Hermed invitation til besøg hos Motorhistorisk Samråd.
Hvis I tilmelder jer her i tråden, så giver jeg besked videre om hvor mange der ønsker at deltage

Hej Roald

Jeg er kommet frem til en dato, hvor jeg syntes det kunne være interessant at invitere Classic Corvette Club, til en præsentation af Motorhistorisk Samråd og det arbejde vi udfører.

Jeg forestiller mig at vi mødes her på Sommers Veteranbil Museum i Nærum, adressen er Nærum Hovedgade 3, 2850 Nærum. Vi kan starte med at se indholdet i museet, som for øjeblikket indeholder en specialudstilling af Auburn, Cord og Duesenberg. Der til Ole Sommers imponerende samling af køretøjer, primært Jaguar m.m. Det kan vi sætte en times tid af til.

Efter rundvisningen kan jeg præsentere Samrådet i den store mødesal, hvor efter vi kan tage en spørgerunde om afgifter og andre af den slags spørgsmål, og skylle det hele ned med kaffe og en småkage.

Jeg forestiller mig at onsdag d. 27. februar kl. 19 vil være passende, med en cirka tilmelding senest mandag. 25/2 – dette kun for kaffebrygningens skyld, så det er ikke så vigtig. Jeres medlemmer skal lige være opmærksomme på at det koster kr. 50,- at se Ole Sommers museum, men det er værd en krone værd.

Jeg håber i vil finde ovenstående interessant?

Med venlig hilsen

Johnny B. Rasmussen
Sekretariatsleder

Motorhistorisk Samråd

www.motorhistorisk.dk
Mail: mhs@motorhistorisk.dk

Tlf. +45 23 47 41 63