Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Forsikring

  1. #1

    Forsikring

    Vil hører om CCCD er optaget i Motorhistorisk Samråd? Da min forsikring Runa kræver det. Jeg vil melde mig ud af Corvette Club DK, Hvis CCCD opfylder Kravene.Har været inde på hjemmesiden kan ikke se CCCD i klubberne.
    Mvh Henrik Overgaard.

  2. #2
    Hej Henrik

    Det er vi ikke PT. men det lader til vi meget snart bliver det. Jeg synes klart vi i CCCD bør støtte op om MHS'es arbejde, som gavner os alle med amerikanerbiler.


    Vette-hilsen


    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hej Henrik

    Det er vi ikke PT. men det lader til vi meget snart bliver det. Jeg synes klart vi i CCCD bør støtte op om MHS'es arbejde, som gavner os alle med amerikanerbiler.


    Vette-hilsen


    Claes
    Tak for svar Claes det vil jeg se frem til

  4. #4
    Vil hører om CCCD er optaget i Motorhistorisk Samråd? Da min forsikring Runa kræver det. Jeg vil melde mig ud af Corvette Club DK, Hvis CCCD opfylder Kravene.Har været inde på hjemmesiden kan ikke se CCCD i klubberne.
    Mvh Henrik Overgaard.
    Da jeg var medlem i CCD valgte bestyrelsen (Per Sæbemand) at melde os (CCD) ud af Runa til min stor ærgrelse, da jeg havde samet alle mine forsikringer der.
    Når nu det er sagt, var det måske ikke så dårligt, selv om jeg betaler lidt ekstra for mine nu, så er det med accept af uoriginale fælge og et par andre uoriginale ting. Runa er vist lidt nidkær omkring dette...
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •