Resultater 1 til 15 af 15

Tråd: Dødsfald i CCCD

  1. #1

    Dødsfald i CCCD

    Kære venner

    Vi har mistet en klubkammerat.

    Lars Olsen døde i torsdags. Jeg kender ikke årsagen, men hans død kom pludseligt.

    Lars efterlader sig sin kone og to drenge, den ældste tog licens til dragracing sidste år, en af Lars store passioner.

    Lars var et af de medlemmer som ikke havde en Corvette. Lars havde en blå/hvid hotrod som stort set altid var med til træf og race.

    Jeg vil altid huske Lars som en god kammerat, altid fuld af godt humør og med et positivt sind... Noget man kan lære af!

    Der er nok mange af jer der ikke lige ved hvem Lars var. Men jeg kan sige at selvom at Lars ikke kørte Corvette, så bakkede han op om vores klub, og var en fantastisk moralsk støtte i CCCD's spæde start.

    Lars... Rest In Peace!

    Lars bliver bisat torsdag i denne uge
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  2. #2
    Citer Skrevet af Stingray69 Vis Indlæg
    Kære venner

    Vi har mistet en klubkammerat.
    Det er altid trist når en skal her fra. Det var, mest af alt, et alt for tidligt dødfald der gjorde, at jeg i dag er den lykkelige ejer af en halvpart i min drømmebil igennem 20 år. En Corvette C3. Man skal huske at leve sine drømme ud imens man har muligheden. Lidt en skam, at det ofte er døden der minder os på det faktum.

    Jeg har indtryk af, at klubbens medlemmer er gode til at leve deres drømme ud...ellers var de jo ikke medlemmer.

    Mine tanker går først og fremmest til Lars' kone og børn.

    /Ole

  3. #3
    Allan
    Guest
    hvad...Det er slet ikke ok ...Dybeste medfølelse til de efterladte herfra.
    Lars du vil blive savnet blandt os R.I.P

  4. #4
    Lars. R.I.P
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  5. #5
    R.I.P Lars

    du vil blive savnet i CCCD


    Ilse og Michael
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  6. #6
    R. I. P. Lars

    Min dybeste medfølelse til de efterladte
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  7. #7
    R.I.P. Lars

    Stort tab for vores club, mine tanker går til hans kone og børn.

    Kim

  8. #8
    Hvad tid er bisættelsen?

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  9. #9
    1100
    Ølsemagle Kirke
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hvad tid er bisættelsen?

    Claes
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  10. #10
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Lars var en god kammerat som vil være savnet.

    R.I.P

    dragrace21maj2011269.jpg


  11. #11
    R.I.P.

    Lars Olsen blev kun 48 år. Hvor er det dog møg uretfærdigt. Mine tanker er hos hans kone og deres 2 drenge.

    Brian 50 002.jpg
    For pokker hvor vil jeg savne ham :(

    Her er nogle billeder af hans elskede bil, som han gjorde rigtig meget ud af og de senere år fik malet. Hver gang han kom på besøg, skulle han altid vise det sidste nye. Han var også altid villig til at give hjælpere ture i sin bil ved race og den blev flittigt brugt
    143f1771c34c5e99ec45ff1f2df72642[1].jpg
    IMG_9974.jpg
    IMGP7467.JPG
    IMGP7468.JPG

    Vi er i bestyrrelsen blevet enige om, at købe en borgerbuket med en sidste hilsen fra CCCD.

    Triste hilsner
    Helle
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  12. #12
    Jeg kommer til at savne Lars.

    Ære være hans minde.

    Niels
    In the garage.
    1 Stk.1997 C5 Hatchback 1 stk Kia Rio 1 stk. Kia Picanto, and a snowbobby 55 snowmachine.
    Kunst er det man ikke kan. Hvis man kunne var det jo ingen kunst. Storm P.
    Det er ikke alt der tæller, der tælles, og det er ikke alt der tælles, der tæller. Albert Einstein.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

  13. #13

    Lars

    Har kun truffet Lars et par gange sammen med hans bil - en meget venlig mand med stort smil og en udstråling af stor energi - det passede jo også fint til bilen.
    Det var hyggeligt og jeg håber at han kan fortsætte med dæk røg i himmelen. vi sender ham et stort smil. At miste en man har hjertenskær er smerteligt og en tung byrde der virker uendelig. Livet går videre og til det vil vi sende vores bedste ønsker til de efterladte.

    Annette og Ole.

  14. #14
    Nu er begravelsen ovre.

    Kirken var proppet med familie og venner. Der var vel et godt stykke over 200 mennesker der deltog.
    De sidste ankomne måtte sidde på klapstole eller stå i kirkegangen.
    Blomsterne lå i kirkegangen og helt ud i våbenhuset. CCCDs buket lå flot i midten, og vil minde de efterladte om at også her havde han venner.
    Lars havde mange venner, sikkert flere end han selv var klar over, jeg har aldrig før været til en begravelse, hvor så mange var mødt op.
    Nu kommer den lange periode hvor mange af os vil opleve at tankerne vandrer og man kommer til at tænke på Lars, i situationer hvor han ville have været med...
    Langsomt vil det vende sig fra triste tanker til et lille smil på læben.
    Jeg er i hvert fald glad for at have kendt "sådan en som Lars".
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  15. #15

Lignende Tråde

  1. CCCD-TV siger tillykke med fødselsdagen til CCCD
    Af John i forum Generelt Forum
    Svar: 9
    Sidste Indlæg: 16-05-2011, 17:54

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •