Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Leje af lift til olieskift på en Corvette og en "pony"

  1. #1

    Leje af lift til olieskift på en Corvette og en "pony"

    Så er sæsonen ved at være slut, desværre.

    Men inden jeg gemmer Vetten væk i garagen, kunne jeg godt tænke mig at få skiftet olie og oliefilter, ligeledes ønsker svigerpaps at skifte olie og oliefilter på sin Musse. Så er der evt. et venligt medlem i klubben på Sjælland der har en lift jeg/vi kan leje til formålet??

    Ligeledes har jeg en mislyd fra højre bage hjul jeg vil prøve at se om jeg kan identificere hvor kommer fra, imens Vetten er i luften.

    Selvfølgelig har vi værktøj, olie, filter etc men selv og vi tager selvfølgelig også det gamle olie og evt. hestepære fra "Ponyen" med os... Så der er pænt og ryddeligt når vi er færdige.

    På forhånd tak..

    Mvh
    Kent

  2. #2
    Hej Kent.

    Kan en smørregrav med dunkraft bruges ?

    Så kan du bare sige til

    Hilsen Jesper
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  3. #3
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Så er sæsonen ved at være slut, desværre.

    Men inden jeg gemmer Vetten væk i garagen, kunne jeg godt tænke mig at få skiftet olie og oliefilter, ligeledes ønsker svigerpaps at skifte olie og oliefilter på sin Musse. Så er der evt. et venligt medlem i klubben på Sjælland der har en lift jeg/vi kan leje til formålet??

    Ligeledes har jeg en mislyd fra højre bage hjul jeg vil prøve at se om jeg kan identificere hvor kommer fra, imens Vetten er i luften.

    Selvfølgelig har vi værktøj, olie, filter etc men selv og vi tager selvfølgelig også det gamle olie og evt. hestepære fra "Ponyen" med os... Så der er pænt og ryddeligt når vi er færdige.

    På forhånd tak..

    Mvh
    Kent
    Du må gerne låne min lift, men det skal være inden det rigtig bliver vinter, for min Vette står på den til daglig. Jeg kan sagtens flytte den over i en anden garage et stykke tid, men det skal være inden der kommer salt på vejene.

  4. #4
    Olie og filter klarer jeg da hjemme på garagegulvet - eller i perlestenene, hvis det er tørvejr. Mislyden er sikkert en bremseklods, som trænger til lidt fedtelse på bagsiden. Hvis lyden holder op når du bremser er det sikkert dét.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  5. #5

Lignende Tråde

  1. Så skal jeg "kun" sove een gang mere.....
    Af KSondergard i forum Generelt Forum
    Svar: 18
    Sidste Indlæg: 06-05-2012, 18:32
  2. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 17-06-2011, 08:43
  3. Saa blev der alligevel bestilt noget hjem "derovrefra" :-)
    Af Stingray69 i forum Generelt Forum
    Svar: 21
    Sidste Indlæg: 16-05-2011, 22:42
  4. Brugt/defekt "bagtøj's hus" søges.
    Af John i forum Generelt Forum
    Svar: 4
    Sidste Indlæg: 15-05-2010, 20:48

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •