Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: Fredericia bilmesse

  1. #1

    Fredericia bilmesse

    På den kommende Bilmesse i Fredericia den 20.-21. oktober vil man introducere noget ganske nyt, som man kalder kviksalg. Her vil det være mulighed for at købe en billig liebhaverbil (veteranbil) i urestaureret stand, måske dårlig vedligeholdt eller andet. Kort sagt en projektbil der kan sælges forholdsvis billig til en samler, der ønsker selv at restaurere den.
    Der var på den nylig afholdte auktion på Aalholm slot meget stor interesse for at købe sådanne projektbiler.
    Få et afhentningstilbud til fornuftig pris
    Vi vil reservere en stor blok midt i den attraktive hal A til disse køretøjer, som kan komme med på messen til halv pris, 490 kr. incl. moms. fortæller arrangørerne der samtidig gør opmærksom på, at der står hjælpere parate til at skubbe køretøjerne ind, og tilføjer, at skulle den af nemhedshensyn blive stående på traileren, ja - så finder man såmænd også ud af det.
    - Det skal dog ikke være vrag, men biler med en vis substans og mulighed for restaurering og sidst men ikke mindst, til en fornuftig lav pris understreger arrangørerne.


    Kom ind på Fredericia Bilmesse & Brugtmarked
    Lørdag for 60kr og søndag for kun 40kr

    Fredericia Bilmesse løber af stablen den 20 og 21 oktober
    og også denne gang er der en klækkelig rabat på indgangen!

    Henvend jer i informationen og vis jeres medlemskort for 2012.
    Er der nogen som har brug for bus transport, er det et par ture at vælge mellem,
    se: www.bilmesse-brugtmarked.dk
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2
    Hej CCCD'ere

    Citat start:
    "Kom ind på Fredericia Bilmesse & Brugtmarked
    Lørdag for 60kr og søndag for kun 40kr

    Fredericia Bilmesse løber af stablen den 20 og 21 oktober
    og også denne gang er der en klækkelig rabat på indgangen!

    Henvend jer i informationen og vis jeres medlemskort for 2012.
    "
    Citat slut!

    Fredericia er indenfor fornuftig køreafstand, så det lyder som et godt tilbud her til weekenden.
    Og endnu bedre lyder det jo med rabat ved forevisning af medlemskortet, men det kræver jo at man har sådan et!
    Hvor længe skal man have været medlem, før man kan forvente at modtage sit medlemskort?

    Venligst
    Arne Nielsen #130

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  3. #3
    Jeg er der om lørdagen
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  4. #4
    Morten36
    Guest
    Citer Skrevet af Hr. Nielsen Vis Indlæg
    Hej CCCD'ere

    Citat start:
    "Kom ind på Fredericia Bilmesse & Brugtmarked
    Lørdag for 60kr og søndag for kun 40kr

    Fredericia Bilmesse løber af stablen den 20 og 21 oktober
    og også denne gang er der en klækkelig rabat på indgangen!

    Henvend jer i informationen og vis jeres medlemskort for 2012.
    "
    Citat slut!

    Fredericia er indenfor fornuftig køreafstand, så det lyder som et godt tilbud her til weekenden.
    Og endnu bedre lyder det jo med rabat ved forevisning af medlemskortet, men det kræver jo at man har sådan et!
    Hvor længe skal man have været medlem, før man kan forvente at modtage sit medlemskort?

    Venligst
    Arne Nielsen #130
    Hej Arne

    Det har ikke noget med tid at gøre men noget med stautus i klubben, for jeg har været medlem siden starten og har endnu ikke modtaget et kort på trods af at den som står for at administrere dem er blevet informeret om min mangel for over 2 mdr siden men jeg stadig ikke modtaget noget endnu(sarkasme ER anvendt i dette indslag)
    Nej sjov til side så er det at henv. sig til Formanden og fortælle at du ønsker FDA-kort, dette skal så bestilles hos FDA så der går nogle dage fra man bestiller til man har kort, jeg vil dog sige at det nok er ved at være lidt sent da det kun har denne messe og vist også biler i bella 2-4 Nov og derefter er der ikke flere arrangementer hvor det kan bruges ud over at det mod fremvisning også giver 10% rabat hos USA-Autodele(mener jeg) men der skal man bare oplyse om at man er medlem af en klub som er medlem af FDA.

    Vi skal også til Fredericia i weekenden og regner med søndag men betaler fuld pris, da selv den lokale klub har lavet ged i det kort-halløj for min kones vedkommende...

  5. #5
    Hej venner.

    Morten. Dit kort blev vi jo enige om blev væk i posten, gjorde vi ikke? Du fortalte at meget af din post er forsvundet den måde - så det er kortet nok jo desværre nok også.

    Hr. Nielsen. Jeg tror du er blevet medlem efter 2012 kortet kom ud. Så du får nok kortet i næste ombæring, når de nye kort laves.

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  6. #6
    Hej Claes

    Mange tak for din tilbagemelding, så må jeg jo bare læne mig tilbage, og vente på næste års produktion af medlemskort. ;-)

    I øvrigt kom jeg 2013 sæsonen et skridt nærmere i dag, idet jeg modtog min afgift fra SKAT i dag, kun cirka seks uger efter den blev søgt = nu kan der komme nummerplader på 1969'eren.
    Dog skal der lige 'genoprettes' forbindelse mellem motor og gearkasse først = det er det vigtigste vinterprojekt.

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  7. #7
    Lyder godt med afgiften - var den som forventet? Det er nu altid godt at have noget at lave om vinteren.

    Jeg har lige skiftet olie og filter på min Vette, så den holder og har det godt i vinter. Glæder mig til næste sæson, hvor jeg håber ikke at have helt så travlt, som jeg har haft i år.

    Vette-hilsen

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  8. #8
    Hej Claes

    Cirka 30.000 kr. = ganske fair!

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  9. #9

Lignende Tråde

  1. CCCD-TV motordag i Fredericia 2010
    Af John i forum Generelt Forum
    Svar: 8
    Sidste Indlæg: 22-05-2011, 23:08
  2. 50% rabat Fast & Furious Fredericia
    Af david i forum Generelt Forum
    Svar: 5
    Sidste Indlæg: 01-05-2011, 00:07

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •