Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Mer half Shaft og dif

  1. #1

    Mer half Shaft og dif

    Laver lige en ny tråd om half shafts og dif for ikke at blande det ind i Kent's tråd.
    Har set på mine half shafts, de er pillet af nu skal have nye kryds og smukseres lidt, og kan se, se billed-pil, at det ser ud som om jeg har Heavy Duty yokes på hvilket vel må være godt.
    Jeg har cirka 1 mm slør ind-ud og cirka ½ mm på den anden led så det er vel OK.
    Er det en fordel at få afbalanceret half shafts inden man montere dem igen?
    Hvem kan det og evt. også montere nye kryds, har kryds, Roskilde Cylinder Service f.eks eller?
    Har samtidigt så fundet ud af at jeg har det originale cover på diff. idet det er med det rigtige støbenummer og er dato mærket J131 = 13. september 1971 hvilket passer fint med at min Vette er rullet af samlebåndet i november 1971.

    Klik Billede for en større version

Navn:	2013-01-03-543.jpg
Vist:	28
Str:	2.18 MB
ID:	3802

    Elektrikeren / Søren
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  2. #2
    Jeg har fået afbalanceret kadang fra gearkasse til bagtøj ,havde de 2 andre med, men fik at vide af en medarbejder at det var spild af penge , jeg købte 2 stk nye af David og kørte forbi uni kadang bare for at være sikke, inden de blev malet og monteret , svaret var det samme her

  3. #3
    Jeg havde også læst mig til, at man (åbenbart) ikke balancere på Half Shaft. Men hvad med Drive Shaft efter en udskiftning af U-joint's??

    Pft.

  4. #4
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Jeg havde også læst mig til, at man (åbenbart) ikke balancere på Half Shaft. Men hvad med Drive Shaft efter en udskiftning af U-joint's??

    Pft.
    Spild af penge medmindre den vibrerer lidt i forvejen

Lignende Tråde

  1. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 27-03-2012, 22:50
  2. GM’s V8 Production Down by a Half-Million in Past Five Years
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 22-03-2012, 16:17

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •