Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: C lås

  1. #1
    Macfly
    Guest

    C lås

    Så fik jeg brugt en lørdag aften på at montere fjb styring af c lås ,det blev rigtig godt og med kvitering over blinklys når man låser/åbner fedt fedt

    Martin

  2. #2
    Citer Skrevet af Macfly Vis Indlæg
    Så fik jeg brugt en lørdag aften på at montere fjb styring af c lås ,det blev rigtig godt og med kvitering over blinklys når man låser/åbner fedt fedt

    Martin
    Er det et specielt kit du har købt, eller er det noget universel halløj?

    /Ole

  3. #3

    C lås

    Hej Martin Macfly

    Lad os få lidt flere informationer om dette projekt, og gerne lidt billeder af installationen, det lyder bestemt interessant!

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  4. #4
    Macfly
    Guest
    Hej jo tak det var også meget sjovt at installere,.min corvette er jo fra 1979 så den er født med c-lås så udfordringen var at finde et system som kunne bruges på corvetten .Jeg er uddannet automekaniker men stoppede med at lave biler for 7 år siden ,jeg kan huske jeg den gang eftermonterede mange fjb styringer da det ikke var alle biler der den gang der udstyret med fjb fra fabrikken.
    Dem jeg monterede flest af var et system som hedder cobra de virker altid og kan bruges på alle bilmærker om c lås er plus styret eller minus styret eller vakum eller som på min corvette hvor der sidder en slave motor i v dør .
    Det virker helt perfekt og som jeg skrev med kvitering over blinklys .

    http://www.bylow.dk/wss/bylow.asp?page=10874

    002.JPG
    003.JPG

    Jeg har ikke taget nogen billeder af selve installationen men det hele bliver gjort lige omkring sikringsbox , på den monteringsvejledning jeg har vedhæftet er der sat et kryds ved den måde det skal forbindes når det skal installeres på en corvette.

    Mvh Martin

  5. #5
    Vækker minder. Jeg havde også Cobra Alarm/centrallås på min gamle Celica fra 1994. Ja - det virkede altid. På min Audi fra 1991, som jeg har idag er der en Selca på. Det virker også fint nok.

    Sjovt med fungerende Fj.Betj, centrallås på en gammel Vette. Jeg er ikke engang sikker på mine dørlåse fungerer, så de kan låses med nøgle. Det kan være ligemeget - parkerer alligevel uden tag, som regel.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  6. #6
    Macfly
    Guest
    Vækker minder. Jeg havde også Cobra Alarm/centrallås på min gamle Celica fra 1994. Ja - det virkede altid. På min Audi fra 1991, som jeg har idag er der en Selca på. Det virker også fint nok.

    Sjovt med fungerende Fj.Betj, centrallås på en gammel Vette. Jeg er ikke engang sikker på mine dørlåse fungerer, så de kan låses med nøgle. Det kan være ligemeget - parkerer alligevel uden tag, som regel.
    Ja det er meget sjovt, der er nok ikke mange c3 med fjb c lås , det var lidt af en udfordring med at få det til at funger over blinklys for jeg har lavet den om så det virker som det gjorde da den forlod fabrikken i 1979 det vil sige den blinker rødt bagi så den bruger jo samme lygte til stoplys ,så jeg var nød til at lodde nogen ensretter på for ellers sender den strøm baglæns når du træder på bremsen dvs at så lyser blinklys også men nu virker det som det skal . Hvis der er nogen af jer der selv vil lave det er i altid velkommen til at ringe hvis i har nogen spørgsmål.

    Mvh Martin

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •