Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Scandinavian Motor Show i weekenden - skal vi smutte ind og kigge efter GF?

  1. #1

    Scandinavian Motor Show i weekenden - skal vi smutte ind og kigge efter GF?

    Scandinavian Motor Show i Bella Center Copenhagen

    Med dit FDA-kort i hånden får du 50% rabat på indgangen.
    Det bliver det største show Streetfire.dk har lavet til dato i Bella Center.
    Scandinavian Motor Show er rykket i nye haller, og udvider samtidig med 4.000 kvm.
    Amerikaner bilerne får deres helt egen hal i år som bliver proppet til renden med over 50 af de fedeste og flotteste amerikaner biler fra Danmark, Sverige, Norge og Finland.
    Som noget nyt har vi udvidet med 9 kategorier i Scandinavian Motor Show konkurrencen, så Amerikaner bilerne har deres helt egne kategorier og deres egen ”Best in Show” pokal.
    FDA og Formand Dennis er på plads under hele showet.
    Har du ris, ros, forslag til FDA eller andet på hjertet? Så er det nu!
    Kig forbi!


    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Scandinavian Motor Show i Bella Center Copenhagen

    Med dit FDA-kort i hånden får du 50% rabat på indgangen.
    Det bliver det største show Streetfire.dk har lavet til dato i Bella Center.
    Scandinavian Motor Show er rykket i nye haller, og udvider samtidig med 4.000 kvm.
    Amerikaner bilerne får deres helt egen hal i år som bliver proppet til renden med over 50 af de fedeste og flotteste amerikaner biler fra Danmark, Sverige, Norge og Finland.
    Som noget nyt har vi udvidet med 9 kategorier i Scandinavian Motor Show konkurrencen, så Amerikaner bilerne har deres helt egne kategorier og deres egen ”Best in Show” pokal.
    FDA og Formand Dennis er på plads under hele showet.
    Har du ris, ros, forslag til FDA eller andet på hjertet? Så er det nu!
    Kig forbi!


    Super fedt ,jeg kommer der ind lørdag , hvordan får jeg fat på sådan et medlemskort ?

    Mvh Martin (mac)

  3. #3
    Nej, hvor er jeg træt af de kort. Har stadig dårlig smag i munden over at slikke kuverter. Nå nej - det gjorde Jeannett .. Kan ikke forstå hvorfor du ikke har kortet.

    Hedder du Henningsen til efternavn? Så burde du have fået kortet - du står så på listen.

    Men fedt hvis vi kunne mødes derinde.


    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  4. #4
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Nej, hvor er jeg træt af de kort. Har stadig dårlig smag i munden over at slikke kuverter. Nå nej - det gjorde Jeannett .. Kan ikke forstå hvorfor du ikke har kortet.

    Hedder du Henningsen til efternavn? Så burde du have fået kortet - du står så på listen.

    Men fedt hvis vi kunne mødes derinde.


    Claes

    Hæ hæ ja jeg hedder Henningsen til efternavn , hvis du har sendt dem for nylig kan det ligge i min postkasse da den ikke er blevet tømt i denne uge.

    Mvh Martin

  5. #5
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af Macfly Vis Indlæg
    Hæ hæ ja jeg hedder Henningsen til efternavn , hvis du har sendt dem for nylig kan det ligge i min postkasse da den ikke er blevet tømt i denne uge.

    Mvh Martin
    Nix det lå ikke i post kasse

  6. #6
    Allan
    Guest
    http://www.youtube.com/watch?v=kPXHd0zjCXc


    DSC01510.JPGDSC01513.JPGairbrush.jpgairbrush 1.jpg

    Var forbi igår ,og mødte denne sk... dygtige airbrush maler fra Polen , han er en af de få jeg er stødt på , der kan få de malede ansigter han laver, til at fremstå i tæt på 3D .Prøv at se link`t og se bort fra det ikke er en corvette der males på

  7. #7
    Macfly
    Guest
    http://www.youtube.com/watch?v=kPXHd0zjCXc


    DSC01510.JPGDSC01513.JPG

    Var forbi igår ,og mødte denne sk... dygtige airbrush maler fra Polen , han er en af de få jeg er stødt på , der kan få de malede ansigter han laver, til at fremstå i tæt på 3D .Prøv at se link`t og se bort fra det ikke er en corvette der males på
    Ja det er da helt utroligt så flot det er ,det er sgu håndværk .

Lignende Tråde

  1. Scandinavian Custom Show.
    Af david i forum Generelt Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 06-11-2011, 21:31
  2. [PICS] Corvettes on Display at 2011 Frankfurt Motor Show
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 15-09-2011, 20:07
  3. Tølløse i weekenden
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 33
    Sidste Indlæg: 24-07-2011, 22:04
  4. Efter 3 års skruen
    Af Allan i forum Generelt Forum
    Svar: 6
    Sidste Indlæg: 29-05-2011, 18:25
  5. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 11-10-2010, 17:55

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •