Resultater 1 til 8 af 8

Tråd: Serverproblemer

  1. #1
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII

    Question Serverproblemer

    Jeg har problemer med at komme på vores side og bliver smidt af konstant
    Er det kun mig eller er det et generelt problem ?

  2. #2
    De sidste par dage har jeg oplevet det samme, siden er nede og virker sløv når man så kommer på måske den skal have en gang
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  3. #3
    Samme problem med at komme på serveren her på Amager. MVH Dan

  4. #4
    Det er lidt underligt. Jeg har ikke én eneste gang haft problemer herfra Hillerød - hverken på computeren eller telefonen.

    Jeg er sikker på David eller Roald vil se på sagen. Jeg har skrevet en mail til dem om problemet, hvis ikke de allerede har set problemet her / oplevet det selv

    Vette-hilsen

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  5. #5
    Hej Jan, m.f.

    Jeg oplever tit at det ikke er muligt at komme i kontakt med klubbens site og/eller serveren der hoster siten.

    Sidste gang var i morges, samt i formiddags!

    Mvh
    Arne

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  6. #6
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af Hr. Nielsen Vis Indlæg
    Hej Jan, m.f.

    Jeg oplever tit at det ikke er muligt at komme i kontakt med klubbens site og/eller serveren der hoster siten.

    Sidste gang var i morges, samt i formiddags!

    Mvh
    Arne
    Det samme oplever jeg .

  7. #7
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3

    Smile

    Ja det er efterhånden blevet en stor klub , vi nærmer os grænsen for hvad vi betaler for og flere gange er vi over og det kan mærkes på svartiderne.

    Roald og min tid er for begrænset til at pusle med en flytning til anden udbyder med bedre båndbredde, sidste forsøg med en stor amerikansk udbyder var ikke nogen god oplevelse. Hvis nogen derfor har tid og lidt erfaring med at flytte sites som styres via cpanel er de velkomne til at kontakte Roald eller jeg, ellers vil vi på et tidspunkt flytte siten, når tiden er til det

  8. #8
    Ja det er efterhånden blevet en stor klub , vi nærmer os grænsen for hvad vi betaler for og flere gange er vi over og det kan mærkes på svartiderne.

    Roald og min tid er for begrænset til at pusle med en flytning til anden udbyder med bedre båndbredde, sidste forsøg med en stor amerikansk udbyder var ikke nogen god oplevelse. Hvis nogen derfor har tid og lidt erfaring med at flytte sites som styres via cpanel er de velkomne til at kontakte Roald eller jeg, ellers vil vi på et tidspunkt flytte siten, når tiden er til det
    Jeg har haft fat i udbyderen.

    Hej Roald

    Det er korrekt at der har været problemer i går. De skulle dog være løst.

    --
    Regards, Kristian Ørmen - Larsen Data
    http://larsendata.tel
    Så må vi se om der er kommet styr på det. Ellers må I gerne skrive igen.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •