Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: Dørside/dørpanel

  1. #1

    Dørside/dørpanel

    Hej Corvette venner

    I takt med at sæsonen nu hastigt nærmer sig, er der gået forår i den her på Langeland, selv om der både er frost og hvidt udenfor!

    Jeg har renset mine dørsider, givet den læderfedt (selv om de er af et plastmateriale) for at give dem glans igen.
    Tæppestoffet der 'pryder' dørsiden er blevet renset med tæpperens beregnet til gulvtæpper.
    Ligeledes er den sorte maling i kromtrimmen blevet frisket op, her virker Humbrol #85 fra hobby forretningen ganske fortrinligt.

    Resultatet er efter min egen mening blevet helt hæderligt, derfor piner det mig lidt at de to store stykker tæppestof på begge dørene 'gaber' i enderne, der mangler tilsyneladende noget til at holde dem inde på plads.
    Er der nogen der har en god ide til at løse dette problem?

    Klik Billede for en større version

Navn:	Doorpanel_01.jpeg
Vist:	29
Str:	53.8 KB
ID:	3811

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  2. #2
    Ser godt ud. Sjovt - jeg har da aldrig set den plyspude før - mon ikke det er noget hjemmelavet?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Citer Skrevet af Hr. Nielsen Vis Indlæg
    Hej Corvette venner

    I takt med at sæsonen nu hastigt nærmer sig, er der gået forår i den her på Langeland, selv om der både er frost og hvidt udenfor!

    Jeg har renset mine dørsider, givet den læderfedt (selv om de er af et plastmateriale) for at give dem glans igen.
    Tæppestoffet der 'pryder' dørsiden er blevet renset med tæpperens beregnet til gulvtæpper.
    Ligeledes er den sorte maling i kromtrimmen blevet frisket op, her virker Humbrol #85 fra hobby forretningen ganske fortrinligt.

    Resultatet er efter min egen mening blevet helt hæderligt, derfor piner det mig lidt at de to store stykker tæppestof på begge dørene 'gaber' i enderne, der mangler tilsyneladende noget til at holde dem inde på plads.
    Er der nogen der har en god ide til at løse dette problem?

    Klik Billede for en større version

Navn:	Doorpanel_01.jpeg
Vist:	29
Str:	53.8 KB
ID:	3811
    Hej Arne

    Du kan købe nogle M3 VELCRO STRIPS http://www.itapestore.com/3mdualockcutstrips.aspx så er dit problem løst

    Kim

  4. #4
    @ Kim:
    Tak for ideen med at bruge velcro, den lyder tiltalende, så det skal forsøges!

    @ Claes:
    Jeg erindrer ikke at have set samme montering tidligere, men tror dog ikke det er hjemmelavet, dertil passer det for godt til resten af bilen!

    I øvrigt er det sådan, at 'tæppepuden' fylder hele dør-/panikhåndtaget ud, så man ikke kan bruge det når man skal lukke døren, eller skal holde fast under kørslen!


    Klik Billede for en større version

Navn:	Door-panel_02.jpeg
Vist:	18
Str:	88.1 KB
ID:	3812

    Er der nogle af jer der kan be- eller afkræfte originaliteten af 'tæppepuden'?
    I kan jo tage den i nærmere øjesyn i forbindelse med '1st Long Island Spring Meet' den 20. april.

    Jeg har en flyttekasse et eller andet sted med nogle originale Corvette salgsbrochurer i, det kunne være jeg skulle gå på jagt efter den, og se hvad der står i/om 1969'eren!

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  5. #5
    Jeg er lige ved at trykke på knappen til ecklers mangler nogle plastik stumper skal du have noget med ?
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  6. #6
    Hej Brian

    Du må meget gerne bestille følgende med til mig:
    1 set A1697 1968-73 Bezel Screws $2,99

    På forhånd tak for hjælpen!

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  7. #7
    jeg har sendt dig en besked !
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  8. #8
    Citer Skrevet af Hr. Nielsen Vis Indlæg
    Hej Brian

    Du må meget gerne bestille følgende med til mig:
    1 set A1697 1968-73 Bezel Screws $2,99

    På forhånd tak for hjælpen!

    Er bestildt
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  9. #9

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •