......

    Du svarere i hvert tilfælde inden for samme minut 3:04 det er sku flot!

    Glædelig 1. April....jeg må vist også hellere finde en passende joke til omgangskredsen.......

    Hm....Må man fri til kæresten 1. April? Så er der vel nogle timers fortrydelsesret.

    /Ole

  5. #5
    ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH DET BLIVER EN LAAAANG DAG !!!
    71 cabriolet
    (Ford 37 Slantback projekt)
    hi

  6. #6
    Allan
    Guest
    åååhh..går i seng igen :-)

  7. #7

    Corvette byttes til 912'er

    Hvis nu du satte forventningerne lidt ned og byttede med en knallert 45 incl mælkekasse, så tror jeg du vil få mange henvendelser.....
    Held og lykke med salget/byttehandelen

    Og det bliver en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang dag ;0)

  8. #8
    Claes du kunne være en god stand-Up-Komiker, men herude på amager ved vi altså godt at det er 1. april
    Hilsen
    Brian Amager


  9. #9
    Gør som mig køb en MGB.
    Nu har vi to jo tit talt om at sælge vores biler og prøve noget nyt. Lidt sjovt vi så gør det på samme tidspunkt
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  10. #10
    Citer Skrevet af Ole Brinch Vis Indlæg

    Hm....Må man fri til kæresten 1. April? Så er der vel nogle timers fortrydelsesret.

    /Ole
    Gift, det er noget man tager, for ikke at blive det... Lever på polsk på 12 år ;0)
    Lyt og lær, jeg siger lyt og lær!! ;0)

  11. #11
    Hej Ole

    Husk på, at bryllup er den eneste form for begravelse, hvor man selv har glæde af blomsterne!

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  12. #12
    I snakker og snakker, om MG'er, men på Langeland bliver der gjort noget ved det, også selv om det er den 1. april!

    Henrik E. har forlængst købt en MGB til sin kone, og i et tilfælde af forårskådhed blev den i dag kørt ud af vinterhiet, så den nu står og hygger sig sammen med Corvette'ene.

    Klik Billede for en større version

Navn:	Long-Island-Vintage-Club_01.jpeg
Vist:	110
Str:	76.2 KB
ID:	4093

    Til venstre Marianne E's 1964 MGB, på liften Henrik E's 1976'er og i baggrunden Hr. Nielsen's 1969'er.
    .

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  13. #13
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af Hr. Nielsen Vis Indlæg
    I snakker og snakker, om MG'er, men på Langeland bliver der gjort noget ved det, også selv om det er den 1. april!

    Henrik E. har forlængst købt en MGB til sin kone, og i et tilfælde af forårskådhed blev den i dag kørt ud af vinterhiet, så den nu står og hygger sig sammen med Corvette'ene.

    Klik Billede for en større version

Navn:	Long-Island-Vintage-Club_01.jpeg
Vist:	110
Str:	76.2 KB
ID:	4093

    Til venstre Marianne E's 1964 MGB, på liften Henrik E's 1976'er og i baggrunden Hr. Nielsen's 1969'er.
    .
    skide vær med alle de gamle biler...hvor er baren ??????

  14. #14
    Igen, forsa... det er fine forhold...

    Som viking kan man kun drømme ón Valhalla (Fosettes fantastiske garage) eller jeres flotte garage... Måske man skulle flytte til Langeland?

  15. #15
    Henrik N
    Guest
    Mener det må kræve minimum 2 stk 912'ere for at Claes kan blive som formand - 2 symaskiner for en rigtig bil. Fair trade.
    Henrik N

  16. #16
    Citer Skrevet af Henrik N Vis Indlæg
    Mener det må kræve minimum 2 stk 912'ere for at Claes kan blive som formand - 2 symaskiner for en rigtig bil. Fair trade.
    Henrik N
    Porsche ER og bliver en DØR KILE og har man sidehængslet garageporte så skald man jo bruge 2 stk 912'er
    ellers blæser de jo i
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  17. #17
    Tak alle sammen. Glædelig 1. April!

    Har idag haft nærmest telefonstorm. Folk stod i kø for at købe og bytte. Og jeg som troede Corvetter var usælgelige!

    De fleste fik et godt grin! De kunne godt tage joken. Lidt groft at tage folks tid - men det er jo kun 1. April én gang om året!

    Men jeg har nu alligevel købt ny bil idag. En MAZDA. Og det er ikke engang en Aprilsnar!

    Tak for jeres tid


    Claes - stadig Formand - og Corvette-ejer
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  18. #18
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Tak alle sammen. Glædelig 1. April!

    Har idag haft nærmest telefonstorm. Folk stod i kø for at købe og bytte. Og jeg som troede Corvetter var usælgelige!

    De fleste fik et godt grin! De kunne godt tage joken. Lidt groft at tage folks tid - men det er jo kun 1. April én gang om året!

    Men jeg har nu alligevel købt ny bil idag. En MAZDA. Og det er ikke engang en Aprilsnar!

    Tak for jeres tid


    Claes - stadig Formand - og Corvette-ejer
    Down sizing er også nået til Århus
    Ud = 1 stk Volvo s80 2,8L T6
    Ind = 1stk 1,2L 3 cylinder Peugeot 208

    Ak ja............
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  19. #19
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Down sizing er også nået til Århus
    Ud = 1 stk Volvo s80 2,8L T6
    Ind = 1stk 1,2L 3 cylinder Peugeot 208

    Ak ja............
    Ja - downsizing af hverdagssliderne giver god mening.

    Vi har også skiftet en Audi Avant 2,3 5'er ud med en 3-cylindret Skoda Citigo. Benzinen skal brændes af på fornøjelsesturene - ikke hverdagstransport.


    Og nu. Ikke flere ulykker!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  20. #20
    Puha så er dagen måske over, kan der mon sker der flere ulykker ????

    Velkommen tilbage Hr. Formand

    Karsten
    71 cabriolet
    (Ford 37 Slantback projekt)
    hi

Lignende Tråde

  1. Bagtøj Byttes/købes
    Af Michael Pedersen i forum Reservedele til salg
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 12-06-2010, 13:43

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •