Resultater 1 til 21 af 21

Tråd: nye sæder

  1. #1

    nye sæder

    Hi

    Jeg skal have nye sæder,,,

    Hvad syntes í jeg skal sætte i den jeg er meget ked af mine hvide sæder så nu skifter jeg farve i den... og hvor jeg kan købe dem..

    christian, forsette , leif nej ikke øl kasser og mælke kasser osv... og ikke thansen

    hvis der er en der har en god ide vil det være super...

    David er der plads til z06 sæder ? er der noger der ved hvor man finder nogle brugte c5-6 sæder hvis de passer ?

    Brian
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  2. #2
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  3. #3
    Citer Skrevet af merc Vis Indlæg
    Hi

    Jeg skal have nye sæder,,,

    Hvad syntes í jeg skal sætte i den jeg er meget ked af mine hvide sæder så nu skifter jeg farve i den... og hvor jeg kan købe dem..

    christian, forsette , leif nej ikke øl kasser og mælke kasser osv... og ikke thansen

    hvis der er en der har en god ide vil det være super...

    David er der plads til z06 sæder ? er der noger der ved hvor man finder nogle brugte c5-6 sæder hvis de passer ?

    Brian
    Hej Brian

    Jeg undersøgte det med C5-6 sæder i 2008 og der kom en del forskellige svar, men det korte af det lange er, sædestellet er noget højer end C3, og da jeg er ca 190 cm høj dur det ikke til mig, det er jo ikke fedt at sidde og kigge ud over ruderammen det problem får du ikke med dine 160 cm.

  4. #4

  5. #5
    Citer Skrevet af merc Vis Indlæg
    Hi

    Jeg skal have nye sæder,,,

    Hvad syntes í jeg skal sætte i den jeg er meget ked af mine hvide sæder så nu skifter jeg farve i den... og hvor jeg kan købe dem..

    christian, forsette , leif nej ikke øl kasser og mælke kasser osv... og ikke thansen

    hvis der er en der har en god ide vil det være super...

    David er der plads til z06 sæder ? er der noger der ved hvor man finder nogle brugte c5-6 sæder hvis de passer ?

    Brian
    Jeg ved godt du ikke anser Christian, Fossette og Leif for at være seriøse, og det er vi da sjældent, hvis der er lidt joke forbundet.
    Christian og Fossette har dog seriøst købt nye sæder og tilsvarende 5 punkts seler i USA, så hvis du vil have et seriøst svar, står vi da gerne til rådighed.
    Fossette

  6. #6
    Allan
    Guest
    Claus garage har c5 sæder i sin c3 ...prøv at hør ham af næste gang du skal ud og se til punto ;-)

  7. #7
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af merc Vis Indlæg
    Hi

    Jeg skal have nye sæder,,,

    Hvad syntes í jeg skal sætte i den jeg er meget ked af mine hvide sæder så nu skifter jeg farve i den... og hvor jeg kan købe dem..

    christian, forsette , leif nej ikke øl kasser og mælke kasser osv... og ikke thansen

    hvis der er en der har en god ide vil det være super...

    David er der plads til z06 sæder ? er der noger der ved hvor man finder nogle brugte c5-6 sæder hvis de passer ?

    Brian
    C5 & C6 er det ikke lidt for meget morfar , hvad med noget italianer eller andet spændende, bortset fra det kan de godt passe i:

    Klik Billede for en større version

Navn:	seat_5[1].jpg
Vist:	128
Str:	51.6 KB
ID:	3699


    vintage italian
    Klik Billede for en større version

Navn:	!B)qMYi!!2k~$(KGrHqN,!ikEw5hrnFyzBMOfuIZT+g~~_12.JPG
Vist:	131
Str:	21.8 KB
ID:	3701


    Kirkey

    Klik Billede for en større version

Navn:	Kirkey-63000-Seat.jpg
Vist:	128
Str:	5.8 KB
ID:	3702


    Vedhæftede miniaturebilleder Vedhæftede miniaturebilleder !B)qMYi!!2k~$(KGrHqN,!ikEw5hrnFyzBMOfuIZT+g~~_14.JPG  

  8. #8
    Der er altid en klassens klovn Christian, så den tager vi bare. Brian du har det jo med at seriøst bygge alt om der er standard, så hvorfor ikke producere en bundramme selv og måske montere en recaro stol, man kan jo også få dem læderbetrukne med store syninger som du har talt om. Ølkasser er helt yt du drikker ikke nok af det til at kunne samle 2 kasser sammen.

    vh
    Leif

  9. #9
    Corbeau A4 (C3-tilpasset-udgave fra speeddirect) - dog en anelse højere i siddehøjde, ligesom justering frem/tilbage er begrænset.

    Klik Billede for en større version

Navn:	Billede 28-10-2012 013.jpg
Vist:	12
Str:	114.5 KB
ID:	3707Klik Billede for en større version

Navn:	Billede 28-10-2012 006.jpg
Vist:	27
Str:	88.8 KB
ID:	3708
    ____________________
    Anders Langkjær Tange

    (CCCD #32)

    Garagen:
    2001 Corvette Z06
    2015 Mercedes C450 T AMG


    "...støt flere miljøvenlige biler på vejene - så der er mere 99 oktan til os andre..."

  10. #10
    Hej Brian

    Du er da velkommen til at komme forbi og prøvesidde mine Corbeau stole :-)
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  11. #11
    Citer Skrevet af C4JOY1 Vis Indlæg
    Der er altid en klassens klovn Christian, så den tager vi bare. Brian du har det jo med at seriøst bygge alt om der er standard, så hvorfor ikke producere en bundramme selv og måske montere en recaro stol, man kan jo også få dem læderbetrukne med store syninger som du har talt om. Ølkasser er helt yt du drikker ikke nok af det til at kunne samle 2 kasser sammen.

    vh
    Leif
    Men måske med whiskey kasser?

  12. #12
    Citer Skrevet af Stingray69 Vis Indlæg
    Hej Brian

    Du er da velkommen til at komme forbi og prøvesidde mine Corbeau stole :-)
    Mine er i sort læder og kan beses og prøves i Valhal efter aftale.

  13. #13

  14. #14
    Citer Skrevet af fossette Vis Indlæg
    Jeg ved godt du ikke anser Christian, Fossette og Leif for at være seriøse, og det er vi da sjældent, hvis der er lidt joke forbundet.
    Christian og Fossette har dog seriøst købt nye sæder og tilsvarende 5 punkts seler i USA, så hvis du vil have et seriøst svar, står vi da gerne til rådighed.
    Fossette
    Selvfølgelig var det da en joke


    -men det havde lige præsis den virkning som jeg havde håbet på............

    Jeg syntes bare det er svært at finde sæder. Finde sæder der er fede og samtidig være stifulde/race.
    Vil meget gerne hvis jeg kunne komme forbi Christian og Christian og prøve jeres sæder? Ville bare helst ikke have 5-punktsseler. Syntes der er for meget race over dem.

    Ups det var Helles pc jeg lige lånte

  15. #15
    Citer Skrevet af Taxmaster Vis Indlæg
    Selvfølgelig var det da en joke


    -men det havde lige præsis den virkning som jeg havde håbet på............

    Jeg syntes bare det er svært at finde sæder. Finde sæder der er fede og samtidig være stifulde/race.
    Vil meget gerne hvis jeg kunne komme forbi Christian og Christian og prøve jeres sæder? Ville bare helst ikke have 5-punktsseler. Syntes der er for meget race over dem.

    Ups det var Helles pc jeg lige lånte
    Jeg bruger stadig Vettens originale seler, men det er mest fordi jeg ikke har fået sat de nye seler i. Ikke noget problem.

  16. #16

    Question

    Citer Skrevet af Taxmaster Vis Indlæg
    Selvfølgelig var det da en joke -men det havde lige præsis den virkning som jeg havde håbet på............ Jeg syntes bare det er svært at finde sæder. Finde sæder der er fede og samtidig være stifulde/race.Vil meget gerne hvis jeg kunne komme forbi Christian og Christian og prøve jeres sæder? Ville bare helst ikke have 5-punktsseler. Syntes der er for meget race over dem.Ups det var Helles pc jeg lige lånte
    Den mulighed har du hos Christian, han har monteret begge sæder, så både du og din mage kan prøvesidde sæderne. Hvis i ikke kommer for tidligt, giver han nok kaffe.

  17. #17
    Citer Skrevet af Rene Scholtz Vis Indlæg
    Den mulighed har du hos Christian, han har monteret begge sæder, så både du og din mage kan prøvesidde sæderne. Hvis i ikke kommer for tidligt, giver han nok kaffe.
    Selvfølgelig er i velkomne her! Måske skulle vi gøre et lille garagebesøg ud af det med kaffe und so weiter...
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  18. #18
    Citer Skrevet af Stingray69 Vis Indlæg
    Selvfølgelig er i velkomne her! Måske skulle vi gøre et lille garagebesøg ud af det med kaffe und so weiter...
    Ja og vi kan fortsætte med sightseeing på resten af Amager og frokost på restaurant Kastrup Strandpark. Amager er en pragtfuld ø.

  19. #19
    Citer Skrevet af fossette Vis Indlæg
    Ja og vi kan fortsætte med sightseeing på resten af Amager og frokost på restaurant Kastrup Strandpark. Amager er en pragtfuld ø.

  20. #20
    Citer Skrevet af fossette Vis Indlæg
    Ja og vi kan fortsætte med sightseeing på resten af Amager og frokost på restaurant Kastrup Strandpark. Amager er en pragtfuld ø.

    Du har ø kuller :=)
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  21. #21
    Du har ø kuller :=)
    Jeg varmer garagen op til over frysepunktet og serverer kaffe og klejner på lørdag klokken 14 til 16....

    Så kan vi sparke dæk og kigge på turboladere og intercoolere og ønske hinanden go' jul...

    Ses vi???

    Jeg skriver lige min adresse under tråden "nye stumper" i "kun for medlemmer"
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •