Resultater 1 til 13 af 13

Tråd: Corvette 63-67, N11 off road Mufflers sælges!

  1. #1

    Corvette 63-67, N11 off road Mufflers sælges!

    Jeg har et par nye N11 Mufflers som jeg gerne vil sælge, et fejlkøb... passer ikke på min C3.

    De har ikke været i brug, og ligger stadig i kasserne.

    Priside 1.600,- Kr. for begge

    Fantastisk lyd, se videos.. med 2½" inlet.





    Mvh
    Kent

  2. #2
    Allan
    Guest
    Hvad skyldes grunden til de ikke passer til din c3 ?


    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Jeg har et par nye N11 Mufflers som jeg gerne vil sælge, et fejlkøb... passer ikke på min C3.

    De har ikke været i brug, og ligger stadig i kasserne.

    Priside 1.600,- Kr. for begge

    Fantastisk lyd, se videos.. med 2½" inlet.





    Mvh
    Kent

  3. #3
    Vinklen på Inlet røret er ikke den samme som på mine nuværende Magnaflow, samt er de i lidt anden størrelse...

    Men, jeg er da sikker på, at man kan custom-bygge et udstødningsrør-system, således de vil kunne monteres på en C3

    Desværre har jeg hverken pladsen eller tiden til at bruge´på projektet. Der er ting som SKAL laves på Vetten, bla. udskiftning af U-joints og muligvis udskiftning af side-Yoke i Diff. og dem vil jeg få gjort noget ved. Alt andet nice-to-have, må vente en sæson eller to endnu... kan fortælle at jeg igennem det sidste ½ år har arbejdet 150% i timer, og det er ikke særlig befordrende når man har hus, sommerhus, veteranbil og ikke mindst to små banditter derhjemme... så er tiden sgu knap

    Så, jeg besluttede, når de nu ikke er Plug'n Play install, ville jeg gå andre veje.. Chambered Exhust i rustfri stål. Det udstødnings system lyder jo også godt, og så skulle der gerne være tid i overskud til at køre Vette og møde medlemerne i Danmarks bedste Corvette Club.

    Men selvfølgelig, hvis der er nogen som har tid og lyst til at lave et custom setup, vil det N11 være perfekte... de har den mest SPRØDE lyd til en Corvette Allan du køre med side pipes, ik?

  4. #4
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  5. #5
    @John, jo det kan jeg godt, men igen så skal det tilrettes for meget til at jeg p.t. vil bruge tiden på det.

    Stadig, de rør du linker til er til C2, jeg har en C3 (1971)

    Men jeg er sikker på det kan lade sig gøre, men jeg har simplethen ikke tiden til Nice-to-have projekts lige nu... Dog håber jeg tingene vil se lidt bedre ud efter et par mdr. da jeg skifter arbejde, og håber på, at ikke skulle bruge 55-65 timer om ugen på arbejde...

  6. #6
    Chambered Exhust i rustfri stål. Det udstødnings system lyder jo også godt
    Lidt off topic men jo de lyder rimeligt godt synes jeg, kører selv med dem men pas lige på....

    Jeg købte mine som rustfri og da de så kom hjem så var det kun "potterne" der var rustfri rørene var ikke!
    Så check lige med din forhandler om det er det hele der er rustfrit eller ?
    Ikke fordi jeg tror det har den store betydning men det pissede mig lidt af at de solgte noget som var rustfrit og som så i virkeligheden ikke var det.

    Elektrikeren / Søren
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  7. #7
    Allan
    Guest
    Sidepipes DET spiller , især hvis vi taler BB :-) ,men der er selvfølgelig også ulemper med dem ,når lyden er oppe i det leje. De rustfri udstødninger jeg er stødt på ,syntes jeg har haft en alt for klingende lyd til en corvette ....næ nej , som vi brøller når vi hører rock an roll ...MERE BAAASSSS.....

  8. #8
    De skriver på deres hjemmeside:

    We will be offering a 1968 off-road welded pipe and muffler assembly which can be used on 1970-1972 cars.

    Aner ikke om det dur på din.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  9. #9
    @John, ja det har jeg set... Men læg mærke til at det både er Pipes og Mufflers... Dvs. det er andre Mufflers end dem jeg har....

    @Søren, hvor købte du dit udstødning?

    Jeg har bestilt mit Chambered Exhaus hos Ecklers..

  10. #10
    Min er købt hos Corvette South
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  11. #11
    Citer Skrevet af Elektrikeren Vis Indlæg
    Lidt off topic men jo de lyder rimeligt godt synes jeg, kører selv med dem men pas lige på....

    Jeg købte mine som rustfri og da de så kom hjem så var det kun "potterne" der var rustfri rørene var ikke!
    Så check lige med din forhandler om det er det hele der er rustfrit eller ?
    Ikke fordi jeg tror det har den store betydning men det pissede mig lidt af at de solgte noget som var rustfrit og som så i virkeligheden ikke var det.

    Elektrikeren / Søren
    Jaa, du fik desværre ret... har endelig fået pakket dem ud, og alt er i IKKE_RUSTFRI!!! så jeg har lige en lille høne at plukke med Ecklers, ligeledes er mine U-joints Kina-lort og ikke som bestilt GM U-joints!!!

    Er rimelig træt af Ecklers, sidste gang jeg handler der!

  12. #12
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Er rimelig træt af Ecklers, sidste gang jeg handler der!
    Det er lang tid siden jeg stoppede med at handle der. Med de priser og det service niveau, der fåes andre steder, så ser jeg ingen grund til at bruge dem.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  13. #13

Lignende Tråde

  1. 1969 L88 427 Cui BB, T-Top sælges
    Af Lars Sørensen i forum Corvetter til salg
    Svar: 1
    Sidste Indlæg: 22-08-2012, 20:09
  2. TPI chip sælges
    Af Roald i forum Reservedele til salg
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 16-04-2012, 11:56
  3. Tandstangsstyring sælges.
    Af nillerdrengen i forum Reservedele til salg
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 20-04-2011, 20:21
  4. Fed C3 sælges
    Af Brian Christiansen i forum Corvetter til salg
    Svar: 4
    Sidste Indlæg: 17-10-2010, 00:28
  5. Sælges 1 stk skive
    Af merc i forum Reservedele til salg
    Svar: 12
    Sidste Indlæg: 29-07-2010, 13:11

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •