Resultater 1 til 12 af 12

Tråd: Odin cruising & meet 2012

  1. #1

    Odin cruising & meet 2012

    Husk!!!
    ODIN CRUISING & MEET 2012
    er flyttet til 8-9-10 september
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2
    Jeg har tidligere lavet et opslag vedr. dette træf. Vi har mulighed for at få et område til CCCD, men så skal vi kende ca. antal Corvetter.. Kunne det evt. have interesse?

    Jeg vil være der fra fredag til søndag, er der andre som kommer ( hvis vejret tillader det) ?

  3. #3
    Jeg ville gerne, Kent. Men - jeg skal have skiftet styrehus og en styrekugle først. Jeg tvivler på jeg når det, jeg har travlt med en masse forskelligt i "hverdags-livet" for tiden..
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  4. #4
    Kører motorløb i Finland. Beklager.

  5. #5
    Motorløb i Finland, det lyder både alternativt og spændende på samme tid ;0). Hvad er det for et løb?

    Vi krydser fingerne få at du gør klubben ære, og vinder... Det er jo ikke det at være med, men derimod det at vinde.... :0)

  6. #6
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Motorløb i Finland, det lyder både alternativt og spændende på samme tid ;0). Hvad er det for et løb?

    Vi krydser fingerne få at du gør klubben ære, og vinder... Det er jo ikke det at være med, men derimod det at vinde.... :0)
    Jeg skal med bilorienteringslandsholdet i vores Suzuki fihjulstrækker. Danmark plejer at vinde den samlede NEZturnering, men sidste år fik vi tæv af Sverige, så der skal kæmpes i år.

  7. #7
    Der har jo ikke været den store tilslutning her på forummet, så jeg har IKKE fået reserveret et CCCD omdråde på Odin... Men mener alligevel at Corvette har fået en fin plads ;0)

    Hvis vejret viser sig fra den gode side, så deltager jeg selv og håber at se nogle af jer på træffet.


  8. #8
    Allan
    Guest
    Vejret lover fint ,forventer at køre fredag

  9. #9
    Lyder hyggeligt Allan. Jeg køre også fredag, skal dog lige et smut til Odense og hjælpe min kære mor med hendes nye fjernsyn... Så ETA i Langeskov ca. 19:00

  10. #10
    Morten36
    Guest
    Hej

    Tak for en hyggelig weekend, der var en del corvetter men tilsyneladende ikke opbakning til at lave en vettecamp selvom der var god mulighed for at få eget lille campområde og udstillingsområde på 1. række, håber at se flere af jer til Odin Meet 2013.

  11. #11
    Absolut et fantastisk træf, dog er der visse huller i min hukommelse for natten imellem lør- og søndag.... rock'n roll og Jack D i godt selskab, klokken blev 13:00 søndag før jeg "vågnede"

    @Morten, fedt træf du og resten af ASM havde fået arrangeret, og en rigtig god træfplads... den skulle bare have været placeret i Kerteminde, så havde I fået 100 point ud af 10.. ;0)

    Men Kerteminde lagde asfalt til cruising turen og fedt med en brænderplads midt på turen... ikke Morten??? ;0)


    Mine damer og Det der er værre, næste år SKAL vi have et CCCD område på Odin, og vise at CCCD styre...

    Mvh
    Kent

  12. #12

Lignende Tråde

  1. Odin Cruising and Meet 2012
    Af KSondergard i forum Generelt Forum
    Svar: 5
    Sidste Indlæg: 07-08-2012, 11:22
  2. My Day at a NCRS Judging Meet
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 13-06-2012, 22:24
  3. Odin...
    Af Allan i forum Generelt Forum
    Svar: 11
    Sidste Indlæg: 28-08-2010, 09:09
  4. Cruising Amagerbrogade
    Af Rene Scholtz i forum Generelt Forum
    Svar: 8
    Sidste Indlæg: 12-07-2010, 05:49

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •