Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: FDA-generalforsamling

  1. #1

    FDA-generalforsamling

    Hej venner

    Der er desværre opstået komplikationer for Allan og jeg, som skulle have været til generalforsamling hos FDA i morgen.

    Min kollega, som skulle have taget min vagt i morgen har lige ringet for fortalt han er faldet og har flænset sin hånd op. Allan har influenza i kroppen og kan heller ikke komme alligevel.

    Hermed tilspørger jeg jer, om 2 af er kan klare denne opgave for os. Vi er meldt til - der er gratis mad og drikke for 2 personer. Eventuelle omkostninger til benzin vil vi klubben dække. Vi bør være med til denne generalforsamling, synes jeg.

    Herunder kan i se oplysningerne om Generalforsamlingen:

    Skriv gerne i denne tråd, jer der kan påtage sig opgaven!


    Mvh. Claes

    Husk! på lørdag er der GENERALFORSAMLING
    Det foregår hos All American Cruisers, Marvede Gl. Skole, Menstrup Bygade 60, 4700 Næstved kl 13.00.
    Der er inviteret 2 delegerede fra hver klub.
    Hvis din klub ikke har modtaget indkaldelse, så skriv hurtigst muligt til Helle, FDA’s sekretær på e-mail: sekretaer@fda-biler.dk
    Vi skal også bruge nye folk til bestyrelsen- mindst 2 bestyrelsesmedlemmer og 2 suppleanter.
    Vore primære arbejdsopgaver er jo annoncesalg, sponsor-hvervning og pasning af campingvogn til træffene mm. Kunne DU tænke dig at give den en skalle, så kontakt din egen klubbestyrelse, for at blive opstillet. Yderlige info kan du få ved at kontakte formand Dennis.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2
    Hvis ikke der er andre der har lyst, kan jeg godt tage derned sammen med Christian Jørgensen, men hold jer endelig ikke tilbage.
    Christian M.

  3. #3
    IMG_0451.JPG

    Her ses halvdelen af CCCDs Team Christian, som årvågent følger FDAs formand Dennis`s beretning på generalforsamlingen.
    I bedes notere jer Biler i Bella den 21-24 marts, hvor FDA har ustilling i hele Hal C5 på noget der ligner 3.300 m2. Der er kun få
    stande tilbage på ca 50 m2. Alle de store stande blev taget på generalforsamlingen. Hvis i har en god ide til en sådan stand, bedes i videregive den til Claes, så bestyrelsen kan overveje deltagelse.
    Måske skal vi overveje et træf i CCCD, hvor alle amerikaner klubber kan komme. Vi skal helst ikke fremtræde som en loge.
    På vej til generalforsamlingen plyndrede vi Biltema i Næstved. Godt A6eren satte begrænsninger for, hvad vi nødvendigvis
    måtte have med hjem fra Biltema. Alt i alt en rigtig hyggelig dag.
    Christian M

  4. #4

Lignende Tråde

  1. FDA Generalforsamling
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 29-11-2011, 15:26
  2. Stiftende generalforsamling
    Af John i forum Generelt Forum
    Svar: 10
    Sidste Indlæg: 21-05-2010, 21:12

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •