Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Hjææælp

  1. #1

    Hjææælp

    Jeg har i dag fået den kedelige besked, at Ballerup Auto Garage lukker og slukker pr. 31. Marts.

    Så er der nogen som kender et godt sted, hvor man kan leje en parkeringsplads til sin Corvette... Gerne så tæt på Kgs. Lyngby som muligt

    Alternativt, hvis nogen kender en god autotransportør, så jeg evt. kan få den fragtet til Fyn... Jeg nægter at køre i den, imens der er salt på vejene....

    For helvede det er kort frist, og så op imod Påske...


    På forhånd tak

    Mvh
    Kent

  2. #2
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Jeg har i dag fået den kedelige besked, at Ballerup Auto Garage lukker og slukker pr. 31. Marts.

    Så er der nogen som kender et godt sted, hvor man kan leje en parkeringsplads til sin Corvette... Gerne så tæt på Kgs. Lyngby som muligt

    Alternativt, hvis nogen kender en god autotransportør, så jeg evt. kan få den fragtet til Fyn... Jeg nægter at køre i den, imens der er salt på vejene....

    For helvede det er kort frist, og så op imod Påske...


    På forhånd tak

    Mvh
    Kent
    Hvis det går helt galt er du velkommen hvis du selv vil hjælp lidt med at flytte lidt rundt skulle der snildt være plads til en corvette mere på fjernlageret

  3. #3
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Jeg har i dag fået den kedelige besked, at Ballerup Auto Garage lukker og slukker pr. 31. Marts.

    Så er der nogen som kender et godt sted, hvor man kan leje en parkeringsplads til sin Corvette... Gerne så tæt på Kgs. Lyngby som muligt

    Alternativt, hvis nogen kender en god autotransportør, så jeg evt. kan få den fragtet til Fyn... Jeg nægter at køre i den, imens der er salt på vejene....

    For helvede det er kort frist, og så op imod Påske...


    På forhånd tak

    Mvh
    Kent
    Hej Kent.

    jeg kender en som har en Garage til leje, den er beliggende nær fredrikssundsvej ved bellerhøj.....

    er du intereseret kontakt mig på 22215752

    hilsen Jesper
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  4. #4

    Hjææælp

    Så blev det endelig Påske ! Har fundet et nyt og godt sted til Corvetten kun 17km hjemmefra :0) så nu skal jeg "bare" have den flyttet på et fad, men det bliver på BAG's regning



    Tusinde tak for hjælpe til alle der bød ind med en håndsrækning etc. Jeg giver en omgang næste gang vi er på træf.

    Mvh
    Kent

  5. #5

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •